abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8348431
Ik moet woensdag beginnen bij de Bristol als assistent-manager. Nu moet ik nette kleding gaan halen. Wie helpt mij hiermee? Bij voorbaat dank, mrcool.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 13:37]

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:29:23 #2
21805 Evil_Zombie
From the slums of Shaolin
pi_8348480
Unofficial -=[BIG]headz=- © -alter ego. dr_dOOm=flikkerhomogay!
pi_8348498
Een medewerker behoort artikelen te dragen die verkrijgbaar zijn in de winkel. Moet toch wel iets leuks te vinden zijn...
pi_8348502
Een korte broek misschien?
"er kan er maar een de winnaar zijn"
pi_8348514
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:30 schreef stay_fun het volgende:
Een medewerker behoort artikelen te dragen die verkrijgbaar zijn in de winkel. Moet toch wel iets leuks te vinden zijn...
Kan natuurlijk ook, ik denk alleen niet dat ze daar alles zullen hebben. Ik ben trouwens een leidinggevende en die moet er dus bij voorbaat al anders bijlopen als de medewerkers (verkopers e.d.)
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_8348547
Ga even langs Oger in Amsterdam.
pi_8348556
Nette broek, overhemd, das, gilet. Nette zwarte schoenen.
pi_8348565
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:34 schreef sonnie het volgende:
Hehe, ik woon in Cuijk (Noord-Brabant) en ik wil vandaag eigenlijk nog die spullen gaan halen, ik denk niet dat Amsterdam erin zit vandaag. Maar goed, alsnog bedankt!
pi_8348567
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:34 schreef sonnie het volgende:
Oger's Boardroom, hele goede tip
pi_8348568
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:30 schreef stay_fun het volgende:
een clownspak
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_8348576
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
Nette broek, overhemd, das, gilet. Nette zwarte schoenen.
Ja, dit had ik dus ook in gedachten en dan zo veel mogelijk zwart (pantalon, jas, en schoenen).
pi_8348577
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:35 schreef Vision het volgende:

[..]

een clownspak

Dat is Scapino knul
pi_8348582
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:35 schreef Vision het volgende:

[..]

een clownspak

Dat kan, alleen denk ik dat ze me dan niet eens meer willen opleiden.
pi_8348606
Een koeienpak, het is toch bijna carnaval
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:38:18 #15
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8348609
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:31 schreef mrcool het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook, ik denk alleen niet dat ze daar alles zullen hebben. Ik ben trouwens een leidinggevende en die moet er dus bij voorbaat al anders bijlopen als de medewerkers (verkopers e.d.)

Wahahahaaaa, je bent leidinggevende en dan moet je natuurlijk als directeur minimaal in driedelig grijs naar je werk

Gewoon pantalon + overhemd, stropdas kan je zelfs nog achterwege laten. en ik zou niet met de mentaliteit van ik ben hier de leidinggevende rond gaan lopen als assisten manager wordt niet op prijs gesteld. maarja jij als leidingevende moet daar natuurlijk reeds mee bekend zijn

Catch You On The Flip Side
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:38:38 #16
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_8348619
Wat dacht je van een leren string?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:40:12 #17
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_8348638
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:31 schreef mrcool het volgende:

[..]

haahhaaha, juist.........

assistent hulp stagelopers hoeven toch geen pak

pi_8348649
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:40 schreef Vleermuis het volgende:

[..]

haahhaaha, juist.........

assistent hulp stagelopers hoeven toch geen pak

Probeer niet mee te lullen als je niet weet waar je het over hebt.
ga jij nou maar slagbomen plaatsen...

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 14:06]

pi_8348652
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:38 schreef PimpShaggy het volgende:
Wat dacht je van een leren string?
Strak idee, MeesterPooier!!!
pi_8348661
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:38 schreef Aequitas het volgende:

[..]

Wahahahaaaa, je bent leidinggevende en dan moet je natuurlijk als directeur minimaal in driedelig grijs naar je werk

Gewoon pantalon + overhemd, stropdas kan je zelfs nog achterwege laten. en ik zou niet met de mentaliteit van ik ben hier de leidinggevende rond gaan lopen als assisten manager wordt niet op prijs gesteld. maarja jij als leidingevende moet daar natuurlijk reeds mee bekend zijn

Je begrijpt er echt weinig van he? Die manager zegt zelf tegen mij dat ik die sjit moet doen. Als je niet weet waar je over praat, reageer dan gewoon niet.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 13:42]

pi_8348670
off topic
Met alle respect, maar is dit een leuk bedrijf? Is een Free Record Shop, McDonalds of ander super A-merk winkel niet veel leuker?
pi_8348683
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:42 schreef stay_fun het volgende:
off topic
Met alle respect, maar is dit een leuk bedrijf? Is een Free Record Shop, McDonalds of ander super A-merk winkel niet veel leuker?
Dat kan ik toch niet weten, ik ben aangenomen daar dus ik ga daar ook werken. Heb alleen ervaring in bouwmarkten, supermarkten en sportwinkels als FootLocker. Wat wel zo is is dat die andere winkels bedieningswinkels zijn waardoor je in de winkel meer te doen zult hebben met de klanten.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 13:46]

pi_8348703
Niet duurder kleden dan de manager, lijkt me...
pi_8348704
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:43 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dat kan ik toch niet weten, ik ben aangenomen daar dus ik ga daar ook werken. Heb alleen ervaring in bouwmarkten, supermarkten en sportwinkels als FootLocker.

Goed daar was het met alle respect dus voor bedoelt.

Ik heb ook geen idee, maar jij hebt bepaalde afwegingen gemaakt om te solliciteren bij Bristol en niet bij een ander bedrijf.
Vroeg me dus af wat die overwegeingen waren.

pi_8348709
Bristol is niet een van de sjiekere winkels. Stem daarop dus je kleding af. Een nette broek met colbert lijkt me goed genoeg. Als je een te exclusieve uitstraling nastreeft komt dit, in deze setting, ongeloofwaardig over.

Overigens is het bovenstaande niet denigrerend bedoelt he!

Su6!

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:46:15 #26
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8348715
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:41 schreef mrcool het volgende:

[..]

Je begrijpt er echt weinig van he? Die manager zegt zelf tegen mij dat ik die sjit moet doen.

dan mogen ze wel eens naarstig opzoek gaan naar een nieuw manager want die beste man heeft ze niet allemaal op een rijtje dan.

Manager van een filiaal van de Bristol, wat stelt dat nou helemaal voor. Ik beodel het niet lullig voor je baan hoor begrijp me niet verkeert, maar om daar nou beetje patserig rond te gaan lopen in driedelig grijs vind ik een beetje overdreven.

Gewoon nette pantalon, overhemd, stropdas is normaal gesproken voldoende voor zo'n functie. dus voor een assistent al helemaal.

pi_8348717
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Niet duurder kleden dan de manager, lijkt me...
Dat geld heb ik ook niet.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:46:41 #28
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_8348719
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:38 schreef Aequitas het volgende:

[..]

Van welke planeet kom jij?
pi_8348740
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:45 schreef stay_fun het volgende:

[..]

Vroeg me dus af wat die overwegeingen waren.

Echte overwegingen heb ik er niet voor genomen, dit was gewoon mijn eerste sollicitatie ooit.
pi_8348760
Je kan bv eens naar een Bristol toe gaan. En vragen of je even de (assistent)manager mag spreken. .
pi_8348761
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:46 schreef Aequitas het volgende:

[..]

Gewoon nette pantalon, overhemd, stropdas is normaal gesproken voldoende voor zo'n functie. dus voor een assistent al helemaal.

Ja, dit snap ik, ik weet ook niet waarom jullie het hier de hele tijd hebben over 3delige pakken, er zijn meerdere mogelijkheden om je netjes te kleden.
pi_8348774
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
Je kan bv eens naar een Bristol toe gaan. En vragen of je even de (assistent)manager mag spreken. .
De manager heeft me ongeveer wel verteld wat ik moet aandoen.
pi_8348805
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:49 schreef mrcool het volgende:

De manager heeft me ongeveer wel verteld wat ik moet aandoen.

Hij zei alleen 'netjes'.

Als hij specifieker was, dan had je dit topic niet hoeven openen.

zaterdag 8 februari 2003 @ 13:53:31 #34
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8348834
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:49 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ja, dit snap ik, ik weet ook niet waarom jullie het hier de hele tijd hebben over 3delige pakken, er zijn meerdere mogelijkheden om je netjes te kleden.

ohja? leg uit? ik ken in dit soort situatie slecht een paar type hoor.

Spijkerbroek dan wel met een t-shirt/trui of overhemd
Pantalon met overhemd(met of zonder stropdas)
of meer het duurdere werk ala twee of driedelig grijs/groen/bruin.

welke smaken zijn er meer dan?

pi_8348842
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hij zei alleen 'netjes'.

Als hij specifieker was, dan had je dit topic niet hoeven openen.

Klopt. Het is wel zo dat ik een afstand moet hebben tussen de manager qua kleding alleen wordt ik een beetje ziek van die opmerkingen van sommige users die het de hele tijd hebben over 3delige pakken enzo, alsof ik die zal gaan kopen.
pi_8348851
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:53 schreef Aequitas het volgende:

[..]

ohja? leg uit? ik ken in dit soort situatie slecht een paar type hoor.

Spijkerbroek dan wel met een t-shirt/trui of overhemd
Pantalon met overhemd(met of zonder stropdas)
of meer het duurdere werk ala twee of driedelig grijs/groen/bruin.

welke smaken zijn er meer dan?

Doe nou eens gewoon logisch nadenken. Ik heb nog niet gezegd wat ik wil halen of jij denkt al dat ik daar in een 3delig pak wil gaan werken. Een beetje verder denken zou je geen kwaad kunnen doen. Je geeft er zelf trouwens al 3, dus ik weet niet waar je nu op doelt.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 14:06:14 #37
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8348982
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:55 schreef mrcool het volgende:

[..]

Doe nou eens gewoon logisch nadenken. Ik heb nog niet gezegd wat ik wil halen of jij denkt al dat ik daar in een 3delig pak wil gaan werken. Een beetje verder denken zou je geen kwaad kunnen doen. Je geeft er zelf trouwens al 3, dus ik weet niet waar je nu op doelt.

oh zucht.. is het echt zo moeilijk

je post zelf na 2 of 3 reacties dat je er anders uit moet zien dan het niet leidinggevende personeel, ik dacht eerst dat je dit zelf had bedacht, en moest hier dan oook flink om lachen, gevolg hiervan is het driedelig grijs om aan te geven dat ik het nogal overtrokken vond

later verklaar je dat het van je manager moet, nouja ok, dan moet het, al ik het de grootst mogelijke onzin vind maargoed.

nou netter dan de nietleidinggevende peoples maar geen driedelig, blijft er volgens mij weinig over toch?

Tip!! zorg dat je ook gewoon nette schoenen erbij draagt, dus niet je gewone stapper eronder. dit zie je maar al te vaak, ga desnoods naar de schoenenreus oid en koop een paar voor 35 euro ofzo, dat ziet er altijd beter uit dan de schoenen die je onder je spijkerbroek draagt(en dan beodel ik geen gympies)

pi_8349009
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:06 schreef Aequitas het volgende:

[..]

oh zucht.. is het echt zo moeilijk

je post zelf na 2 of 3 reacties dat je er anders uit moet zien dan het niet leidinggevende personeel, ik dacht eerst dat je dit zelf had bedacht, en moest hier dan oook flink om lachen, gevolg hiervan is het driedelig grijs om aan te geven dat ik het nogal overtrokken vond

later verklaar je dat het van je manager moet, nouja ok, dan moet het, al ik het de grootst mogelijke onzin vind maargoed.

nou netter dan de nietleidinggevende peoples maar geen driedelig, blijft er volgens mij weinig over toch?

Tip!! zorg dat je ook gewoon nette schoenen erbij draagt, dus niet je gewone stapper eronder. dit zie je maar al te vaak, ga desnoods naar de schoenenreus oid en koop een paar voor 35 euro ofzo, dat ziet er altijd beter uit dan de schoenen die je onder je spijkerbroek draagt(en dan beodel ik geen gympies)

We hebben elkaar gewoon verkeerd begrepen, zeg dat dan meteen! Maar het is zeker zo dat je andere kleding moet hebben als het verkopend personeel, die sjit is nou eenmaal bedrijfsbeleid, kan ik ook nix aan veranderen. Die mensen lopen in bedrijfskleding en de leidinggevenden dus niet, dit is bijna in iedere winkel het geval, maar goed.
Je mag het raar vinden hoewel het in de detailhandel zeer normaal is...
pi_8349033
Je hebt nog een uurtje of vier.....
pi_8349038
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:10 schreef stay_fun het volgende:
Je hebt nog een uurtje of vier.....
Ben ook zo weg, thanx voor de tips allemaal, behalve Vleermuis.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 14:14:16 #41
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8349067
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

We hebben elkaar gewoon verkeerd begrepen, zeg dat dan meteen! Maar het is zeker zo dat je andere kleding moet hebben als het verkopend personeel, die sjit is nou eenmaal bedrijfsbeleid, kan ik ook nix aan veranderen. Die mensen lopen in bedrijfskleding en de leidinggevenden dus niet, dit is bijna in iedere winkel het geval, maar goed.
Je mag het raar vinden hoewel het in de detailhandel zeer normaal is...

Hmzz, de baantjes die ik gehad heb ik de detailhandel heb ik eigenlijk altijd een chef gehad die pcies hetzelfde erbij liep als ik, gewoon spijkerbroek enzo. maargoed als ze het perse willen.

meestal is het de persoon ipv de kleding die van belang zijn,

veel suc6

pi_8349086
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:14 schreef Aequitas het volgende:

[..]

meestal is het de persoon ipv de kleding die van belang zijn,

Klopt, maar kleding brengt status en als iedereen in dezelfde kleding loopt (bedrijfskleding) zul je er toch tussenuit moeten springen.
pi_8351728
Dit lijkt me netjes genoeg!
pi_8352850
het maakt niet uit wat voor pak je aantrekt, als het maar goed ZIT

als er iets kansloos is is het wel iemand met een pak met de verkeerde maat, fout geknoopte das of verkeerde schoenen.

teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_8464724
Die afweging heb je wel gemaakt @!! De meest dichtsbijzijnde winkel waar ze naar een assistentbedrijfsleider zochten!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')