Kijk deze dan; dat zou echt een fantastisch project zijn! Alleen qua beeldkwaliteit helaas geen optie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kijk deze dan; dat zou echt een fantastisch project zijn! Alleen qua beeldkwaliteit helaas geen optie.Evt optie om zelf diverse foto's / images bij elkaar te zetten en dan om te laten zetten in een borduurwerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2023 13:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kijk deze dan; dat zou echt een fantastisch project zijn! Alleen qua beeldkwaliteit helaas geen optie.hahaha wat een nachtmerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.
Ik denk dat het dan zo wordt geminimaliseerd qua pixels/steken dat het allemaal te vage afbeeldingen worden. Ik zie dat het wel mogelijk is om een patroon te laten maken maar ik denk dat dat in dit geval niet mogelijk is vanwege auteursrechten van de foto's.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Evt optie om zelf diverse foto's / images bij elkaar te zetten en dan om te laten zetten in een borduurwerk?
Mooi gedaan, lijkt net een fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is af![]()
Uiteraard weer onmogelijk gebleken om goed op de foto te krijgen, van een afstand zijn de kleuren wat natuurlijker en minder overdreven donker.
Hij moet wel echt gewassen en gestreken (en ingelijst) worden.
Kan ik dit gewoon in de wasmachine gooien in een waszakje met wasmiddel voor gekleurde was? Met een color catcher? En hoeveel graden doen jullie?
En heeft iemand toevallig ervaring met een inlijster in de omgeving van Rotterdam?
Ik ben echt blij dat hij af is, zoveel werk was het niet eens maar na 8 jaar af en aan borduren is het wel fijn dat het afgerond is
Mooi zeg, het is net een fotoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:47 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Terug van de lijstenmaker![]()
En echt onmogelijk om fatsoenlijk op de foto te krijgen, maar dit lijkt er tenminste een beetje op.
Met een goudkleurige lijst![]()
Ja, was echt veel confetti, maar ook wel grote stukken waar het wel meeviel. Ging echt een stuk sneller en makkelijker sinds ik pattern keeper gebruikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:22 schreef Donna het volgende:
Tof! Ziet er mooi uit. Je ziet meteen hoe bizar veel werk dit geweest moet zijn. Veel confetti ook. Pff!
Wat een werk Donna, maar het is wel heel mooiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:13 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu bezig met de krans en de hot cocoa / milk potten. Zal later een foto maken.
Oef die is mooi.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:13 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu bezig met de krans en de hot cocoa / milk potten. Zal later een foto maken.
Franse knoopjes zijn verschrikkelijk om te bordurenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 07:04 schreef Donna het volgende:
Ja het is enorm veel werk. En het patroon is ook niet 100% gepakt door Pattern Keeper, maar ik red me er wel mee. Zonder was het helemaal niet te doen geweest.
En dan straks heel veel stiksteekjes, kraaltjes en franse knoopjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |