Wat een laffe honden zijn het ook, " overwegen" aangifte te doenquote:Volgens woordvoerder Erik Kroeze van de NS wordt overwogen aangifte tegen de dader te doen
dit ja. word overwogen??? En er maar vanuit gaan dat een passagier die klaplul (hihaho) aanklaagt? pfffffquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat een laffe honden zijn het ook, " overwegen" aangifte te doen
Die totaal idioot direct arresten, vervolgen voor alles wat los en vast zit en voor alle schade op laten draaien. Hoezo overweegt de NS aangifte?
Of is het een allochtoon/asielzoeker/ statushouder en willen ze niet als rascisten worden weggezet?
Mijn klomp breekt
quote:Op foto’s (die niet in dit stuk geplaatst zijn) is te zien dat er een plas bloed op de grond ligt. De dader zou verwondingen hebben opgelopen aan zijn of haar hand.
quote:Andere passagiers hebben mogelijk gehoorschade opgelopen.
Het interieur van een trein is van stevig materiaal gemaakt, anders zouden ze voortdurend herstellingen moeten uitvoeren. Best mogelijk dat het de NS meer kost om de schade terug te eisen dan wat het hen oplevert. Dan zou ik me kunnen voorstellen dat ze eerst willen weten hoe het met de dader gesteld is, en klacht indienen als ie maar een schrammetje heeft, maar niet als ie bvb z'n hand kwijt is.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat een laffe honden zijn het ook, " overwegen" aangifte te doen
Die totaal idioot direct arresten, vervolgen voor alles wat los en vast zit en voor alle schade op laten draaien. Hoezo overweegt de NS aangifte?
Waarom overwegen? Gewoon aangifte doen tegen die tokkie.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:15 schreef Gibson88 het volgende:
[b]
De dader is opgenomen in het ziekenhuis. Volgens woordvoerder Erik Kroeze van de NS wordt overwogen aangifte tegen de dader te doen
Plezier mag wat kosten.quote:Op zondag 4 december 2022 09:44 schreef Qarrad het volgende:
Is de dader een keertje bekend en dan moeten ze "overwegen" of ze aangifte gaan doen!?
Over een paar weken hebben we weer tientallen miljoenen schade en tientallen gewonde agenten met gehoorschade door die halve granaten om over normale burgers maar niet te spreken, maar laten we vooral nalaten om een voorbeeld te stellen.
Waarom zou je geen aangifte doen? Je bent als vervoersmaatschappij niet alleen verantwoordelijk voor je materiaal maar ook voor de veiligheid van je passagiers. Laat die mensen het niet zelf uitzoeken dan, help ze!
Ik heb niks tegen plezier of mensen die plezier maken, ik heb het over de moedwillige vernielingen, rellen en complete hinderlagen met illegaal vuurwerk die we elk jaar weer zien rond de jaarwisseling.quote:
Eens. Zou het als slachtoffer niet afwachten maar gewoon doen.quote:Op zondag 4 december 2022 09:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom overwegen? Gewoon aangifte doen tegen die tokkie.
"Kunnen we niet gewoon weer gaan handhaven?"quote:Op zondag 4 december 2022 12:20 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen we er niet voor zorgen dat zwaar vuurwerk niet zo makkelijk te krijgen is? Iets met verbieden ofso?
Ow wacht...
In meerdere opzichtenquote:Op maandag 5 december 2022 10:39 schreef junkiesietze het volgende:
is gewoon een handgranaat die hij liet ontploffen
Dat begrijp ik ook niet, NATUURLIJK moeten ze aangifte doen. Dit staat met zulk 'vuurwerk' gewoon gelijk aan een aanslag.quote:Op zondag 4 december 2022 09:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom overwegen? Gewoon aangifte doen tegen die tokkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |