abonnement Unibet Coolblue
pi_206933832
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nog geen last van gehad. :)
Lijkt mij raar gevoel eerlijk gezegd.
Als er een draadje achter die beugel blijft hangen .... ieks!
pi_206933858
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 23:38 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Lijkt mij raar gevoel eerlijk gezegd.
Als er een draadje achter die beugel blijft hangen .... ieks!
Het is één dun ijzerdraadje dat heel dicht op de nagel zit. Hoogstens een beetje opletten met het aantrekken van je sokken.

Ik vind het een uitkomst tot nu toe iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206935778
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef valentijn101 het volgende:
Je hebt pedicures. Wat je met elk cursusje kunt worden en je hebt medisch pedicures. Die hebben er veel meer verstand van. Ik zou voor de laatste kiezen
Er is niets mis met een gediplomeerd basispedicure, liefst aangesloten bij branchevereniging Provoet of Stipezo.
De medisch pedicure heeft extra expertise, bijvoorbeeld de reumatische of diabetische voet. Afhankelijk van de situatie en de voetklachten kan een bezoek gedeclareerd worden bij de zorgverzekeraar.
Dit is meestal niet mogelijk bij een basispedicure.
pi_207444415
Het was een prettige ervaring om maandag mijn teennagels onder handen te laten nemen. Over twee maanden ga ik weer terug. Schijnt dat teennagels in de winter niet zo gauw groeien als ze opgesloten zitten in de sok :)
pi_207446259
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 16:26 schreef stropdaz het volgende:
Het was een prettige ervaring om maandag mijn teennagels onder handen te laten nemen. Over twee maanden ga ik weer terug. Schijnt dat teennagels in de winter niet zo gauw groeien als ze opgesloten zitten in de sok :)
Goed dat je naar een pedicure bent geweest!
Dat (teen-)nagels niet zo hard groeien in de wintertijd komt niet door je sokken, maar door minder zonlicht en warmte, en de aanmaak van vitamine D. Ook je haren groeien meestal minder snel in de wintertijd.
pi_207447815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef Kanaroe het volgende:
Goed dat je naar een pedicure bent geweest!
Heb ze nog nooit zo mooi geknipt als momenteel haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')