Wel een hele mooie, ben je wel even mee bezig denk ik?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een borduurpakket aangeschaft en kreeg een borduurpakket erbij vanwege een actie.
Dit is de borduurpakket wat ik heb aangeschaft:
https://www.bol.com/nl/nl(...)A_0_4.6.ProductImage
(wel via andere webwinkel)
[ afbeelding ]
Ik hou wel van elfjes
Eerst tijger borduurpakket en de kerstkaarten af. Dan ga ik aan een groot project beginnen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 05:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een hele mooie, ben je wel even mee bezig denk ik?
Je hebt dus nog genoeg te doen de komende tijdquote:Op zaterdag 29 april 2023 07:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst tijger borduurpakket en de kerstkaarten af. Dan ga ik aan een groot project beginnen.
Super mooi!quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een borduurpakket aangeschaft en kreeg een borduurpakket erbij vanwege een actie.
Dit is de borduurpakket wat ik heb aangeschaft:
https://www.bol.com/nl/nl(...)A_0_4.6.ProductImage
(wel via andere webwinkel)
[ afbeelding ]
Ik hou wel van elfjes
Mooi hoor, je bent goed opgeschotenquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:00 schreef Cue_ het volgende:
Tijd om weer eens wat te posten qua voortgang
25 juni was t hier
[ afbeelding ]
16 juli zijn we hier alweer
[ afbeelding ]
Nu weer bovenaan verder
Tot zondag doe je zeker niets meer?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:00 schreef Cue_ het volgende:
25 juni was t hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu weer bovenaan verder
Mooie kleurtjesquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:00 schreef Cue_ het volgende:
25 juni was t hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu weer bovenaan verder
Niet te hard trekken vooral.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:30 schreef Tuindier het volgende:
Nou, dan kom ik toch ook hier heen. Met meteen een vraag: die french knot, hoe maak je die? Ik krijg hem niet voor elkaar en trek of mijn draad helemaal door de stof, of het wordt 'gewoon' een steekje. Welk detail gaat het verschil maken?
Ah! Dat aantrekken met links voordat je de naald helemaal door de stof heen haalt gaat denk ik het verschil maken! Ik ga het vanavond testen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet te hard trekken vooral.
Deze tutorial laat 'm imo wel goed zien
Zo herkenbaar. Hetzelfde geldt voor tijger en de kerstkaarten waar ik mee bezig benquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:11 schreef Donna het volgende:
Verder met Simple Pleasures. Laatste steekjes waren eind april.
Kerstkaarten is het wel weer tijd voor nu!quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Hetzelfde geldt voor tijger en de kerstkaarten waar ik mee bezig ben
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Alleen in twijfel of ik evt weer wat tijd in haken wil steken. Maar ik vraag me altijd af.. wat doe ik er dan mee. Het liefst verkoop je ze omdat het anders toch maar ruimte in beslag neemt. Maar hoe / wat / waar
ik maak vooral cadeautjes.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Alleen in twijfel of ik evt weer wat tijd in haken wil steken. Maar ik vraag me altijd af.. wat doe ik er dan mee. Het liefst verkoop je ze omdat het anders toch maar ruimte in beslag neemt. Maar hoe / wat / waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |