[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 13:37]
quote:Kan natuurlijk ook, ik denk alleen niet dat ze daar alles zullen hebben. Ik ben trouwens een leidinggevende en die moet er dus bij voorbaat al anders bijlopen als de medewerkers (verkopers e.d.)
Op zaterdag 8 februari 2003 13:30 schreef stay_fun het volgende:
Een medewerker behoort artikelen te dragen die verkrijgbaar zijn in de winkel. Moet toch wel iets leuks te vinden zijn...
quote:Hehe, ik woon in Cuijk (Noord-Brabant) en ik wil vandaag eigenlijk nog die spullen gaan halen, ik denk niet dat Amsterdam erin zit vandaag. Maar goed, alsnog bedankt!
Op zaterdag 8 februari 2003 13:34 schreef sonnie het volgende:
Ga even langs Oger in Amsterdam.
quote:Oger's Boardroom, hele goede tip
Op zaterdag 8 februari 2003 13:34 schreef sonnie het volgende:
Ga even langs Oger in Amsterdam.
quote:een clownspak
Op zaterdag 8 februari 2003 13:30 schreef stay_fun het volgende:
Een medewerker behoort artikelen te dragen die verkrijgbaar zijn in de winkel. Moet toch wel iets leuks te vinden zijn...
quote:Ja, dit had ik dus ook in gedachten en dan zo veel mogelijk zwart (pantalon, jas, en schoenen).
Op zaterdag 8 februari 2003 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
Nette broek, overhemd, das, gilet. Nette zwarte schoenen.
quote:Dat is Scapino knul
Op zaterdag 8 februari 2003 13:35 schreef Vision het volgende:[..]
een clownspak
quote:Dat kan, alleen denk ik dat ze me dan niet eens meer willen opleiden.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:35 schreef Vision het volgende:[..]
een clownspak
quote:Wahahahaaaa, je bent leidinggevende
Op zaterdag 8 februari 2003 13:31 schreef mrcool het volgende:[..]
Kan natuurlijk ook, ik denk alleen niet dat ze daar alles zullen hebben. Ik ben trouwens een leidinggevende en die moet er dus bij voorbaat al anders bijlopen als de medewerkers (verkopers e.d.)
Gewoon pantalon + overhemd, stropdas kan je zelfs nog achterwege laten. en ik zou niet met de mentaliteit van ik ben hier de leidinggevende rond gaan lopen als assisten manager wordt niet op prijs gesteld. maarja jij als leidingevende moet daar natuurlijk reeds mee bekend zijn
quote:haahhaaha, juist.........
Op zaterdag 8 februari 2003 13:31 schreef mrcool het volgende:[..]
Kan natuurlijk ook, ik denk alleen niet dat ze daar alles zullen hebben. Ik ben trouwens een leidinggevende en die moet er dus bij voorbaat al anders bijlopen als de medewerkers (verkopers e.d.)
assistent hulp stagelopers hoeven toch geen pak
quote:Probeer niet mee te lullen als je niet weet waar je het over hebt.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:40 schreef Vleermuis het volgende:[..]
haahhaaha, juist.........
assistent hulp stagelopers hoeven toch geen pak
[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 14:06]
quote:Strak idee, MeesterPooier!!!
Op zaterdag 8 februari 2003 13:38 schreef PimpShaggy het volgende:
Wat dacht je van een leren string?
quote:Je begrijpt er echt weinig van he?
Op zaterdag 8 februari 2003 13:38 schreef Aequitas het volgende:[..]
Wahahahaaaa, je bent leidinggevende
en dan moet je natuurlijk als directeur minimaal in driedelig grijs naar je werk
Gewoon pantalon + overhemd, stropdas kan je zelfs nog achterwege laten. en ik zou niet met de mentaliteit van ik ben hier de leidinggevende rond gaan lopen als assisten manager
wordt niet op prijs gesteld. maarja jij als leidingevende moet daar natuurlijk reeds mee bekend zijn
[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 13:42]
quote:Dat kan ik toch niet weten, ik ben aangenomen daar dus ik ga daar ook werken. Heb alleen ervaring in bouwmarkten, supermarkten en sportwinkels als FootLocker. Wat wel zo is is dat die andere winkels bedieningswinkels zijn waardoor je in de winkel meer te doen zult hebben met de klanten.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:42 schreef stay_fun het volgende:
off topic
Met alle respect, maar is dit een leuk bedrijf? Is een Free Record Shop, McDonalds of ander super A-merk winkel niet veel leuker?
[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 08-02-2003 13:46]
quote:Goed daar was het met alle respect dus voor bedoelt.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:43 schreef mrcool het volgende:[..]
Dat kan ik toch niet weten, ik ben aangenomen daar dus ik ga daar ook werken. Heb alleen ervaring in bouwmarkten, supermarkten en sportwinkels als FootLocker.
Ik heb ook geen idee, maar jij hebt bepaalde afwegingen gemaakt om te solliciteren bij Bristol en niet bij een ander bedrijf.
Vroeg me dus af wat die overwegeingen waren.
Overigens is het bovenstaande niet denigrerend bedoelt he!
Su6!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |