Net terug van de Albert Heijn. Een hele wandeling.quote:
En dan gym?quote:Op zondag 4 december 2022 13:48 schreef KingRoland het volgende:
Kerk was weer leerzaam
Nu maar de supermarkt
Maar?quote:Op zondag 4 december 2022 13:48 schreef KingRoland het volgende:
Kerk was weer leerzaam
Nu maar de supermarkt
quote:Op zondag 4 december 2022 17:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat dansje van Ake doet me aan die Pieter Blacked gif denken
Die twee links snappen het nietquote:
Huh, is dat zijn nieuwe naam hier?quote:
Knut?quote:Op zondag 4 december 2022 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huh, is dat zijn nieuwe naam hier?
Het schijnt.quote:Op zondag 4 december 2022 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huh, is dat zijn nieuwe naam hier?
Sterjournalist Stijn. (a.k.a. Ajacied422, albanus, Masterminded el-stinho en dan vergeet ik ongetwijfeld nog wat van zijn persoonlijkheden)quote:
Wanneer maak jij een nieuwe account aan ? Bijna 70k posts is toch wel erg triest.quote:Op zondag 4 december 2022 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterjournalist Stijn. (a.k.a. Ajacied422, albanus, Masterminded el-stinho en dan vergeet ik ongetwijfeld nog wat van zijn persoonlijkheden)
Het is al heel lang geleden dat ik dit geaccepteerd heb, eens kijken hoe hoog jij inmiddels staat.quote:Op zondag 4 december 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer maak jij een nieuwe account aan ? Bijna 70k posts is toch wel erg triest.
Oh gaan we zo doen!!!quote:Op zondag 4 december 2022 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is al heel lang geleden dat ik dit geaccepteerd heb, eens kijken hoe hoog jij inmiddels staat.
Zie mijn edit!quote:
Je hebt nog niet echt een hart voor de zaak, Niels.quote:
Aantal forumpostsquote:Op zondag 4 december 2022 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt een hart voor de zaak, Niels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |