Het uitgesteld kijken gaat denk ik nog een flinke swing naar boven geven, juist omdat er veel trouwe volgelingen zijn. En die schoven wel braaf aan bij het kerstdiner maar gaan het vandaag alsnog terugkijken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet alles goedmaken, ik vermoed dat een best grote groep geen fanatieke volgers zijn, daar schommelen de kijkcijfers teveel voor.
Die van gisteren zal wel wat te maken hebben met de feestdagen, want ook de meestal veel betere kijkcijfers van Lang Leve de Liefde die direct daarna start scoort nu een stuk lager.
Dit soort dagen is bij TV makers ingecalculeerd, mooi als je goed scoort maar te duiden waarom het niet goed scoort.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet alles goedmaken, ik vermoed dat een best grote groep geen fanatieke volgers zijn, daar schommelen de kijkcijfers teveel voor.
Die van gisteren zal wel wat te maken hebben met de feestdagen, want ook de meestal veel betere kijkcijfers van Lang Leve de Liefde die direct daarna start scoort nu een stuk lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |