abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 22:27:07 #26
236264 crew  capricia
pi_206946061
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:35 schreef stropdaz het volgende:
Heb er voor nu een paar vuilniszakken voor gehangen

Bovenstaand als oplossing voor nu gezien het steenkoud is buiten en komende dagen blijft.
Zal me eens gaan verdiepen in de mogelijkheden van piepschuim / folie / plexiglas op maat.

Dank voor de reacties.
Opgelost.
Heel artikel voor je.
https://www.nu.nl/wonen/6(...)e-kunt-besparen.html

Succes! Alleen maar goed dat je je hierin verdiept. O+
Definitely not CIA
pi_206960949
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 22:27 schreef capricia het volgende:
Succes! Alleen maar goed dat je je hierin verdiept.
Dank.
Vind ik ook.
We moeten allemaal een beetje aan het milieu denken toch, en op onze beurs :D
pi_206961856
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 19:02 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Maar houdt dit wel iets tegen?

Plexiglas geloof ik wel in.
Waar heb je het besteld @:jogy?
Plexiglas doet iets maar nauwelijks. De winst bij dubbelglas zit hem in de afgesloten ruimte tussen het glas.

Een lek dubbelglas en ruit levert 50% meer warmte verlies op. Plexiglas doet dus maar 50% van wat dubbel glas doet en is duurder dan dubbelglas. Een beetje dakraam is 70x70, denk niet dat dat,in 1 jaar 50 euro gaat besparen.

Iets regelmatiger wassen en voor 10 euro een extra droogrek kopen maakt dat de verwarming helemaal niet aan hoeft.
pi_206962281
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 01:32 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Plexiglas doet iets maar nauwelijks. De winst bij dubbelglas zit hem in de afgesloten ruimte tussen het glas.

Een lek dubbelglas en ruit levert 50% meer warmte verlies op. Plexiglas doet dus maar 50% van wat dubbel glas doet en is duurder dan dubbelglas. Een beetje dakraam is 70x70, denk niet dat dat,in 1 jaar 50 euro gaat besparen.

Iets regelmatiger wassen en voor 10 euro een extra droogrek kopen maakt dat de verwarming helemaal niet aan hoeft.
Raam is 1 bij 1 meter.

Beter iets dan niets denk ik toch?
Wat dat is maakt misschien niet veel uit; piepschuim / isolatie deken / plastic etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')