Die zal wel alleen een toilet bezoek brengen en terug zijn bed in duikenquote:
Waarschijnlijk wel maar hijs ff opquote:Op zondag 4 december 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal wel alleen een toilet bezoek brengen en terug zijn bed in duiken
ZOu dat loopje stoerder gaan worden als hij manager wordt?quote:
Vast wel ... denkt dan dat ie the boss is.quote:Op zondag 4 december 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu dat loopje stoerder gaan worden als hij manager wordt?
Voorals nog staat hij met zijn armen overelkaar de boel te bekijken En Wanda kreeg net van de stem te horen dat ze haar zender na moest kijken hoppaaaaaaaaaquote:
Heb alleen stream 1quote:Op zondag 4 december 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Stream 2 blijft maar op de buitenverlichting staan
Heb beide aan in de avond vaak maar 1 omdat ik dan op de ipad zitquote:
Naar buiten waar de rokers zitten.quote:Op zondag 4 december 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt er op dat hij iets aan het afluisteren is, maar hij staat er gewoon zijn tanden te poetsen.
Hij poetst, hij stopt en kijkt door een kier van een deur, hij poetst en kijken door een kier van een deur. Dan gaat hij terug naar de badkamer. Het is de deur als je de badkamer uitloopt en dan gelijk rechts?
Thnx, dan zitten daar vast mensen te praten die hij aan het afluisteren wasquote:Op zondag 4 december 2022 08:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Naar buiten waar de rokers zitten.
Afluisteren heeft weinig nut .. iedereen ligt nog op bed.quote:Op zondag 4 december 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, dan zitten daar vast mensen te praten die hij aan het afluisteren was
Isaac kijkt in de kasten in de kamer, wat zal hij aan het zoeken zijn?
Er kunne nnatuurlijk mensen aan het roken zijn, ze laten niet altijd alles zien.quote:Op zondag 4 december 2022 08:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Afluisteren heeft weinig nut .. iedereen ligt nog op bed.
Izeik is vreemd
Erik en Eunice ook wakker,quote:Op zondag 4 december 2022 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
Martin en GJ ook wakker.
Goedemorgen COS!
thnx, heb ze er niet over gehoord verder ook niet zien oefenenquote:Op zondag 4 december 2022 08:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik hoorde ze gisteren over worstelen ofzo
Ik denk dat hij er een statement mee gaat maken, hij drinkt zelf geen bier volgens mij toch?quote:Op zondag 4 december 2022 08:48 schreef pingu66 het volgende:
Verstopt Berend nou een flesje bier onder zijn bed?...wat een kleuter!
Waar zie jij haar dan, ik zie de keuken en erik buiten?quote:Op zondag 4 december 2022 09:10 schreef ledn81 het volgende:
Wanda is wakker en op stream en zeurt niet!![]()
(ze poetst haar tanden)
was net even kort tussendoorquote:Op zondag 4 december 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zie jij haar dan, ik zie de keuken en erik buiten?
Ja soms laten ze een flits van iets zien en gelijk weer weg.quote:
die verstond ik dus ook niet.quote:Op zondag 4 december 2022 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wie is Tyrza?
Goedemorgen![]()
![]()
Volgens Martin en Eunice bestaat het niet dat iemand nog kan zeggen dat zij iets te kort komen.
Volgens Wanda zijn die er zeker. Bv Tyrza? die vindt ze een zeikwijf
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |