abonnement Unibet Coolblue
pi_207045211
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 19:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het erge is dat dit nog vrij waarschijnlijk is ook.
Ja, dat zal de kantonrechter vast oordelen!
  User die het meest klaagt 2022 zondag 11 december 2022 @ 19:26:21 #102
414785 sirdanilot
pi_207045235
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 19:24 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ja, dat zal de kantonrechter vast oordelen!
De rechter gaat over of de uithuiszetting gerechtvaardigd is of niet.

Zodra je uit huis wordt geplaatst ben je in principe dakloos en dan rest alleen nog mogelijkheden zoals antikraak of desnoods echt leger des heils/daklozenopvang. Daar wil je niet terecht komen.

Als je gewelddadige gedrag uiteindelijk resulteert in daadwerkelijke mishandeling kan je worden vervolgd en kan daar ook een gevangenisstraf voor staan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207045381
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 19:26 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
De rechter gaat over of de uithuiszetting gerechtvaardigd is of niet.

Zodra je uit huis wordt geplaatst ben je in principe dakloos en dan rest alleen nog mogelijkheden zoals antikraak of desnoods echt leger des heils/daklozenopvang. Daar wil je niet terecht komen.

Als je gewelddadige gedrag uiteindelijk resulteert in daadwerkelijke mishandeling kan je worden vervolgd en kan daar ook een gevangenisstraf voor staan.
Politie is erbij geweest en ik ben niet meegenomen. Zo dreigend was het dus allemaal.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 13:14:45 #104
441859 crew  Lenny77
pi_207077502
Al nieuws?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207078215
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 19:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Nope, die zou mij bellen.
Zal morgen wel gebeuren, gok ik.
Een uitspraak of je uit je huis gezet wordt of niet, en je gaat niet eens naar de zitting? En je belt niet eens zelf je advocaat na?
pi_207082139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Een uitspraak of je uit je huis gezet wordt of niet, en je gaat niet eens naar de zitting? En je belt niet eens zelf je advocaat na?
Dit is allemaal nieuw voor mij. Ik had een vonnis in mn brievenbus verwacht. Ben op de mondelinge zitting geweest uiteraard.

Weet het vonnis sinds vandaag en dat is over 8 dagen dakloos en anders eerste week januari ontruiming via deurwaarder.

Ik zie het gewoon niet meer zitten allemaal. Nieuwe woning vinden is onmogelijk als geboren Nederlander. Dakloos worden wil ik niet en daklozenopvang evenmin.

Dr gaan nu allemaal foute gedachten door mn hoofd welke ik niet zal schrijven hier maar kijk niet raar op als dit account op zwart gaat binnenkort en er nooit meer een nieuwe post zal verschijnen :(

Toedeledokie!

Nu eerst even kijken of ik de buuf kan helpen haar Toon thermostaat in te stellen. Die zit vandaag al op 11.5kuub aan gas.. en verstookt zo rond een halve kuub per uur :( Ook in de nachtelijke uren. Ingesteld op 21 graden.

Ketel van ca 18 jaar oud. Dat ding is al 3-6 jaar over zn houdbaarheid heen..

[ Bericht 8% gewijzigd door Inbox op 14-12-2022 20:16:34 ]
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:16:36 #107
441859 crew  Lenny77
pi_207082331
Kan je niet tijdelijk bij je vader gaan wonen? Of zelfs die buuf?
Heb je werk? Is gewoon huren een optie, dus geen sociale huur?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207082458
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:16 schreef Lenny77 het volgende:
Kan je niet tijdelijk bij je vader gaan wonen? Of zelfs die buuf?
Heb je werk? Is gewoon huren een optie, dus geen sociale huur?
Vader is een optie. Maar voor hoelang?

Gewoon huren is geen optie. Enige mogelijkheid is antikraak, permanent buikje op de tuin* of iemand vinden die mij heel leuk vind en ik haar en snel samenwonen. Dat laatste is een illusie.

*eigenlijk: de fik erin in mijn geval


Ik wens de ex-bootvluchteling met status veel plezier in hun nieuwe huisje in ieder geval. Met een nieuwe ketel, want die zal er nu wel kunnen komen.
pi_207082760
Eigen schuld, gaan lopen dreigen met een knuppel omdat je je berging niet wil opruimen...
pi_207083048
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:35 schreef SootSprite het volgende:
Eigen schuld, gaan lopen dreigen met een knuppel omdat je je berging niet wil opruimen...
Makkelijk lullen.

Split second, weet ook wel dat ik dat ding niet mee had moeten nemen. Gestresst, druk, dan neem je weleens foute beslissingen.

En ja, eigen schuld.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:51:01 #111
441859 crew  Lenny77
pi_207083159
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:22 schreef Inbox het volgende:

[..]
Vader is een optie. Maar voor hoelang?

Gewoon huren is geen optie. Enige mogelijkheid is antikraak, permanent buikje op de tuin* of iemand vinden die mij heel leuk vind en ik haar en snel samenwonen. Dat laatste is een illusie.

*eigenlijk: de fik erin in mijn geval

Ik wens de ex-bootvluchteling met status veel plezier in hun nieuwe huisje in ieder geval. Met een nieuwe ketel, want die zal er nu wel kunnen komen.
Dan begin met naar je vader te gaan, zo kort als kan- zo lang als nodig is.
Heeft hij een tuin? Wat plaats buiten? Zo niet: heeft iemand die je kent wat plaats? Zoja: koop een kleine caravan (oud ding, hoeft niet eens op de baan te moeten kunnen) en zet deze daar neer, dan heb je tenminste wat eigen woonruimte.
Hier een voorbeeld (en dan is dit eigenlijk al best een grote caravan :o ):
https://www.2dehands.be/v(...)aravan-burstner-club
Als je deze dingen gedaan hebt, kan je op je gemak verder kijken naar nieuwe woonruimte.

Woon je trouwens ver van de Belgische grens? Want hier kan je makkelijker huren (privaat) tegen normale prijzen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207083207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dan begin met naar je vader te gaan, zo kort als kan- zo lang als nodig is.
Heeft hij een tuin? Wat plaats buiten? Zo niet: heeft iemand die je kent wat plaats? Zoja: koop een kleine caravan (oud ding, hoeft niet eens op de baan te moeten kunnen) en zet deze daar neer, dan heb je tenminste wat eigen woonruimte.
Hier een voorbeeld (en dan is dit eigenlijk al best een grote caravan :o ):
https://www.2dehands.be/v(...)aravan-burstner-club
Als je deze dingen gedaan hebt, kan je op je gemak verder kijken naar nieuwe woonruimte.

Woon je trouwens ver van de Belgische grens? Want hier kan je makkelijker huren (privaat) tegen normale prijzen.
Hij heeft een achtertuin, maar om nou in de achtertuin van een rijtjes woning in Rotterdam een caravan te plaatsen. Nee, geen optie.


België zou ik prima vinden. Duitsland ook. Als ik maar een dak boven mn hoofd heb dat betaalbaar is.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:55:43 #113
441859 crew  Lenny77
pi_207083220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:53 schreef Inbox het volgende:

[..]
Hij heeft een achtertuin, maar om nou in de achtertuin van een rijtjes woning in Rotterdam een caravan te plaatsen. Nee, geen optie.

België zou ik prima vinden. Duitsland ook. Als ik maar een dak boven mn hoofd heb dat betaalbaar is.
Nuja, blijf tenminste bij je vader tot na de winter, dat geeft wat speelruimte.
Wat is je beschikbaar budget wat je kan spenderen aan huur?
Krijg je een uitkering? Mag deze wel mee over de grens als je begrijpt wat ik bedoel?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207083239
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja, blijf tenminste bij je vader tot na de winter, dat geeft wat speelruimte.
Wat is je beschikbaar budget wat je kan spenderen aan huur?
Krijg je een uitkering? Mag deze wel mee over de grens als je begrijpt wat ik bedoel?
Momenteel na 10 jaar weer uitkering ja. Geen idee of deze mee mag se grens over maar ga er vanuit van niet.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:58:19 #115
441859 crew  Lenny77
pi_207083253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:57 schreef Inbox het volgende:

[..]
Momenteel na 10 jaar weer uitkering ja. Geen idee of deze mee mag se grens over maar ga er vanuit van niet.
Wat voor diploma heb je? Wat kan je?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207083345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat voor diploma heb je? Wat kan je?
Havo, vwo met alleen maar exacte vakken. Kan prima denken en kan genoeg verder.
Alleen soms even niet.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:07:01 #117
441859 crew  Lenny77
pi_207083387
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Havo, vwo met alleen maar exacte vakken. Kan prima denken en kan genoeg verder.
Alleen soms even niet.
Dus geen stiel? Operator?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207083528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus geen stiel? Operator?
Stiel?
Operator?

Ik wil eigenlijk werken, bij voorkeur snachts en een opleiding doen ernaast maar wel iets waar een toekomst inzit.

[ Bericht 15% gewijzigd door Pharkus op 15-12-2022 14:35:53 ]
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:16:59 #119
441859 crew  Lenny77
pi_207083587
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Stiel?
Operator?

Ik wil eigenlijk werken, bij voorkeur snachts en een opleiding doen ernaast maar wel iets waar een toekomst inzit.

Dat van in de spoiler moet je niet doen, is zonde en ook deze zorgen gaan voorbij.
In B kan je wel prima vaste nachtdiensten doen en opleidingen.

Ga naar je vader en ga je dan oriënteren. Bekijk dit als een nieuwe kans, een moment om een ander pad in te slaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Pharkus op 15-12-2022 14:36:04 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207084561
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat van in de spoiler moet je niet doen, is zonde en ook deze zorgen gaan voorbij.
In B kan je wel prima vaste nachtdiensten doen en opleidingen.

Ga naar je vader en ga je dan oriënteren. Bekijk dit als een nieuwe kans, een moment om een ander pad in te slaan.
Fuck it, ik ga het gewoon vragen.
Zou je mij een mailtje kunnen sturen misschien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:56:56 #121
441859 crew  Lenny77
pi_207084617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:55 schreef Inbox het volgende:

[..]
Fuck it, ik ga het gewoon vragen.
Zou je mij een mailtje kunnen sturen misschien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat je wil vragen? Doe dan even een DM of PM?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:59:00 #122
441859 crew  Lenny77
pi_207084663
https://www.vdab.be/vinde(...)ienst&sort=standaard

670 jobs in vaste nachtdienst. Op deze site vind je ook de opleidingen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 14 december 2022 @ 22:10:03 #123
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_207084896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:55 schreef Inbox het volgende:

[..]
Fuck it, ik ga het gewoon vragen.
Zou je mij een mailtje kunnen sturen misschien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey man zet het even op een rijtje. Je komt er wel weer bovenop. ^O^
Misschien even een schopje naar WGR, daar zitten de experts.
pi_207085012
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Hey man zet het even op een rijtje. Je komt er wel weer bovenop. ^O^
Misschien even een schopje naar WGR, daar zitten de experts.
Ik weet het niet Rudy. Ik weet het niet.
pi_207085034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je wil vragen? Doe dan even een DM of PM?
Uitgeschakeld.. iets met ban en biet meer mogen pm/dm-en.

Over leven in Belgie, werk daar, enz
pi_207085144
Okey TS, ik ga even wat linkjes delen gezien er een kans is dat je dakloos gaat worden.
Ik weet niet heel goed hoe goed alles werkt maar dit is wat ik erover kan vinden.
Als je nog steeds geen opvang hebt volgende week kan je via deze website's opvang vinden:
https://www.regelhulp.nl/(...)lijf/opvang-daklozen
https://www.opvangatlas.nl/

Hier vond ik wat handige info waar je misschien wat aan hebt:
https://kandoor.nl/blog/dakloos/

hier een paar (engelstalige) reddit linkjes met advies voor in het geval je echt dakloos word:
https://www.reddit.com/r/(...)ss_what_should_i_do/
https://www.reddit.com/r/(...)are_some_great_tips/
https://www.reddit.com/r/(...)ess_soon_any_advice/

Het helpt om je nu al in te gaan lezen.

Ben je al bij de sociale dienst geweest? Heb je eventueel vrienden waar je een tijdje bij kan crashen? Heb je een auto? Als die vader van je ook maar 1% een optie is om een tijdje bij te wonen raad ik je echt enorm aan om nu meteen contact op te nemen. Doe het vanavond nog. Wees proactief en kom nu in actie. Voor je het weet zijn die 8 dagen voorbij en als je dan nog niks hebt geregeld schiet je jezelf enorm mee in je voet. Je wilt met dit weer niet buiten slapen.

En dan nog 1 ding. Als het je allemaal te gek word en je hebt niemand om mee te praten kan je altijd gratis bellen met de luisterlijn https://www.deluisterlijn.nl/ en 113 https://www.113.nl/ als het je echt te gek word allemaal. Het is gratis en er zit altijd iemand aan de andere kant om je een luisterend oor te bieden.

Ik wens je heel veel sterkte. Het lijkt mij een verschrikkelijk uitzicht en ik gun het echt niemand.

[ Bericht 7% gewijzigd door summer2bird op 14-12-2022 22:33:10 ]
Twiddel
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 22:32:13 #127
441859 crew  Lenny77
pi_207085225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:17 schreef Inbox het volgende:

[..]
Uitgeschakeld.. iets met ban en biet meer mogen pm/dm-en.

Over leven in Belgie, werk daar, enz
Ik zal eens navragen achter.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207085476
Mooi klote. Zie het als afsluiting van een nare periode, en een nieuw begin. Ga naar je vader zo lang of kort het kan. Werk. Als is het maar een klote baantje voor een paar uur per dag. Zie het niet als werk, maar als afleiding, dagelijkse bezigheid. Een paar euro's om je vader de extra kosten die jij meebrengt te betalen. Gebruik de tijd die je niet werkt voor een oplossing op de middellange termijn: Dak boven je hoofd en wat leuker werk waar je een opleiding (naast) kunt doen. Ga vanuit die situatie een plan voor de langere termijn maken.
En ik denk dat je profijt kan hebben van iemand die je daarin begeleid. Je bent slim genoeg, maar iets weerhoud je ervan om dingetjes vroegtijdig genoeg aan te pakken, waardoor ze kunnen groeien tot grote problemen. Dat is iets waar je beter in kunt worden, en waar iemand je bij kan helpen.

En verder: Sterkte, het is gewoon klote om een paar dagen voor kerst op straat gezet te worden.
pi_207085664
Ik schrik van je verhaal. Dit gun je niemand. Heel veel sterkte toegewenst, houd je taai
pi_207085879
Sterkte kerel.
Flinke straf pfff.

Heb je geld voor een caravan of buscamper en plekje op een camping?
Dat is beter dan de daklozen opvang. Anders pa ook goede optie.
Kijk je vanuit de caravan verder hoe je het gaat regelen. Evt met professionele hulp (gemeente wmo, huisarts, stichting mee)
  woensdag 14 december 2022 @ 23:33:24 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207085881
Ja, dit is niet best. Rotnieuws.

Houd moed, houd vol.
The love you take is equal to the love you make.
pi_207086065
Ik woon in België en je kunt hier inderdaad gemakkelijk een huis huren via een particulier. Bijna alles gaat via Immokantoren. De prijzen zijn redelijk betaalbaar maar je moet wel ongeveer 3x de huur verdienen (gemiddelde prijs voor een redelijk appartement is zo rond de 700 euro)
Een uitkering mag je niet mee de grens over nemen trouwens.
  Vis een optie? donderdag 15 december 2022 @ 00:42:49 #133
70532 loveli
N
pi_207086276
Briefadres (en als hij het over heeft een bed) bij je pa regelen, voor een uitkering heb je een briefadres nodig. Regio Rotterdam is genoeg dom fysiek werk te vinden bij uitzendbureau. Sommige uitzendbureaus doen ook aan huisvesting van medewerkers. Niet perfect, wel beter dan dakloos.
crap in = crap out
pi_207086362
Heb je wel werk?
pi_207087093
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 01:01 schreef Document1 het volgende:
Heb je wel werk?
Nee.

Wel sinds de bron van de ellende weer een bijstandsuitkering, aanvrasg voor bewindvoering, schulden door eigen dwarsheid en 10 jaar lang post en alles negeren zonder veel inkomen.

Het maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Ik vraag niks van de maatschappij, wil niemand tot last zijn maar wordt door de verhuurder neergezet als overlastgever en de rechter heeft dat meegenomen in zijn oordeel als ik het goed begrijp.

Een lekkend aquarium, overlast ondervonden door mn -naar later bleek- schizofrene onderbuurman en zn wijf. Een aquariumpomp die ze zouden horen dwars door de vloer heen. Geslaan met deuren, nachtelijke boorpartijen, een 5v accuschroevendraaier die je dwars door het plafond hoort. Allemaal bullshit, maar het wordt genoemd in de dagvaarding en dr werd over geklaagd. Enige terechte: lekkend aquarium. Hoorden ze 3.00u snachts al druppen, maar pas om 8.00u kwamen ze aan de deur. Wordt me verweten, lijky de rechter in mee te gaan ook in het oordeel

Verder rest mij nog een ding en dat is excuses aanbieden voor de knuppel en wat woorden die uit mn smoel kwamen en die ik nooit had moeten zeggen aan de betrokken persoon Te laat, op zich, maar ik heb een hekel aan excuses op papier enkel en alleen omdat er een rechtszaak loopt. Dat zijn excuses waar ik geen waarde aan hecht, want ip papier en das verdomd lastig om te zien of die gemeend zijn of enkel gemaakt vanwege een rechtszaak :/ Daar pas ik voor. Bovnedien hadden we de handen al geschud en was de knuppel op verzoek al direct weggelegd met een vriendelijke 'oh, ja hoor'


Maar goed, zie het wel allemaal. Ontruiming binne een week gaat me nooit lukken dus dr zal weer een deurwaarder blij gemaakt worden ket een opdracht voor mijn rekening tot ontruiming.

En ik, die nimmer iemand tot overlast wil of heeft willen zijn, mqar door een stomme beslissing in een splitsecond ga de afgrond in. Terugdtaaien kan niet meer, verhuurder Woonbron wil doorzetten en weigert een gesprek verder en het erge is nog dat ik hun punt begrijp.

Geen idee wat ik ga doen. Of ik er in 2023 nog ben of dat ik brand in de hel. Ik verlang naar rust en vond mn eerdere reactie beter maar deze is pleite door een 503 error aka serverproblemen van Fok :D
pi_207087135
En tot slot lieve Fokkers jong en oud. Mocht je gaan samenwonen, trouwen of een huisje kopen.. zorg ervoor dat je een inschrijving bij een grote sociale verhuurder hebt.

Mocht er iets zijn, een relatiebreuk bijvoorbeeld, dan heb je tenminste iets om op terug te vallen qua woonruimte. Beknibbel niet op dat tientje per jaar. Aankomende bootvluchtelingen die nu nog 10 landen verderop wonen en pas ovwr een jaar de overtocht naar Nederland maken, hebben eerder een huis dan jij want jij als geboren en getogen Nederlander bent enkel goed voor de daklozennachtopvang.
pi_207088042
Is dit een optie? www.kamernet.nl dan ben je iig onder de pannen.
pi_207088072
En mocht je TOCH op straat belanden, koop dit: https://sheltersuit.com/nl/
Of regel dit. Vaak gratis te verkrijgen in de grotere steden.
Maar probeer alles op alles te zetten om van die straat af te blijven kerel
  Vis een optie? donderdag 15 december 2022 @ 09:44:39 #139
70532 loveli
N
pi_207088252
Stap 1 is een briefadvies regelen, bv. bij je vader. Bij voorkeur in de gemeente waar je nu woont. Geen adres, geen uitkering.

Een briefadres betekent dat er geen deurwaarder spullen op dat adres kan halen, maar dat alleen je post daar komt.

Reken erop dat de uitkering op den duur minder kan zijn dan wat je nu krijgt als je geen kosten aan een woning hebt (huur, gwl). Is afhankelijk van de gemeente waar je bent ingeschreven.
crap in = crap out
pi_207088889
Je kan toch een kamer huren? Die heb je zo.
pi_207088903
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 06:15 schreef Inbox het volgende:
Wel sinds de bron van de ellende weer een bijstandsuitkering, aanvrasg voor bewindvoering, schulden door eigen dwarsheid en 10 jaar lang post en alles negeren zonder veel inkomen.

Het maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Ik vraag niks van de maatschappij, wil niemand tot last zijn maar wordt door de verhuurder neergezet als overlastgever en de rechter heeft dat meegenomen in zijn oordeel als ik het goed begrijp.
Hoe klote het allemaal ook is, dit strookt niet met elkaar. Dat jij niks met anderen te maken wilt hebben, en niks vraagt (geen brieven openen, niks bewust vragen), betekent niet dat je ook gewoon wat plichten hebt. En ja, je vraagt wel iets van de maatschappij, je hebt immers een uitkering.
Er zijn gewoon wat dingen die je moet doen om mee te draaien in de maatschappij. Zoek iemand die je hierin professioneel kan begeleiden, inderdaad bijv een bewindvoeder (en ook dat is dus iets wat je van de maatschappij vraagt).
pi_207088920
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:49 schreef SootSprite het volgende:
Je kan toch een kamer huren? Die heb je zo.
Nadat hij net ergens uitgeschopt is? Denk dat de meesten wel een check doen, en dat hij dan een goede kans heeft afgewezen te worden.
pi_207088933
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Nadat hij net ergens uitgeschopt is? Denk dat de meesten wel een check doen, en dat hij dan een goede kans heeft afgewezen te worden.
Nee joh, ik huurde een tijdje met een tokkie die net zijm huis kwijt was. Toen zelf meteen wat gevonden elders maar het kan. Ze vragen nooit om een check alleen dat je het kan betalen door borg
pi_207089623
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 06:15 schreef Inbox het volgende:

[..]
Nee.

Wel sinds de bron van de ellende weer een bijstandsuitkering, aanvrasg voor bewindvoering, schulden door eigen dwarsheid en 10 jaar lang post en alles negeren zonder veel inkomen.

Het maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Ik ga een delicate vraag stellen. Kijk maar of je hem wilt beantwoorden. Ben je bekend met psychische/psychiatrische of verslavingsproblematiek?
pi_207089815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:49 schreef SootSprite het volgende:
Je kan toch een kamer huren? Die heb je zo.
Kun je daar in als niet-student?

Anders ook nog een optie om eens te google of op marktplaats zoeken op studio
  Vis een optie? donderdag 15 december 2022 @ 13:01:30 #146
70532 loveli
N
pi_207090255
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 06:15 schreef Inbox het volgende:
Geen idee wat ik ga doen.
"If you're going through hell, keep going".

Prioriteren. Wat heb je nodig? Verzamel je belangrijke documenten. Inventariseer je belangrijke spullen. Wat kun je bij je vader opslaan en wat kun je achterlaten?

Je hebt genoeg problemen, dat moeten er minder worden ipv meer. Dus als het even kan zonder deurwaarderskosten (=extra problemen die je niet wilt) eruit. De feestdagen komen eraan, je moet er sowieso uit, de verhuurder heeft weinig zin in nog meer gedoe. Overleg of je er na de feestdagen uit kunt zodat je het hoognodige kunt regelen. Bijna niemand wil de boeman zijn die iemand er de dag voor kerst uitzet.

Huisvesting/inkomen. Kun je tijdelijk bij je vader terecht? Als uiterste redmiddel kun je je melden bij de daklozenopvang.
crap in = crap out
pi_207090354
Zijn er mogelijkheden voor het opzetten van een crowdfunding?
Dat je bv een caravan kan kopen en jaarplaats camping.
Tenzij je niet bij je vader terecht kan (dat is natuurlijk het beste)
pi_207090358
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2022 12:05 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik ga een delicate vraag stellen. Kijk maar of je hem wilt beantwoorden. Ben je bekend met psychische/psychiatrische of verslavingsproblematiek?
Prima vraag.
Dan zijn er meer mogelijkheden mbt opname. Maar je komt er niet zomaar binnen (helaas).
pi_207091038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 12:26 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Kun je daar in als niet-student?

Anders ook nog een optie om eens te google of op marktplaats zoeken op studio
Ja? Ik heb tot mijn 32e nog kamers gehuurd omdat ik niks kon vinden
pi_207091054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 13:09 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Prima vraag.
Dan zijn er meer mogelijkheden mbt opname. Maar je komt er niet zomaar binnen (helaas).
TS komt nogal labiel over, agressie, geen rekeningen betalen, aanmaningen negeren. Ik zie hem uit wanhoop nog iets crimineels doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')