abonnement Unibet Coolblue
pi_206922645
Goedendag allemaal.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met wat advies.

Gisteren is er op verdenking van vuurwerk verkoop en bezit een huiszoeking gedaan. Er is niets gevonden en ook niets beschikbaar.
Een ander vriend is wel gepakt met illigale vuurwerk en zijn telefoon meegenomen.
Op zijn telefoon stonden wel berichten tussen ons en wat fotos over de producten en gesprekken met betrekking tot verkoop. Waardoor ze ook nu bij mij zijn gekomen op verdenking van verkoop door berichten in whatsapp gesprekken.
Het klopt dat er in de berichten gesproken wordt over verkoop en evt screenshots van telegram gesprekken.

Ik wordt verwacht binnenkort even een gesprek te voeren op het bureau en mijn vrienden ook.

Wat kan ik doen of zal ik moeten doen.
Mijn telefoon is helaas kapot gegaan en heb ik het weggegooid. Of was het slimmer geweest het telefoon toch af te geven. (Waar nog niet om is gevraagd)

Hoe ernstig is dit. Het gaat eigenlijk om hele kleine hoeveelheden en wat is slim om te doen .
Ontkennen is de eerste keuze . De berichten zijn gewoon geschreven om stoer te doen en fotos van het internet af gehaald.

Heb wel begrepen dat whatsapp berichten wel als bewijs kan worden voorgelegd.
Ik heb echt dringend advies nodig over wat te doen. Naar mate jullie vragen kan ik er meer over vertellen.
Het enige wat ze hebben zijn dus de berichten. kan er hierdoor moeilijk worden gedaan als je ontkent en of wordt aangehouden? En als je zou bekend hebben wat is dat de mogelijkheden.

Ik hoor het graag zodat we het nog uitgebreider kunnen bespreken.
pi_206922685
Gewoon kei-hard ontkennen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 3 december 2022 @ 13:54:32 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_206922686
Als je niets gekocht hebt is er toch ook niets aan de hand. Je hebt er over gepraat in een WhatsApp gesprek en besloten het niet te doen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_206922702
We helpen niet met het verdoezelen van illegale zaken

[ Bericht 87% gewijzigd door Danny op 05-12-2022 14:15:50 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')