abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 december 2022 @ 11:51:05 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_206921278
Op seks buiten het huwelijk komt in Indonesië een celstraf te staan van maximaal één jaar. Ook samenwonen voordat je het jawoord aan elkaar geeft wordt verboden. Het Indonesische parlement zal daar vermoedelijk nog deze maand nieuwe wetgeving voor aannemen.



In het herziende wetboek van strafrecht zal ook het beledigen van de president of staatsinstellingen en het uiten van meningen die ‘niet in lijn zijn’ met de Indonesische staatsideologie strafbaar worden, bevestigt plaatsvervangend minister van Justitie Edward Omar Sharif Hiariej aan persbureau Reuters. ,,We zijn er trots op dat we een wetboek van strafrecht krijgen dat in overeenstemming is met Indonesische waarden.”

Al decennia wordt gewerkt aan een herziening van het wetboek van strafrecht, al sinds het land in 1945 onafhankelijk werd van Nederland. Dat gaat moeizaam: de laatste poging strandde in 2019, toen tienduizenden mensen bij landelijke protesten demonstreerden tegen een reeks wetten die ‘burgerlijke vrijheden’ zouden beknotten. Ten opzichte van dat wetsvoorstel is er nu maar weinig aangepast. Een zo'n aanpassing is dat iemand die is veroordeeld tot de doodstraf, de kans krijgt dat zijn straf wordt omgezet naar levenslang na tien jaar goed gedrag. Overeind blijven de strafbaarstelling van abortus, met uitzondering voor slachtoffers van verkrachting, en de gevangenisstraf voor beoefenaars van 'zwarte magie’.

Beledigen van president
Alleen naasten kunnen aangifte doen als iemand seks heeft voor of buiten het huwelijk, blijkt uit de tekst van het wetsontwerp zoals persbureau Reuters dat heeft gezien. Seks buiten het huwelijk kan bestraft worden met maximaal één jaar gevangenisstraf. Op het beledigen van de president, een aanklacht die alleen gemeld kan worden door de president zelf, staat een celstraf van maximaal drie jaar.

De wet zou niet alleen van toepassing zijn op Indonesische burgers, maar ook op buitenlanders die in het land verblijven. Verschillende belangenorganisaties uiten hun zorgen om de schade die de regels zouden kunnen hebben aan het imago van het overwegend Islamitische land als een vakantie- en investeringsbestemming. ,,Dit doet meer kwaad dan goed”, zegt Shinta Widjaja Sukamdani, plaatsvervangend voorzitter van de Indonesische werkgeversorganisatie Apindo. ,,Vooral voor bedrijven die zich bezighouden met toerisme en horeca.”

Tegenstanders zeggen bovendien dat het wetsontwerp de liberale hervormingen terugdraait die na 1998 zijn doorgevoerd na de val van autoritaire leider Soeharto. ,,Het is een enorme tegenvaller voor de Indonesische democratie als dit wordt aangenomen”, zegt Andreas Harsono van Human Rights Watch.

https://www.ad.nl/buitenl(...)sideologie~a7c2992f/

Leve de onafhankelijkheid en leve de democratie na Soekarno.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 december 2022 @ 11:53:20 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_206921319
Prima
pi_206921326
Moeten zij weten.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  zaterdag 3 december 2022 @ 11:57:33 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_206921345
Zal wel weer goed zijn voor het smeergeld dat de politie daar dan ontvangt van toeristen om hun straf af te kopen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_206921606
Indonesië, het land dat mooi weer speelt naar de buitenwereld, maar in werkelijkheid zo corrupt als de pest.

Kleine onzekere mannetje met te veel macht.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206921673
Een jaar cel omdat je seks hebt terwijl je niet getrouwd bent......doet Indonesie een gooi naar de titel meest achterlijke samenleving van het decennium?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206921815
Zouden ze hier ook moeten doen!!!
pi_206921872
Islam
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 3 december 2022 @ 12:52:39 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206921930
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Zal wel weer goed zijn voor het smeergeld dat de politie daar dan ontvangt van toeristen om hun straf af te kopen.
Waarom zou je daar nog als toerist naartoe willen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206921960
quote:
De wet zou niet alleen van toepassing zijn op Indonesische burgers, maar ook op buitenlanders die in het land verblijven.
1 voordeel: Geen seks, geen ladyboy-ellende meer ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206922069
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:28 schreef Hathor het volgende:
Een jaar cel omdat je seks hebt terwijl je niet getrouwd bent......doet Indonesie een gooi naar de titel meest achterlijke samenleving van het decennium?
NL wint het nog hoor, maak je maar geen zorgen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206922082
Allahu Akbar
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 3 december 2022 @ 13:04:23 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206922101
quote:
dat in overeenstemming is met Indonesische waarden.
Vooral die geïmporteerde waarden van zo’n leuk geloof.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206922108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:54 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
1 voordeel: Geen seks, geen ladyboy-ellende meer ^O^
Ik moest die term opzoeken https://www.reishonger.nl/reistips/hoe-herken-je-een-ladyboy/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 3 december 2022 @ 13:26:54 #16
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206922395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:54 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
1 voordeel: Geen seks, geen ladyboy-ellende meer ^O^
Nou, dat weegt ruimschoots op tegen deze inbreuk op de privacy en burgerrechten van de rest van het land ^O^
pi_206922433
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:19 schreef schommelstoel het volgende:
Indonesië, het land dat mooi weer speelt naar de buitenwereld, maar in werkelijkheid zo corrupt als de pest.

Lijkt Nederland wel :P
  zaterdag 3 december 2022 @ 13:32:00 #18
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206922454
quote:
Alleen naasten kunnen aangifte doen als iemand seks heeft voor of buiten het huwelijk, blijkt uit de tekst van het wetsontwerp zoals persbureau Reuters dat heeft gezien. Seks buiten het huwelijk kan bestraft worden met maximaal één jaar gevangenisstraf. Op het beledigen van de president, een aanklacht die alleen gemeld kan worden door de president zelf, staat een celstraf van maximaal drie jaar.

De wet zou niet alleen van toepassing zijn op Indonesische burgers, maar ook op buitenlanders die in het land verblijven
.
Alleen belangrijk voor mensen met snitches in de familie dus. Die laatste alinea van het artikel lijkt me trouwens heel normaal.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_206922468
Valt groepsverkrachting daar ook onder?
pi_206922497
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:48 schreef Red_85 het volgende:
Islam
:')
zelfde wetten zijn er in Rusland, dat is toch echt een christelijk land.....

de overeenkomst tussen beide landen is:

Conservatief nationalisme......
  zaterdag 3 december 2022 @ 13:41:57 #21
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206922545
Groot gelijk. Een groot gedeelte gaat naar landen als Indonesië om kinderen te neuken of voor andere vunzigheid.

Sekstoeristen moeten wat mij betreft levenslang vastgezet worden.

Maar goed, gezien Indonesië kwa wetten een heel divers land is zal dit er nooit van gaan komen. Bali.is extreem vrij en Aceh is ultra-conservatief en zo heb je alles er tussenin.
pi_206922585
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
Groot gelijk. Een groot gedeelte gaat naar landen als Indonesië om kinderen te neuken of voor andere vunzigheid..

Sekstoeristen moeten wat mij betreft levenslang vastgezet worden.
Rare opmerking en voor een ander topic...

Maar gelet op je username...
Gevalletje 'waar het hart vol van is'....??
  zaterdag 3 december 2022 @ 13:48:35 #23
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206922615
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:45 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ander topic...

Maar gelet op je username...
Gevalletje 'waar het hart vol van is'....??
Projecteren doe je zelf maar elders :')
pi_206922657
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:48 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Projecteren doe je zelf maar elders :')
Zo'n beetje het enige raakvlak van jouw opmerking met dit topic is jouw username, en jijzelf natuurlijk. Ik kan er weinig anders van maken.
  zaterdag 3 december 2022 @ 13:53:06 #25
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206922669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Zo'n beetje het enige raakvlak van jouw opmerking met dit topic is jouw username, en jijzelf natuurlijk. Ik kan er weinig anders van maken.
Dat je er nog lang wakker van ligt _O-
pi_206922690
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
Groot gelijk. Een groot gedeelte gaat naar landen als Indonesië om kinderen te neuken of voor andere vunzigheid.

Sekstoeristen moeten wat mij betreft levenslang vastgezet worden.

Maar goed, gezien Indonesië kwa wetten een heel divers land is zal dit er nooit van gaan komen. Bali.is extreem vrij en Aceh is ultra-conservatief en zo heb je alles er tussenin.
Dit is niet het enigste land waar ze heen gaan.
Helaas de waarheid terwijl Indonesië een erg mooi stuk natuur bezit.

Trouwens het ligt er ook aan welke eilanden je gaat in Indonesië.
Je heb de ene kant vol met moslims zitten maar gewoon normaal doen.
En de anderen kant zitten geen moslims.

Ook het eten is daar erge split .
De ene eiland word varken gegeten maar geen rund.
De anderen eiland word weer rund gegeten maar geen varken.
Indonesië keuken is er groot aan eten soorten.

Goed 90% is moslim daar maar totaal anders dan een Turkse of Marokkaanse moslim.


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Islam

De link laat zien waar de splitsing is onstaan van de islam.
Dat verklaard ook gelijk waarom er zo veel verschillende moslims zijn .
Maar ook waarom er ruzie onder elkaar zijn.
  zaterdag 3 december 2022 @ 13:55:19 #27
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206922698
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:45 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Rare opmerking en voor een ander topic...

Maar gelet op je username...
Gevalletje 'waar het hart vol van is'....??
:D
Scherp.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206922840
Moeten hun weten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 3 december 2022 @ 14:14:33 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206922931
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
Groot gelijk. Een groot gedeelte gaat naar landen als Indonesië om kinderen te neuken of voor andere vunzigheid.

Sekstoeristen moeten wat mij betreft levenslang vastgezet worden.

Maar goed, gezien Indonesië kwa wetten een heel divers land is zal dit er nooit van gaan komen. Bali.is extreem vrij en Aceh is ultra-conservatief en zo heb je alles er tussenin.
Gezien de ontwikkelingen van de laatste twintig dertig jaar waarbij een divers en qua lokale tradities open land steeds meer in de greep kwam van de Javaanse vorm van islam die zelf steeds meer opschoof in de richting van de klinische versie van de Golfstaten die daar vele miljarden in hebben gestoken, ben ik daar niet zo gerust op. Indonesië is niet meer dat land dat jij beschrijft.
pi_206923288
Dan neukt straks iedereen alleen nog maar zonder te trouwen
  zaterdag 3 december 2022 @ 14:46:49 #31
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206923323
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 14:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gezien de ontwikkelingen van de laatste twintig dertig jaar waarbij een divers en qua lokale tradities open land steeds meer in de greep kwam van de Javaanse vorm van islam die zelf steeds meer opschoof in de richting van de klinische versie van de Golfstaten die daar vele miljarden in hebben gestoken, ben ik daar niet zo gerust op. Indonesië is niet meer dat land dat jij beschrijft.
Javanen hangen over het algemeen geen radicale Islam aan. De radicale Islam vind je in het noorden van Sumatra. Dat is ook de enige plek met de Shariah wet.
  zaterdag 3 december 2022 @ 14:50:47 #32
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206923356
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:54 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Dit is niet het enigste land waar ze heen gaan.
Helaas de waarheid terwijl Indonesië een erg mooi stuk natuur bezit.

Trouwens het ligt er ook aan welke eilanden je gaat in Indonesië.
Je heb de ene kant vol met moslims zitten maar gewoon normaal doen.
En de anderen kant zitten geen moslims.

Ook het eten is daar erge split .
De ene eiland word varken gegeten maar geen rund.
De anderen eiland word weer rund gegeten maar geen varken.
Indonesië keuken is er groot aan eten soorten.

Goed 90% is moslim daar maar totaal anders dan een Turkse of Marokkaanse moslim.


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Islam

De link laat zien waar de splitsing is onstaan van de islam.
Dat verklaard ook gelijk waarom er zo veel verschillende moslims zijn .
Maar ook waarom er ruzie onder elkaar zijn.
Ben bekend met Indonesië. :P Heb zodoende op meerdere eilanden kunnen vertoeven met mijn werkgerelateerde KITAS. :Y
  zaterdag 3 december 2022 @ 15:13:07 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206923627
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
Groot gelijk. Een groot gedeelte gaat naar landen als Indonesië om kinderen te neuken of voor andere vunzigheid.

Sekstoeristen moeten wat mij betreft levenslang vastgezet worden.

Maar goed, gezien Indonesië kwa wetten een heel divers land is zal dit er nooit van gaan komen. Bali.is extreem vrij en Aceh is ultra-conservatief en zo heb je alles er tussenin.
Lijkt erop dat een familielid aangifte moet doen, dus of de wet daarvoor toereikend is... kinderen zijn al wees en die mannen die daarin mee doen doen dat heel stiekem of zijn zelf geïsoleerd gok ik.

Seks met minderjarigen is al gewoon strafbaar dus...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 3 december 2022 @ 15:20:48 #34
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206923753
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..
Lijkt erop dat een familielid aangifte moet doen, dus of de wet daarvoor toereikend is... kinderen zijn al wees en die mannen die daarin mee doen doen dat heel stiekem of zijn zelf geïsoleerd gok ik.

Seks met minderjarigen is al gewoon strafbaar dus...
Als het zo simpel was dan was kinderprostitutie al lang uitgebannen.

Aan de grondslag liggen armoede, natuurrampen, een grote bevolkingsgroei en een collectief minderwaardigheidscomplex t.o.v. buitenlanders zoals Europeanen en Chinezen wat je in heel veel ASEAN landen ziet.

Je ziet er nauwelijks politie op straat buiten de toeristische gebieden. Sociale controle is een vorm van handhaving daar. De mensen zijn ook vaak erg gericht op directe gemeenschap en familie. Zeker in de armere delen.

[ Bericht 5% gewijzigd door YoungDriller op 03-12-2022 15:29:14 ]
pi_206923915
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 14:50 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Ben bekend met Indonesië. :P Heb zodoende op meerdere eilanden kunnen vertoeven met mijn werkgerelateerde KITAS. :Y
Ben benieuwd hoe de ervaring is
Mog ik afkeurde worden met God gratie dat ik een Iva krijgt .
Wil ik na Indonesië toe
Dan word de boot verkocht en koop ik daar wel een nieuwe.
  zaterdag 3 december 2022 @ 15:36:25 #36
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206923997
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 15:20 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Als het zo simpel was dan was kinderprostitutie al lang uitgebannen.

Aan de grondslag liggen armoede, natuurrampen, een grote bevolkingsgroei en een collectief minderwaardigheidscomplex t.o.v. buitenlanders zoals Europeanen en Chinezen wat je in heel veel ASEAN landen ziet.


Je ziet er nauwelijks politie op straat buiten de toeristische gebieden. Sociale controle is een vorm van handhaving daar. De mensen zijn ook vaak erg gericht op directe gemeenschap en familie. Zeker in de armere delen.
Oke, maar familielid ontdekt dat iemand in zijn familie kinderen misbruikt. Die gaat door deze wet opeens wel aangifte doen? Want daarvoor was het legaal ofzo?


Zuid-Korea had ook zo'n wet trouwens als in de OP beschreven wordt, tot een paar jaar geleden zelfs. Maar deze is afgeschaft omdat het als te ouderwets en lastig gezien werd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206924011
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
Groot gelijk. Een groot gedeelte gaat naar landen als Indonesië om kinderen te neuken of voor andere vunzigheid.

Projecteren doe je zelf maar elders
pi_206924252
Waren ze nog beter af als kolonie...
  zaterdag 3 december 2022 @ 15:58:10 #39
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206924356
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe de ervaring is
Mog ik afkeurde worden met God gratie dat ik een Iva krijgt .
Wil ik na Indonesië toe
Dan word de boot verkocht en koop ik daar wel een nieuwe.
Het is niet heel makkelijk om een KITAS te krijgen. Werkgerelateerd is het makkelijkst.

Het beste is gewoon om er eens heen te gaan op vakantie. En dan niet je mening vormen op basis van één eiland maar meerdere. En ja, de steden zijn erg vies en het verkeer is levensgevaarlijk. Tenzij je een local bent.

Houd er rekening mee dat je buiten het centrum van grote steden nogal een fenomeen bent als 'bule' (buitenlander). In het begin is dat wel leuk maar op een gegevenmoment voel je je een aapje in de dierentuin
pi_206924598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 15:58 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Het is niet heel makkelijk om een KITAS te krijgen. Werkgerelateerd is het makkelijkst.

Het beste is gewoon om er eens heen te gaan op vakantie. En dan niet je mening vormen op basis van één eiland maar meerdere. En ja, de steden zijn erg vies en het verkeer is levensgevaarlijk. Tenzij je een local bent.

Houd er rekening mee dat je buiten het centrum van grote steden nogal een fenomeen bent als 'bule' (buitenlander). In het begin is dat wel leuk maar op een gegevenmoment voel je je een aapje in de dierentuin
Verblijfs vergunning is geen probleem.
We hebben de familie van een goede familie vriend zitten daar.
En die hebben al aangeboden om te helpen er mee.
We hebben hun zoon namelijk geholpen hier en daar waaren ze heel blij mee.
Ondertussen kennen we elkaar al dik 20 jaar .

Ze willen zelfs helpen met kopen van een huis.
Het is namelijk geen arm gezin maar een van de top met eigen bedrijven .

Dat stukje geluk heb ik dan wel.
  zaterdag 3 december 2022 @ 16:29:58 #41
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206925176
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2022 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Oke, maar familielid ontdekt dat iemand in zijn familie kinderen misbruikt. Die gaat door deze wet opeens wel aangifte doen? Want daarvoor was het legaal ofzo?


Zuid-Korea had ook zo'n wet trouwens als in de OP beschreven wordt, tot een paar jaar geleden zelfs. Maar deze is afgeschaft omdat het als te ouderwets en lastig gezien werd.
Nee dat lijkt me niet. Maar grote kans dat als het gebeurt dat familielid A zijn/haar kinderen laat misbruiken dat familielid B daar ook van profiteert. Met of zonder medeweten.
  zaterdag 3 december 2022 @ 16:30:59 #42
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206925203
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 14:46 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Javanen hangen over het algemeen geen radicale Islam aan. De radicale Islam vind je in het noorden van Sumatra. Dat is ook de enige plek met de Shariah wet.
Hangen/hingen. De Golfstaten hebben flink hun best gedaan. Die combi met hun drive om zichzelf op te dringen als de standaard/meerderheid aan de rest van Indonesië wordt steeds duidelijker.
pi_206925268
Alle culturen zijn even prachtig en islam is geweldig.
  zaterdag 3 december 2022 @ 16:36:01 #44
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206925304
https://www.voanews.com/a(...)onesia-/3679287.html

Mooi artikel over hoe Saoedi Arabië haar vorm van islam steeds verder naar binnen fietst daar
  zaterdag 3 december 2022 @ 16:36:46 #45
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206925322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 16:06 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Verblijfs vergunning is geen probleem.
We hebben de familie van een goede familie vriend zitten daar.
En die hebben al aangeboden om te helpen er mee.
We hebben hun zoon namelijk geholpen hier en daar waaren ze heel blij mee.
Ondertussen kennen we elkaar al dik 20 jaar .

Ze willen zelfs helpen met kopen van een huis.
Het is namelijk geen arm gezin maar een van de top met eigen bedrijven .

Dat stukje geluk heb ik dan wel.
Dan zit je gebakken! _O_

Dat is echt een heel typisch Indonesische manier van netwerken zoals je omschrijft.

Houd er wel rekening mee dat je als buitenlander geen vastgoed/land mag bezitten op eigen naam. Als je een bedrijf hebt kan dit indirect wel weer op naam van het bedrijf als ik me dit goed herinner. Het meest voorkomende zijn lange termijn leasecontracten voor tientallen jaren. Maar kijk heel goed uit voor oplichting (zeker door onbekenden).
pi_206925348
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:28 schreef Hathor het volgende:
Een jaar cel omdat je seks hebt terwijl je niet getrouwd bent......doet Indonesie een gooi naar de titel meest achterlijke samenleving van het decennium?
Niet voor niets het grootste moslim land op aarde. Alleen Bali is nog een beetje Hindoeïstisch, al wordt dat ook minder.
  zaterdag 3 december 2022 @ 16:39:10 #47
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206925370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 16:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hangen/hingen. De Golfstaten hebben flink hun best gedaan. Die combi met hun drive om zichzelf op te dringen als de standaard/meerderheid aan de rest van Indonesië wordt steeds duidelijker.
Jakarta is daarom eigenlijk niet zo blij met de manier van politiek bedrijven zoals de golfstaten (en vooral Saudië Arabië) het doen. Ze zijn vaak wel heel erg pro-Erdogan. De banden tussen Turkije en Indonesië zijn ook erg warm. :Y

Indonesië maakt er veel werk van om niet gelieerd te zijn met andere landen. Zeker op militair gebied. Ze zijn zich heel erg bewust van hun belangrijke maar toch kwetsbare positie op de wereldkaart.
pi_206926007
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 16:37 schreef 111210 het volgende:

[..]
Niet voor niets het grootste moslim land op aarde. Alleen Bali is nog een beetje Hindoeïstisch, al wordt dat ook minder.
Tijd om weer te koloniseren. Indonesie, Zuid Afrika, India... allemaal crap sinds de blanken weg zijn.
pi_206928005
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 16:36 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Dan zit je gebakken! _O_

Dat is echt een heel typisch Indonesische manier van netwerken zoals je omschrijft.

Houd er wel rekening mee dat je als buitenlander geen vastgoed/land mag bezitten op eigen naam. Als je een bedrijf hebt kan dit indirect wel weer op naam van het bedrijf als ik me dit goed herinner. Het meest voorkomende zijn lange termijn leasecontracten voor tientallen jaren. Maar kijk heel goed uit voor oplichting (zeker door onbekenden).
Dat is de reden dat ik dus een boot neem.
Lekker een haven plek huren en klaar.
Inschrijven bij een van familie en klaar.

Doe ik nu ook hier in Nederland.
Dus het komt goed.
pi_206928220
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 15:20 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Als het zo simpel was dan was kinderprostitutie al lang uitgebannen.

Aan de grondslag liggen armoede, natuurrampen, een grote bevolkingsgroei en een collectief minderwaardigheidscomplex t.o.v. buitenlanders zoals Europeanen en Chinezen wat je in heel veel ASEAN landen ziet.

Je ziet er nauwelijks politie op straat buiten de toeristische gebieden. Sociale controle is een vorm van handhaving daar. De mensen zijn ook vaak erg gericht op directe gemeenschap en familie. Zeker in de armere delen.
Sekstoerisme aanpakken, dat kan niet hard genoeg. Maar of een verbod op ongehuwd samenwonen er iets aan verandert…
pi_206928225
Succes!! :Y
Just say hi!
  zaterdag 3 december 2022 @ 18:18:17 #52
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206928242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Dat is de reden dat ik dus een boot neem.
Lekker een haven plek huren en klaar.
Inschrijven bij een van familie en klaar.

Doe ik nu ook hier in Nederland.
Dus het komt goed.
Tip: als je gaat rondreizen ga eens naar de Molukken of naar Papua. Dat gebied is nog echt ongerept en onontdekt door toeristen.

Kijk op Papua wel uit waar je heen reist want in sommige gebieden zijn seperatistische bewegingen actief (mensen worden soms ontvoerd en vermoord) en ook de inwoners zijn niet overal altijd even vriendelijk tegen buitenlanders. Er gaan zelfs nog verhalen rond van kannibalisme. :P

Maar als je een gids meeneemt heb je de kans op onvergeetelijke ervaringen.
  zaterdag 3 december 2022 @ 18:35:21 #53
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206928507
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
Sekstoeristen moeten wat mij betreft levenslang vastgezet worden.
Allemaal :? Of alleen degenen die wetten overtreden?
pi_206928635
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Tip: als je gaat rondreizen ga eens naar de Molukken of naar Papua. Dat gebied is nog echt ongerept en onontdekt door toeristen.

Kijk op Papua wel uit waar je heen reist want in sommige gebieden zijn seperatistische bewegingen actief (mensen worden soms ontvoerd en vermoord) en ook de inwoners zijn niet overal altijd even vriendelijk tegen buitenlanders. Er gaan zelfs nog verhalen rond van kannibalisme. :P

Maar als je een gids meeneemt heb je de kans op onvergeetelijke ervaringen.
Kwestie van een geweer mee nemen.
Dan kan namelijk in Indonesië.
pi_206928676
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2022 18:35 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Allemaal :? Of alleen degenen die wetten overtreden?
Tja als de wet zegt verboden te neuken als niet getrouwd bent
Dan als het goed is dan hang je pik niet meer in een vrouwelijk lichaam welke jaar tal dan ook.
Geld anders som ook genoeg vrouwen die jong pikkie willen hebben.

Van mij ophangen aan de ballen .
En dan 5 meter hoog laten bengelen.

Zoals de overtreders als de gene die zich zelf heeft aangeboden of mensen handel
pi_206928844
Na het lezen van dit bericht heb gelijk trek in sambal goren teloor en rendang en seroendeng en aanverwanten.
  zaterdag 3 december 2022 @ 19:25:53 #57
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206929121
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 18:16 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Sekstoerisme aanpakken, dat kan niet hard genoeg. Maar of een verbod op ongehuwd samenwonen er iets aan verandert…
Ik denk het wel. Want dat pakt prostitutie over de hele lijn aan dus maakt sekstoerisme in dit soort landen minder aantrekkelijk maar ben het er mee eens dat dit nieuwe problemen creëert. Een perfecte oplossing bestaat niet.

Maar goed, deze politiekte stunt binnen Indonesië gaat er niet komen of er zullen ontzettend veel mazen in de wet wezen. Het politieke landschap is te verdeeld.
  zaterdag 3 december 2022 @ 19:27:59 #58
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206929140
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 18:45 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Kwestie van een geweer mee nemen.
Dan kan namelijk in Indonesië.
Absoluut naar ik zou het er niet op willen wagen. Je bent namelijk niet de enige en het feit dat je een wapen hebt maakt je een doelwit voor berovingen in gebied die jij niet zo goed kent als de lokale bevolking. :P

Weet ook niet of het handig is om als buitenlander een wapen te dragen. Straks word je gezien als stroper... Moet je niet willen.
  zaterdag 3 december 2022 @ 19:29:08 #59
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206929147
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2022 18:35 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Allemaal :? Of alleen degenen die wetten overtreden?
Prostitutie is in ironisch genoeg Indonesië illegaal maar wordt op plekken een soort van gedoogd als ik het goed heb. En in het geniep gebeurt veel.
pi_206929809
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 19:30 schreef AchJa het volgende:
Indië verloren, rampspoed geboren...
Het is niet alleen daar.
India
Indonesië
Taiwan
Afrika
Genoeg landen waar je geboren kan worden als een meisje en je niks anders ben dan een gebruiks voorwerp als hoer.
En voor de jongens niks anders dan een slaaf die je gaat uitbuiten.
Niks voor niks dat in die landen kinderarbeid iets totaal normaal is.
Niks voor niks dat ze graag meisjes uit huwelijk of verkopen in de hoop dat het beter leven kan krijgen.
Waar helaas niks anders word dan als hoer in eigen land of anderen landen worden gebruikt

Dit is het lot van een 3e wereld land.
En de pecht als mens dat je letterlijk uit de verkeerde kut worden geboren.
pi_206929849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 19:30 schreef AchJa het volgende:
Indië verloren, rampspoed geboren...
Indie herwonnen, wereldheerschappij begonnen
pi_206930851
Incel wet.
pi_206931517
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:36 schreef Korenfok het volgende:

[..]
zelfde wetten zijn er in Rusland, dat is toch echt een christelijk land.....

de overeenkomst tussen beide landen is:

Conservatief nationalisme......
Steek je kop maar in het zand.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206934410
Overal waar de islam de grootste religie is krijg je uiteindelijk dit soort fascistische engnekken aan de macht. Niet zo vreemd dat Baudet tegenwoordig ook groot fan is van de islam.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2022 00:29:31 ]
  VIVA zondag 4 december 2022 @ 00:32:43 #66
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_206934446
Nou misschien toch maar niet rentenieren op Bali buhhhh
What lies behind makes no sense in my mind
pi_206937973
Wow, fucking barbaars.
Zal wel religieus geïnspireerd zijn, anders bedenk je zulke waanzinnige bemoeizucht niet.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206938030
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Zal wel weer goed zijn voor het smeergeld dat de politie daar dan ontvangt van toeristen om hun straf af te kopen.
Alleen naasten kunnen aangifte doen als iemand seks heeft voor of buiten het huwelijk, blijkt uit de tekst van het wetsontwerp zoals persbureau Reuters dat heeft gezien.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206938441
Blijf het bijzonder vinden dat bange conservatiefjes het zo belangrijk vinden te mogen bepalen wat er in iemands anders slaapkamer gebeurt. Misselijk kutvolk :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206938501
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:41 schreef YoungDriller het volgende:
Groot gelijk. Een groot gedeelte gaat naar landen als Indonesië om kinderen te neuken of voor andere vunzigheid.

Sekstoeristen moeten wat mij betreft levenslang vastgezet worden.

Maar goed, gezien Indonesië kwa wetten een heel divers land is zal dit er nooit van gaan komen. Bali.is extreem vrij en Aceh is ultra-conservatief en zo heb je alles er tussenin.
?
Het Indonesische parlement zal daar vermoedelijk nog deze maand nieuwe wetgeving voor aannemen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  zondag 4 december 2022 @ 13:42:56 #71
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206938640
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:51 schreef tong80 het volgende:
Op seks buiten het huwelijk komt in Indonesië een celstraf te staan van maximaal één jaar. Ook samenwonen voordat je het jawoord aan elkaar geeft wordt verboden. Het Indonesische parlement zal daar vermoedelijk nog deze maand nieuwe wetgeving voor aannemen.

Maar is de Islam dan toch niet de religie van de liefde?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206938757
Over een paar jaar is dat apenland onder het juk van een tweede Taliban. Snap nooit zo goed waarom influencertypjes zo dwepen met Bali. Genoeg plekken die mooi en goedkoop zijn en waar geen sharia is.
pi_206939825
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 13:49 schreef SootSprite het volgende:
Over een paar jaar is dat apenland onder het juk van een tweede Taliban. Snap nooit zo goed waarom influencertypjes zo dwepen met Bali. Genoeg plekken die mooi en goedkoop zijn en waar geen sharia is.
Als het aan de hindoes op Bali zou liggen kwam er uiteraard geen sharia.
Uiteraard wel een kastenstelsel.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206941828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:04 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Vooral die geïmporteerde waarden van zo’n leuk geloof.
Ze zijn langer islamitisch dan de Turken, dus de islam is ook geen onderdeel van de Turkse cultuur dan?
All is temporary, fame and the famous as well
- Marcus Aurelius
  zondag 4 december 2022 @ 17:35:08 #75
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206941934
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 17:31 schreef Encheiridion het volgende:

[..]
Ze zijn langer islamitisch dan de Turken, dus de islam is ook geen onderdeel van de Turkse cultuur dan?
Linksom of rechtsom; het is import. Als je maar ver genoeg terug gaat.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206946308
Terecht. Moet je maar niet trouwen.
U MAD?
pi_206946422
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:28 schreef Hathor het volgende:
Een jaar cel omdat je seks hebt terwijl je niet getrouwd bent......doet Indonesie een gooi naar de titel meest achterlijke samenleving van het decennium?
Grootste moslim land ter wereld..
I'm right and you know it
pi_206946834
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 23:21 schreef Aezeal het volgende:

[..]
Grootste moslim land ter wereld..
Ja dat is ook echt iets om mee te gaan lopen pronken. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206962512
De wet is aangenomen. Mensen alsjeblieft ga nou niet islam bashen hè? Het is puur toeval dat de religie van de vrede een voedingsbodem lijkt voor achterlijkheden. :')
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:06:57 #80
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206962859
Dekolonisatie in de praktijk, daar kan toch niemand tegen zijn? :X
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206962919
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 17:31 schreef Encheiridion het volgende:

[..]
Ze zijn langer islamitisch dan de Turken, dus de islam is ook geen onderdeel van de Turkse cultuur dan?
Als ze al zolang islamitisch waarom dan pas na al die eeuwen zo'n belachelijke conservatieve regel invoeren. In mijn optiek komt dat door een extreem conservatieve onderstroom gefinancierd door wat achterlijke oliestaten.
pi_206962944
Wat is dat toch altijd voor een ziekelijke obsessie van geloofs idioten om zich met andersmans seksleven te bemoeien.

Als ze een homootje zien schieten in een kramp en lopen te ze bleren dat het onnatuurlijk is (terwijl dit ook in het dierenrijk voorkomt) maar vervolgens wel lopen drammen over een verplicht huwelijk om seks te mogen hebben terwijl er voor zover ik weet geen enkele diersoort bestaat die eerst moet trouwen. Over onnatuurlijk gesproken...

Maar goed, het gaat die onzekere mannetjes er natuurlijk vooral om, om controle uit te oefenen, alleen zijn hun argumenten zo doorzichtig als de pest. Overigens niet alleen in de Islam, ook conservatieve Christenen kunnen er wat van, die doen voor wat betreft achterlijkheid ook niet onder voor sharia aanhangers.
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:46:34 #83
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206963107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:20 schreef LanaMyst het volgende:
Wat is dat toch altijd voor een ziekelijke obsessie van geloofs idioten om zich met andersmans seksleven te bemoeien.

Als ze een homootje zien schieten in een kramp en lopen te ze bleren dat het onnatuurlijk is (terwijl dit ook in het dierenrijk voorkomt) maar vervolgens wel lopen drammen over een verplicht huwelijk om seks te mogen hebben terwijl er voor zover ik weet geen enkele diersoort bestaat die eerst moet trouwen. Over onnatuurlijk gesproken...

Maar goed, het gaat die onzekere mannetjes er natuurlijk vooral om, om controle uit te oefenen, alleen zijn hun argumenten zo doorzichtig als de pest. Overigens niet alleen in de Islam, ook conservatieve Christenen kunnen er wat van, die doen voor wat betreft achterlijkheid ook niet onder voor sharia aanhangers.
Van het een komt het ander.

Hier inmiddels zijn er lieden die geen probleem zien om hun kids mee te nemen naar dragshows.

En pedo, bestialisme etc. maar een lijn weg van de regenboog kleur.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206963196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:46 schreef corehype het volgende:

[..]
Van het een komt het ander.

Hier inmiddels zijn er lieden die geen probleem zien om hun kids mee te nemen naar dragshows.

En pedo, bestialisme etc. maar een lijn weg van de regenboog kleur.
Ah de hellend vlak drogreden...

Pedoseksualiteit is gewoon verboden hoor, bestialiteit voor zover ik weet ook, het zijn voornamelijk geloofs idioten die zich hieraan schuldig maken omdat die geen onderscheid kunnen maken tussen wat voor een normaal mens acceptabel en onacceptabel is.
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:05:09 #85
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206963270
Pijpen mag wel of ook niet? Of iemand ff lekker in de bek schijten bijvoorbeeld, als dat een fetish is? Ik noem maar een zijstraat he.
pi_206963319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:46 schreef corehype het volgende:

[..]
Van het een komt het ander.

Hier inmiddels zijn er lieden die geen probleem zien om hun kids mee te nemen naar dragshows.

En pedo, bestialisme etc. maar een lijn weg van de regenboog kleur.
Dat jij van heteroseks zin krijgt om seks te hebben met drag queens zegt meer over jou...
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:32:48 #87
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206963517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als ze al zolang islamitisch waarom dan pas na al die eeuwen zo'n belachelijke conservatieve regel invoeren. In mijn optiek komt dat door een extreem conservatieve onderstroom gefinancierd door wat achterlijke oliestaten.
Die nu een belangrijke bron van inkomsten, namelijk toerisme, in gevaar brengen. Het is hoe dan ook niet in het belang van de gemiddelde Indonesiër die nu in zijn privacy en zijn portemonnee wordt gepakt door dit belachelijke aspect aan religie.
pi_206963664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:46 schreef corehype het volgende:

[..]
Van het een komt het ander.

Hier inmiddels zijn er lieden die geen probleem zien om hun kids mee te nemen naar dragshows.

En pedo, bestialisme etc. maar een lijn weg van de regenboog kleur.
Heb je ook voorbeelden hiervan dat dit genormaliseerd is in westerse landen of praat je maar wat andere conservatieven na.

Vroeger in de jaren 90 had je in het Amsterdamse sexmuseum nog plaatjes van bestialisme en wat te jonge kinderen naakt, maar die zijn allang verdwenen.
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:56:21 #89
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206965150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Heb je ook voorbeelden hiervan dat dit genormaliseerd is in westerse landen of praat je maar wat andere conservatieven na.

Vroeger in de jaren 90 had je in het Amsterdamse sexmuseum nog plaatjes van bestialisme en wat te jonge kinderen naakt, maar die zijn allang verdwenen.
Kan je nagaan hoe erg het zou zijn als er enkel heidenen zouden bestaan.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:34:07 #90
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_206965549
Zonde dat Indonesië steeds conservatiever wordt. Ben er in 2015 geweest en heb daar destijds al met onze gids over gesproken. Voorheen had Indonesië veel meer een eigen vorm van de islam. Vrijer dan de Arabische islam. Daarin speelden de lokale gebruiken een groter rol. Je zag er bijvoorbeeld ook geen hoofddoeken. Sinds de opkomst van internet zien veel Indonesiërs (met name de fanatiekelingen) plots de 'Arabische islam' als de enige ware islam, waardoor het steeds conservatiever is geworden. Je ziet er dan ook veel hoofddoeken tegenwoordig. Onze gids betreurde overigens deze hele gang van zaken. Zoals ieder weldenkend mens.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_206965692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:56 schreef corehype het volgende:

[..]
Kan je nagaan hoe erg het zou zijn als er enkel heidenen zouden bestaan.
Net alsof alleen bij heidenen seksueel afwijkend gedrag voorkomt. Je schuift bijvoorbeeld het bewezen kindermisbruik door allerlei geloofsgemeenschappen met deze zoals gebruikelijk bij jou simplistische logica maar snel onder tafel hiermee. :')
pi_206966494
Losbandigheid wat aanpakken dus.
pi_206966591
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:34 schreef 4-elements het volgende:
Zonde dat Indonesië steeds conservatiever wordt. Ben er in 2015 geweest en heb daar destijds al met onze gids over gesproken. Voorheen had Indonesië veel meer een eigen vorm van de islam. Vrijer dan de Arabische islam. Daarin speelden de lokale gebruiken een groter rol. Je zag er bijvoorbeeld ook geen hoofddoeken. Sinds de opkomst van internet zien veel Indonesiërs (met name de fanatiekelingen) plots de 'Arabische islam' als de enige ware islam, waardoor het steeds conservatiever is geworden. Je ziet er dan ook veel hoofddoeken tegenwoordig. Onze gids betreurde overigens deze hele gang van zaken. Zoals ieder weldenkend mens.
Het overnemen van de Arabische cultuur als islam is 1 van de grote fouten van de islamtische gemeenschap. Zonder de arabische cultuur zou het echt veel beter gaan
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:51:43 #94
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206966605
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Net alsof alleen bij heidenen seksueel afwijkend gedrag voorkomt. Je schuift bijvoorbeeld het bewezen kindermisbruik door allerlei geloofsgemeenschappen met deze zoals gebruikelijk bij jou simplistische logica maar snel onder tafel hiermee. :')
Welk land had ook alweer een pedopartij?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206967810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:51 schreef corehype het volgende:

[..]
Welk land had ook alweer een pedopartij?
Had ja, welke landen hebben ook alweer wetgevingen met fysieke straffen, omdat je een virtueel figuur zogenaamd belachelijk maakt, of een andere regel in je eigen privésituatie overtreden hebt. Islamitische barbaren vergelijken met een westers land waarbij partijen die blijkbaar wettelijk niet toegestaan normaal verboden worden. Kom op je kunt nog welwat totaal niet vergelijkbare voorbeelden vinden die we met argumenten onderuit halen zonder dat hier lijfstraffen op staan. :Z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')