Met de auto prima te doen toch?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 03:31 schreef SootSprite het volgende:
De ruimte. Mars, als er al een kolonie ligt. Lekker ver weg van andere toeristen.
Wat denk je daar te treffen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 02:50 schreef Forumtijger het volgende:
Naar welke plek op aarde zou je het liefst naartoe willen als je mag kiezen wat je maar wil, en je er maximaal 1 maand mocht verblijven? En waarom naar die plek? Ook mag je 1 persoon meenemen. Wie zou dat dan worden?
Geld speelt geen rol, de gehele vakantie wordt voor je betaald.
Laat maar horen!
Om zelf maar te beginnen: Naar Area 51 natuurlijk. Ben erg benieuwd wat daar allemaal speelt. En mijn vriendin mag uiteraard mee.
Als je zo'n specifieke plek kiest zul je er vast al wel wat ideeën bij hebben toch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:07 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Als ik dat al wist, hoefde ik er niet naar toe natuurlijk...
Ja, dezelfde ideeën als iedereen erover heeft denk ik. Ufo's aliens, buitenaardse technologieën en andere bijzondere dingen...quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo'n specifieke plek kiest zul je er vast al wel wat ideeën bij hebben toch?
Nou nee, die ideeen heb ik dus niet bij die plek.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:10 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Ja, dezelfde ideeën als iedereen erover heeft denk ik. Ufo's aliens, buitenaardse technologieën en andere bijzondere dingen...
Vertel..quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, die ideeen heb ik dus niet bij die plek.
Vertel wat? Ik denk niet dat er buitenaardse dingen en aliens liggen ......quote:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel wat? Ik denk niet dat er buitenaardse dingen en aliens liggen ......
Same. Vooral het eten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
Japan. Vanwege het eten, de cultuur en de natuur.
Beeld je dit in; waar liep Will Smith aan die alien te trekken, in Independance Day?quote:
Denk dat hij Mars, Pennsylvania bedoeld. Is ook ver weg van alle toeristen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
TT:”Waar zou jij heen willen als je 1 plek op aarde mocht kiezen?“
+1 absoluut!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef meneertje1972 het volgende:
in bed bij Welmoed.
[ afbeelding ]
Dit dus, ik zou wel eens naar zo'n typisch tropisch bountyeiland willen en dan daar de hele dag een beetje niksen in luxe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:50 schreef Bocaj het volgende:
In zo'n lekkere vakantiehut op de Malediven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wilt eindigen met een paar pijlpunten in je mik? Hahahah.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |