abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206912151
Geef deze auti TS advies om gegarandeerd de proeftijd door te komen!

1. Op tijd zijn
2. Niet meteen om 5 vertrekken
3. Vragen stellen en aantekeningen maken
4. Feedback ter harte nemen
5. Collegiaal zijn (kopje koffie iemand?)
6. Dag goed indelen en zichtbaar maken wat ik doe in mijn agenda


Meer,?
pi_206912164
Feedback is een kado _O_
pi_206912212
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:06 schreef PotjeSambal het volgende:
Feedback is een kado _O_
Nou ik ervaar dat met mijn faalangst al snel als kritiek.
pi_206912233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:09 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou ik ervaar dat met mijn faalangst al snel als kritiek.
Dan snap ik je topic beter (faalangst). Succes komt vast goed.
pi_206912235
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:09 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Niet met de trein gaan. Kom je te laat. @:Geerd
Geen rijbewijs, voor aan het sparen.
pi_206912259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:10 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Dan snap ik je topic beter (faalangst). Succes komt vast goed.
Hoop het!
  vrijdag 2 december 2022 @ 18:14:44 #7
338319 ZarB
Piña colada
pi_206912299
Als je werkt tot 5 mag je best om 5 uur gaan hoor.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 2 december 2022 @ 18:14:55 #8
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_206912302
Je werk doen?

Wel om 5u weg ...

De rest met mate
Dum de dum
pi_206912330
Ja joh werkgevers staan te schreeuwen om personeel. Komt goed
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206912358
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:14 schreef ZarB het volgende:
Als je werkt tot 5 mag je best om 5 uur gaan hoor.
Niet volgens mijn vorige (gekke) baas.
pi_206912381
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:17 schreef Speedfight het volgende:
Ja joh werkgevers staan te schreeuwen om personeel. Komt goed
Hope so, volgens mijn vorige baas was dit bovenstaande allemaal een punt.
pi_206912402
Een praatje doen met de collega's wordt aardig geapprecieerd.

Als ik om 5 mag gaan, ben ik om 5 ook weg. Zou me daar weinig zorgen om maken
Cindy De Vuyst
pi_206912404
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:17 schreef Speedfight het volgende:
Ja joh werkgevers staan te schreeuwen om personeel. Komt goed
Nou dat is niet helemaal waar. Er is bij ons ook iemand begonnen die bij de 3e week niet meer terug hoefde te komen. Als je amper inzet toont, niet luistert naar gegeven feedback en uitleg niet noteert dan kan het feest zo voorbij zijn

Belangrijkste punten heb je wel benoemd. Zo lang je goede wil toont kan je al een heel eind komen. Belangrijkste is vind ik het maken van notities. Dan komt het al heel anders over als je het nog eens moet navragen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_206912508
Wees interessant en je wilt er van alles weten. Je bent af en toe nieuwsgierige.
Zorg dat je werk goed mogelijk uitvoeren, foutje maken is niet erg. Zolang je goed mee omgaat en verbeteren.

En de rest.. wees jezelf en geniet hiervan.
Daarmee moet het lukken. Succes!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_206912526
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:22 schreef einzeinz het volgende:
Een praatje doen met de collega's wordt aardig geapprecieerd.

Als ik om 5 mag gaan, ben ik om 5 ook weg. Zou me daar weinig zorgen om maken
Oh dat doe ik al gelukkig.
pi_206912541
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:23 schreef Kiid het volgende:

[..]
Nou dat is niet helemaal waar. Er is bij ons ook iemand begonnen die bij de 3e week niet meer terug hoefde te komen. Als je amper inzet toont, niet luistert naar gegeven feedback en uitleg niet noteert dan kan het feest zo voorbij zijn

Belangrijkste punten heb je wel benoemd. Zo lang je goede wil toont kan je al een heel eind komen. Belangrijkste is vind ik het maken van notities. Dan komt het al heel anders over als je het nog eens moet navragen.
Notities ga ik doen, morgen een block kopen.
pi_206912817
Droppot op je bureau. Leuk kennismaken tijdens het graaien.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_206912904
Gewoon jezelf zijn
pi_206913042
Gewoon werken zoals je normaal zou doen als "goed werknemer", dan hoef je nu niet overdreven op je tenen te lopen en kom je straks niet over als iemand die er vooral alles aan deed om de proeftijd door te komen.
pi_206913233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:16 schreef Beldewouten het volgende:
Gewoon werken zoals je normaal zou doen als "goed werknemer", dan hoef je nu niet overdreven op je tenen te lopen en kom je straks niet over als iemand die er vooral alles aan deed om de proeftijd door te komen.
Nou mezelf zijn was niet genoeg volgens mijn oude baas dus ik probeer het dit keer goed te doen.

Een goed werknemer is voor mij een hele vage term.
pi_206913278
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:33 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Notities ga ik doen, morgen een block kopen.
Heeft de baas geen papier
pi_206913280
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:33 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Notities ga ik doen, morgen een block kopen.
Uhm als het goed is zijn dat soort benodigdheden voor je werk ook gewoon op je werk aanwezig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:35 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou mezelf zijn was niet genoeg volgens mijn oude baas dus ik probeer het dit keer goed te doen.

Een goed werknemer is voor mij een hele vage term.
Op basis van puntje 2 en gedeeltelijk 6 van je OP was je vorige leidinggevende een zuigende micromanager, dus die zou ik niet als de maat der dingen nemen
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206913313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Uhm als het goed is zijn dat soort benodigdheden voor je werk ook gewoon op je werk aanwezig.
[..]
Op basis van puntje 2 en gedeeltelijk 6 van je OP was je vorige leidinggevende een zuigende micromanager, dus die zou ik niet als de maat der dingen nemen
Ja dat is ook zo, ben gewend van onderwijs dat ik alles zelf meeneem.

En zuigen deed ze inderdaad, raar mens.
pi_206914158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:35 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou mezelf zijn was niet genoeg volgens mijn oude baas dus ik probeer het dit keer goed te doen.

Een goed werknemer is voor mij een hele vage term.
Haha, ik zei ook niet dat je jezelf moet zijn op je werk. Het is natuurlijk fijn als je dicht bij jezelf kan blijven, maar een klein beetje aanpassen is in de meeste gevallen wel wenselijk denk ik.

Goed werknemerschap is een juridische term en logischerwijs ook enigszins vaag. Het hangt van baan en omstandigheden af wat goed werknemerschap precies inhoudt. In de wet (arbeidsrecht) zijn hier wel regels voor opgesteld zoals instructies werkgever opvolgen, verantwoordelijkheid nemen voor je werk en je aan gemaakte afspraken houden. Eigenlijk gewoon je best doen zonder zodanig te overdrijven dat je het na de proeftijd niet kan of wil volhouden.
pi_206914219
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:32 schreef Beldewouten het volgende:

[..]
Haha, ik zei ook niet dat je jezelf moet zijn op je werk. Het is natuurlijk fijn als je dicht bij jezelf kan blijven, maar een klein beetje aanpassen is in de meeste gevallen wel wenselijk denk ik.

Goed werknemerschap is een juridische term en logischerwijs ook enigszins vaag. Het hangt van baan en omstandigheden af wat goed werknemerschap precies inhoudt. In de wet (arbeidsrecht) zijn hier wel regels voor opgesteld zoals instructies werkgever opvolgen, verantwoordelijkheid nemen voor je werk en je aan gemaakte afspraken houden. Eigenlijk gewoon je best doen zonder zodanig te overdrijven dat je het na de proeftijd niet kan of wil volhouden.
Ja, dat is opzich wel logisch.

Al heb ik het idee dat men harder is voor mij als ik fouten maak dan bij een ander
pi_206914486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:35 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ja, dat is opzich wel logisch.

Al heb ik het idee dat men harder is voor mij als ik fouten maak dan bij een ander
Is dat niet gewoon een vervelende/verstoorde arbeidsrelatie met je voormalig leidinggevende dan? Ik heb in het onderwijs onder twee fijne teamleiders gewerkt, maar in het bedrijfsleven daarvoor was het bij mij ook niet altijd koek en ei. Soms is de klik er niet. Als jij een redelijk persoon bent met een gezonde dosis zelf reflecterend vermogen weet je zelf toch wel of er redelijk of onredelijk met je omgegaan is aangaande de fouten waar je het over hebt? Als de arbeidsrelatie om persoonlijke redenen zuur was zou ik het nu verder achter me laten en een frisse start maken.
pi_206914520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:48 schreef Beldewouten het volgende:

[..]
Is dat niet gewoon een vervelende/verstoorde arbeidsrelatie met je voormalig leidinggevende dan? Ik heb in het onderwijs onder twee fijne teamleiders gewerkt, maar in het bedrijfsleven daarvoor was het bij mij ook niet altijd koek en ei. Soms is de klik er niet. Als jij een redelijk persoon bent met een gezonde dosis zelf reflecterend vermogen weet je zelf toch wel of je terecht of onterecht met je omgegaan is aangaande de fouten die je benoemd? Als de arbeidsrelatie om persoonlijke redenen zuur was zou ik het nu verder achter me laten en een frisse start maken.
Op de scholen waar ik werkte was het soms zuur en soms ok. Ligt aan wat voor school het was en de druk.

Mijn vorige baas staat bekend als een fijne werkgever maar er was geen klik en er zijn 4 mensen weggegaan in een klein team van +-10 werknemers.
pi_206919670
Aangezien je aangeeft dat je ‘auti’ ben, zal daar een deel van je zorgen zitten. Het rotte is, dat veel mensen niet weten hoe dat is en daar niet mee ok kunnen gaan en vooral vinden dat jij je moet aanpassen. En voor sommige situaties zit er helaas niks anders op en moet je flexibiliteit tonen, maar jij houdt waarschijnlijk heel strak aan regels en afspraken vast.
Jouw punten hangen ook af van je werk. Werk in de supermarkt? Dan ga je om 17 uur naar huis. Kantoorbaan? Rond 17 is prima, probeer een taak af te maken, en niet om klokslag 17 uur op te staan, dat kan dan dus net wat later zijn. Je kunt ook net voor vijf uur nog een praatje maken (zo te horen vind je dat geen probleem) over de avond/weekend van collega’s en wat ze/jij gaan doen en dan kom je ook uit op ongeveer 17 uur ipv exact 17 uur.

Vraag wel om feedback en vraag hoe je op de ander overkomt en bedank voor de feedback, reageer er verder niet emotioneel op en verdedig jezelf niet voor wat zij terugkoppelen, denk erover na, denk of je het kunt en wilt aanpassen als dat nodig is en vraag eventueel de volgende dag pas door als iets onduidelijk is (om het te kunnen verwerken).

Kijk naar dingen die volgens jou geen nut hebben, maar wel door alle collega’s gedaan worden, of dat nou koffiedrinken om 16.30 uur is of tijdens de lunch eieren bij de kippenboer in de buurt halen. Sluit daarbij aan en je wordt meer opgenomen in de groep.
pi_206921041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:04 schreef keko het volgende:
Aangezien je aangeeft dat je ‘auti’ ben, zal daar een deel van je zorgen zitten. Het rotte is, dat veel mensen niet weten hoe dat is en daar niet mee ok kunnen gaan en vooral vinden dat jij je moet aanpassen. En voor sommige situaties zit er helaas niks anders op en moet je flexibiliteit tonen, maar jij houdt waarschijnlijk heel strak aan regels en afspraken vast.
Jouw punten hangen ook af van je werk. Werk in de supermarkt? Dan ga je om 17 uur naar huis. Kantoorbaan? Rond 17 is prima, probeer een taak af te maken, en niet om klokslag 17 uur op te staan, dat kan dan dus net wat later zijn. Je kunt ook net voor vijf uur nog een praatje maken (zo te horen vind je dat geen probleem) over de avond/weekend van collega’s en wat ze/jij gaan doen en dan kom je ook uit op ongeveer 17 uur ipv exact 17 uur.

Vraag wel om feedback en vraag hoe je op de ander overkomt en bedank voor de feedback, reageer er verder niet emotioneel op en verdedig jezelf niet voor wat zij terugkoppelen, denk erover na, denk of je het kunt en wilt aanpassen als dat nodig is en vraag eventueel de volgende dag pas door als iets onduidelijk is (om het te kunnen verwerken).

Kijk naar dingen die volgens jou geen nut hebben, maar wel door alle collega’s gedaan worden, of dat nou koffiedrinken om 16.30 uur is of tijdens de lunch eieren bij de kippenboer in de buurt halen. Sluit daarbij aan en je wordt meer opgenomen in de groep.
Heel goede tips, vooral koffieritueel. In onderwijs ben je toch meer een eiland dan in een kantoortuin
pi_206921119
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:36 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Heel goede tips, vooral koffieritueel. In onderwijs ben je toch meer een eiland dan in een kantoortuin
Als het om je proeftijd gaat, zullen ze een beoordelings (of: functioneringsgesprek) aan het eind hebben?

Vraag nu al op welke voorwaarden evt. eisen je beoordeeld gaat worden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206921302
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:41 schreef blomke het volgende:

[..]
Als het om je proeftijd gaat, zullen ze een beoordelings (of: functioneringsgesprek) aan het eind hebben?

Vraag nu al op welke voorwaarden evt. eisen je beoordeeld gaat worden.
Goeie. Ik ben ergens bang dat het meteen om targets gaat terwijl ik binnen een maand nog een heel nieuw systeem etc moet leren.
pi_206921311
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:53 schreef SootSprite het volgende:

Goeie. Ik ben ergens bang dat het meteen om targets gast terwijl ik binnen een maand nog een heel nieuw systeem etc moet leren.
Vraag dan de targets. Nog een punt: heb je back-up van de vakbond, evt. een advocaat voor het geval dat....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206921317
Knip sowieso niet je enkelband door.
pi_206921335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:54 schreef blomke het volgende:

[..]
Vraag dan de targets. Nog een punt: heb je back-up van de vakbond, evt. een advocaat voor het geval dat....
Advocaat voor..? Ik denk niet dat mijn kantoorbaan een vakbond heeft.
pi_206921340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:55 schreef Grebneseih het volgende:
Knip sowieso niet je enkelband door.
Ok
pi_206921351
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:56 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Advocaat voor..? Ik denk niet dat mijn kantoorbaan een vakbond heeft.
Ik heb ooit gelazer gehad na een proeftijd, advocaat van de vakbond heeft mij 100% gratis geholpen.

Iedere werknemer kan lid van een vakbond worden; onaghankelijk van je werplocatie.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206921411
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:58 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik heb ooit gelazer gehad na een proeftijd, advocaat van de vakbond heeft mij 100% gratis geholpen.

Iedere werknemer kan lid van een vakbond worden; onaghankelijk van je werplocatie.
Goed idee, ik ken alleen FNV. Wat is goed voor kantoorslaven?
pi_206921415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:04 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Goed idee, ik ken alleen FNV. Wat is goed voor kantoorslaven?
CNV. Overigens had je daar al lid van moeten zijn; denk niet dat ze na afloop van je proeftijd je al juridisch bij gaan staan bij problemen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206921418
Jezelf niet als een debiel gedragen is doorgaans voldoende.
pi_206921456
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:05 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Jezelf niet als een debiel gedragen is doorgaans voldoende.
:X hier heeft TS niets aan. Meermalen gezien dat mensen pas bij het eindbeoordelingsgesprek werden afgerekend op onbekende targets.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206921466
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:07 schreef blomke het volgende:

[..]
:X hier heeft TS niets aan. Meermalen gezien dat mensen pas bij het eindbeoordelingsgesprek werden afgerekend op onbekende targets.
Het gaat om een proeftijd. Hoeveel targets wil je stellen in een proeftijd?
pi_206921474
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:08 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Het gaat om een proeftijd. Hoeveel targets wil je stellen in een proeftijd?
Tussen de 2 en 32. I.p.v. onzin te plaatsen, kan jeook even nadenken waar TS wel wat aan heeft.

Uit mijn ervaring weet ik gewoon dat je pas achteraf hoort aan welke eisen je moet voldoen en welke targets zijn gesteld. Die moet je juist vooraf weten, zodat je daaraan kunt werken.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206921494
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:08 schreef blomke het volgende:

[..]
Tussen de 2 en 32
Een proeftijd is doorgaans toch maar 1 of 2 maanden? Alsof er überhaupt dan al verwachtingen zijn.
pi_206921693
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:10 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Een proeftijd is doorgaans toch maar 1 of 2 maanden? Alsof er überhaupt dan al verwachtingen zijn.
Ja 1 maand en ik ben zo onzeker dat ik denk dat ik door de mand ga vallen. Ook omdat vorige werk door uitval niet zo succesvol was.
pi_206921760
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:30 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ja 1 maand en ik ben zo onzeker dat ik denk dat ik door de mand ga vallen. Ook omdat vorige werk door uitval niet zo succesvol was.
Zo’n proeftijd is meer of na te gaan of niet een stoorzender bent in de groep. Qua werkzaamheden zullen ze echt nog niet zoveel van je verwachten.
pi_206922078
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:37 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Qua werkzaamheden zullen ze echt nog niet zoveel van je verwachten.
Ik weet niet waar jij een proeftijd hebt doorlopen, maar de proeftijden waar ik was, werd wel degelijk naar de resultaten gekeken.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206922177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:03 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik weet niet waar jij een proeftijd hebt doorlopen, maar de proeftijden waar ik was, werd wel degelijk naar de resultaten gekeken.
In je eerste maand? Dan zal het vast niet al te complex werk zijn geweest.
pi_206922192
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:10 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Dan zal het vast niet al te complex werk zijn geweest.
Neutronenfluxverdeling in een subkritische kernreactor numeriek optimaliseren
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206922211
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef blomke het volgende:

[..]
Neutronenfluxverdeling in een subkritische kernreactor numeriek optimaliseren
Ok, probeer je nu bewust indruk te maken? Sorry, niet gelukt.
pi_206922320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:03 schreef blomke het volgende:
Ik weet niet waar jij een proeftijd hebt doorlopen, maar de proeftijden waar ik was, werd wel degelijk naar de resultaten gekeken.
Ja, wellicht in een callcenter. Voor een gemiddelde kantoorbaan is de proeftijd gewoon even aftasten of jij bij de organisatie past en of de organisatie bij jou past. Daar spelen resultaten echt nog niet zo'n rol. Als het een functie op resultaat is dan is de proeftijd doorgaans onderdeel van een tijdelijke arbeidsovereenkomst en zal aan het eind van die zes of twaalf maanden de balans wel opgemaakt worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')