Daar was ik eigenlijk wel vanuit gegaanquote:Op zondag 4 december 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
Ze gaan volgens mij wel buiten worstelen
gruwelijk verhaal, ze vertelt het heel nuchter..quote:Op zondag 4 december 2022 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Een paar weken voordat ze 40 jaar getrouwd zouden zijn geweest, er was een trouwambtenaar geregeld om de trouwgeloften opnieuw te doen en ze had zelfs een nieuwe jurk gekocht, toen kwam haar man thuis met het nieuws dat hij niet verder wilde.
Koud!quote:Op zondag 4 december 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
Ze gaan volgens mij wel buiten worstelen
Kip saté saladequote:
Sommige vonden dat te koud, dus wilde ze het binnen doen.. maar dan krijg weer dat het binnen een vieze bende wordtquote:
Dan maar met kleren aan worstelenquote:
Janet lijkt me iemand die weinig tot geen rancune kent.quote:Op zondag 4 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gruwelijk verhaal, ze vertelt het heel nuchter..
ongelooflijk, dat soort mannen
Ja maar liever warmquote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Teleurstellend wel
Als is dat ook wel te eten
Janet is leukquote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Janet lijkt me iemand die weinig tot geen rancune kent.
Zoals ze vertelt, met humor, ik vind het te gek.
Ok, ze was een tijdje van streek, maar die heeft haar leven geweldig opgepakt.
Als je lekker bezig bent valt het wellicht wel meequote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... buiten worstelen is een perfecte activiteit voor december met een wind chill temperatuur van -3,7 C
[ afbeelding ]
Dat zei het redt geloof ik wel, het lijkt me een toffe vrouw daarin.quote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Janet lijkt me iemand die weinig tot geen rancune kent.
Zoals ze vertelt, met humor, ik vind het te gek.
Ok, ze was een tijdje van streek, maar die heeft haar leven geweldig opgepakt.
Relax het was een grapjequote:Op zondag 4 december 2022 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat viel ook allemaal wel mee, en dat is echt al een hele tijd geleden. Daarna heeft Mexx nog in bedden van anderen liggen kotsen en doen anderen niks
Dat gesprek van vannacht op de bank, met een hele groep. daar heeft ze vanalles verteld.quote:Op zondag 4 december 2022 13:37 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda heeft spijt (weet niet waarvan).
Ze vindt het klote voor Ivor/thuis.
Ze vindt het ook erg dat ze zoveel gedronken heeft.
En alles verteld heeft (aan Jasper?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |