Jij bent snel, ik hoor dit nu pasquote:Op zondag 4 december 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vond Leila zo kut, zo kut aan het begin. Een van de eersten die ik naar huis wou hebben. En ze is zo leuk nu, ze is gewoon zo leuk,
Kenzy : Ze heeft ook zo'n resting bitch face.
Wanda : Ze wilde zich toen ook overal mee bemoeien.
Martin : Ze voelde zich buitengesloten.
Wanda : Dat was ook wel een beetje, want ik vond haar echt niet leuk.
Worstelen met olie en modder....wat een achterlijke activiteit.quote:Op zondag 4 december 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze gaan vanmiddag worstelen met olie en modder. Wanda vraagt zich af of het buiten of binnen is. Buiten vindt ze het te koud. Maar binnen wordt het een ontzettende 'tering zooi'
En hopelijk houdt hij hem aanquote:Op zondag 4 december 2022 09:58 schreef Cargamelk het volgende:
Wow .. Martin heeft een lange broek aan
Nah.. vanmiddag worstelen in de modder en olie met zo weinig mogelijk kleren aan...quote:
En hamburgers etenquote:Op zondag 4 december 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Worstelen met olie en modder....wat een achterlijke activiteit.
Mijn hoop was van korte duurquote:Op zondag 4 december 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah.. vanmiddag worstelen in de modder en olie met zo weinig mogelijk kleren aan...
Dus
Nee... Maddy is al wakker.quote:Op zondag 4 december 2022 10:03 schreef Cargamelk het volgende:
De alcohollisten liggen nog op bed zeker?
Terwijl mensen kijkenquote:
Ik kan me voorstellen dat hij zijn voorkeur bekend maaktquote:
Alleen wordt Sasha daar enorm ongelukkig van. Hij zei tegen Bern: sluit maar aan in de rijquote:Op zondag 4 december 2022 10:11 schreef Verida het volgende:
ka
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij zijn voorkeur bekend maaktVoor je het weet word je gekoppeld aan moirama of esther...
Volgens mij gaan Esther en Janet samen want Esther heeft last van haar rug zei Janet gisteren.quote:Op zondag 4 december 2022 10:11 schreef Verida het volgende:
ka
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij zijn voorkeur bekend maaktVoor je het weet word je gekoppeld aan moirama of esther...
Jammer dat wij dat dan niet gezien hebbenquote:Op zondag 4 december 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ze waren bezig vannacht . .ruzie.. Mexx ruzie, met deuren gooien, beng beng.
Maddy is gewoon een onstabiel persoon.(En een tondeuse verstopper)quote:Op zondag 4 december 2022 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Wat is Maddy een aparte vrouw, het ene moment gaat ze bij je zitten en het andere moment zegt ze helemaal niks meer. Dan zegt ze Mexx goedemorgen en ons zegt ze helemaal niks. Zou die in de war zijn?... Die is echt in de war, he.
Erik : Ja, soort van 2 persoonlijkheden.
JW : Dat wil ik dan nog weer niet zeggen.
Het grappige is dat Maddy klaagt dat Jw haar vaak negeert.quote:Op zondag 4 december 2022 10:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maddy is gewoon een onstabiel persoon.(En een tondeuse verstopper)
Haha,dat wist ik niet. Wie spreekt de waarheid?quote:Op zondag 4 december 2022 10:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grappige is dat Maddy klaagt dat Jw haar vaak negeert.
Ik denk dat Jasper zelf een groot toneelstuk is.quote:Op zondag 4 december 2022 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel... want queenie zei tegen Jappie dat hij als enige niet schijnheilig was.
Maddy is boos omdat JW haar als enige niet heeft gefeliciteerd met de verjaardag van haar dochter of zoonquote:Op zondag 4 december 2022 10:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha,dat wist ik niet. Wie spreekt de waarheid?
Jammer dat hij zo moppert zelfquote:Op zondag 4 december 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
JW analyseert het wel goed .... ze vechten elkaar inderdaad de tent uit .. ook de mean girls trouwens ...
Preciesquote:Op zondag 4 december 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hij heeft daardoor niet de gun factor.
Jasper is de secondant van Jeffrey.quote:Op zondag 4 december 2022 10:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jasper zelf een groot toneelstuk is.
Leila en Kenzy denk ikquote:Op zondag 4 december 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
We hebben een nieuw love koppel zegt JW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |