abonnement Unibet Coolblue
pi_206910274
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 2 december 2022 @ 17:02:47 #102
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_206911158
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Vladimir Broekenpoepertin
Binnenkort op Ebay: De onderbroek van Putin
  vrijdag 2 december 2022 @ 17:59:57 #103
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_206912008
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:34 schreef Aether het volgende:
Russia demands annexations recognised before talks
https://www.bbc.com/news/world-europe-63832151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:34 schreef polderturk het volgende:
Nova Kakhovka wordt binnenkort bevrijd.

[ twitter ]
Ziet er raar uit, die 2 Posts onder elkaar.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 december 2022 @ 18:03:22 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206912076
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 2 december 2022 @ 18:03:31 #105
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_206912080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:39 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Dit is geen goed nieuws voor iemand die publiekelijk het liefst ietwat schamper lachend voor de dag komt !

Iedereen zal kunnen zien wanneer dingen mis gaan.
  vrijdag 2 december 2022 @ 18:18:23 #106
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206912338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:18 schreef TLC het volgende:
Zijn de Russen tegenwoordig overgegaan op het verzenden van bloederige pakjes ? :(
ze slachten varkens en sturen die op naar ambassades kennelijk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 2 december 2022 @ 18:20:21 #107
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206912367
Rusland wil nu wel erg graag onderhandelen
eenpaar keer per dag is er zo een artikel op www.kp.ru

ihttps://www.kp.ru/online/news/5038803/?from=smm

quote:
Erdogan riep de Britse premier op om de inspanningen te hervatten om voorwaarden te scheppen voor onderhandelingen tussen Rusland en Oekrane
Het is in het belang van alle partijen om de basis voor onderhandelingen weer op te bouwen, meent de Turkse leider

Abdulla Shakirov
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan drong er in een telefoongesprek met de Britse premier Rishi Sunak bij hem op aan de inspanningen te hervatten om voorwaarden te scheppen voor onderhandelingen tussen Rusland en Oekrane.

"President Erdogan benadrukte dat het snel herstellen van een basis voor onderhandelingen tussen Rusland en Oekrane in het belang van alle partijen zou zijn", aldus de website van het bureau van de Turkse leider.

Tijdens de gesprekken bespraken Erdogan en Sunak de bilaterale betrekkingen, met name op het gebied van militaire industrie en handel, evenals regionale problemen.
De Turkse president sprak de hoop uit dat "gezond verstand en strategische visie" zullen zegevieren in de betrekkingen tussen Ankara en Londen.

Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5038803/
quote:
Vladimir Putin promised military invalids of Donbass a new life
twitter


[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 02-12-2022 18:28:56 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206912550
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is te hopen dat Europa na 30 jaar aan vredesduiverij eindelijk eens wakker wordt ja. Die vredesduiverij irriteert me al jaaaren overigens. We hebben genoeg poen hier in de EU voor een fatsoenlijke defensie, maar toch ging men er altijd vanuit dat de VS de hete kolen wel voor ons uit het vuur zou halen. :')
Niet alleen dat, maar ook de Europese/Duitse "Wandel durch Handel" gedachte getuigt van een ongelofelijke naviteit. Echt afscheid genomen van die gedachte heeft men overigens nog niet gezien de verkoop van o.a. een deel van de Hamburgse haven aan de Chinezen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206912936
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Sowieso ziek in de kop om pakketjes met dierenogen te gaan opsturen :r
Mijn bestelling uit Polen is binnen om wat brandnetels te bezorgen bij de Russische ambassade :7 .
pi_206912989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Niet alleen dat, maar ook de Europese/Duitse "Wandel durch Handel" gedachte getuigt van een ongelofelijke naviteit. Echt afscheid genomen van die gedachte heeft men overigens nog niet gezien de verkoop van o.a. een deel van de Hamburgse haven aan de Chinezen.
Achteraf gezien denk ik dat Merkel (ws onbewust) de grootste problemen van nu heeft gecreerd door zowel een ongebreidelde vluchtelingen stroom op gang te helpen alsook totale Russische energie afhankelijkheid verhandelt te hebben, zeker na de sluiting van de kerncentrales en afsluiten NS2
Vakman pur sang
pi_206913221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Niet alleen dat, maar ook de Europese/Duitse "Wandel durch Handel" gedachte getuigt van een ongelofelijke naviteit. Echt afscheid genomen van die gedachte heeft men overigens nog niet gezien de verkoop van o.a. een deel van de Hamburgse haven aan de Chinezen.
De verkoop in Hamburg is uiteindelijk wel beperkt tot een minderheids belang in een terminal. China kan daar vrij weinig kwaad mee. Behalve dat het een minderheidsbelang is, neem je het in het geval van een clash met China ook net zo makkelijk weer af.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 2 december 2022 @ 19:40:17 #112
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206913281
Het Kremlin wil heel erg graag onderhandelen over een eind aan de oorlog
Rustig laten zweten die Poetin
De Rus staat op instorten , door : gebrek Munitie ? Logistiek, ? Moraal?/
+
quote:
De Oekraense president Volodymyr Zelensky is volgens de Amerikaanse autoriteiten niet bereid om met Rusland te onderhandelen om het conflict op te lossen

Dit werd aangekondigd tijdens een briefing door de cordinator voor strategische communicatie bij de National Security Council van het Witte Huis:.
twitter


quote:
Het Witte Huis is van mening dat Zelensky niet klaar is voor onderhandelingen met Rusland
Het besluit over de mogelijkheid van onderhandelingen moet door Kiev worden genomen, zei in Washington

Het Witte Huis is van mening dat Zelensky niet klaar is voor onderhandelingen met Rusland
De Oekraense president Volodymyr Zelensky is volgens de Amerikaanse autoriteiten niet bereid om met Rusland te onderhandelen om het conflict op te lossen. Dat maakte de cordinator voor strategische communicatie bij de National Security Council (NSC) van het Witte Huis, John Kirby , bekend tijdens een briefing .

"President Zelensky heeft ook gezegd dat hij gelooft in een diplomatieke oplossing, maar hij is er ook niet klaar voor", zei een woordvoerder van het Witte Huis.

Volgens de Amerikaanse presidentile administratie moet het besluit over de mogelijkheid van onderhandelingen door Kiev worden genomen, zei Kirby.
Hij zei ook dat de woorden van Joe Biden over de bereidheid tot dialoog met de Russische president Vladimir Poetin geen verandering betekenen in het standpunt van de VS over Oekrane.

Zoals de KP.RU-website schreef, zei de eerdere Kremlin-woordvoerder Dmitry Peskov dat Oekrane bij decreet van de Verenigde Staten weigerde met Rusland te onderhandelen .

Ondertussen kondigde Biden zijn bereidheid aan om met Poetin te onderhandelen over de voltooiing van de speciale operatie in Oekrane.

Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5038892/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 december 2022 @ 19:49:44 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206913399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:40 schreef michaelmoore het volgende:
Het Kremlin wil heel erg graag onderhandelen over een eind aan de oorlog
Rustig laten zweten die Poetin
De Rus staat op instorten , door : gebrek Munitie ? Logistiek, ? Moraal?/
+
[..]
[ twitter ]
[..]

En terecht dat Zelensky niet wil onderhandelen. Laat Rusland maar lekker bloeden voor wat ze aangericht hebben ^O^
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 2 december 2022 @ 19:50:00 #114
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206913404
Wat een ouwe gek he
70 en dan is ie er helemaal aan
zichzelf bevuild ?? In ze broek gescheten _O- _O- _O- :W
https://www.telegraaf.nl/(...)ap-en-kneust-stuitje

quote:
Poetin valt van trap en kneust stuitje’
Updated Vandaag, 14:55
Vandaag, 14:37 in BUITENLAND

MOSKOU - Volgens Russische Telegram-bloggers is de Russische president Poetin woensdagavond in zijn residentie van de trap gevallen, waarbij hij zijn stuitbeentje gekneusd zou hebben. De berichten kunnen niet onafhankelijk geverifieerd worden.

Vladimir Poetin
De berichten komen van het Telegram-kanaal General SVR, die stellen dat zij insider-informatie uit het Kremlin hebben.
Zo zou Poetin hebben staan wankelen op de trap en is hij vervolgens hard neergekomen op zijn rug en zij.
Door de klap - en oncologische problemen aan zijn darmen - zou de 70-jarige president zichzelf ook hebben bevuild.
Er zouden meteen meerdere artsen ter plaatse zijn geweest om Poetin te helpen.

Poetin reist al tijden met een groep artsen aan zijn zijde.
De Russische president zou al langer last hebben van medische problemen, maar deze geruchten zijn niet te bevestigen. Zo zou hij lijden aan kanker of parkinson.
Geruchten rond de gezondheid van Poetin doen sinds februari 2022 regelmatig de ronde.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206913435
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:40 schreef michaelmoore het volgende:
Het Kremlin wil heel erg graag onderhandelen over een eind aan de oorlog
Rustig laten zweten die Poetin
De Rus staat op instorten , door : gebrek Munitie ? Logistiek, ? Moraal?/
+
[..]
[ twitter ]
[..]

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206913455
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
Wat een ouwe gek he
70 en dan is ie er helemaal aan
zichzelf bevuild ?? In ze broek gescheten _O- _O- _O- :W
https://www.telegraaf.nl/(...)ap-en-kneust-stuitje
[..]

Zou mooi zijn als die dood neervalt

Maar dit niveautje roddelpraat heb ik niets mee.
Vakman pur sang
pi_206913463
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
Wat een ouwe gek he
70 en dan is ie er helemaal aan
zichzelf bevuild ?? In ze broek gescheten _O- _O- _O- :W
https://www.telegraaf.nl/(...)ap-en-kneust-stuitje
[..]

Je hebt door dat jij hetzelfde artikel een aantal uur geleden ook al hebt gepost?
  vrijdag 2 december 2022 @ 19:54:26 #118
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206913469
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als die dood neervalt

Maar dit niveautje roddelpraat heb ik niets mee.
ik wel , ik geloof gelijk , als men zegt dat ie acute darmkanker heeft
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:53 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Je hebt door dat jij hetzelfde artikel een aantal uur geleden ook al hebt gepost?
Dat kun je niet vaak genoeg posten
sterven moet ie de ouwe gek
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206913487
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik wel , ik geloof gelijk , als men zegt dat ie acute darmkanker heeft
Men…dat is het probleem je hoort al 10 jaar zulke dingen.

Men ziet ook ufo’s en aura’s
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 december 2022 @ 20:00:04 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206913546
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Men…dat is het probleem je hoort al 10 jaar zulke dingen.

Men ziet ook ufo’s en aura’s
Niet jokken. Je hoort al tien jaar dat Poetin zo gezond is dat hij met beren vecht. Hij ijshockeyt nog op het niveau van het Russisch nationale team. Hij rijdt in zijn blote bast op een siberische tijger. Dat doe je niet als je kwaaltjes hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206913579
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Niet jokken. Je hoort al tien jaar dat Poetin zo gezond is dat hij met beren vecht. Hij ijshockeyt nog op het niveau van het Russisch nationale team. Hij rijdt in zijn blote bast op een siberische tijger. Dat doe je niet als je kwaaltjes hebt.
Hoor jij dat? _O-
Je leest regelmatig dat ie Parkinson heeft.
Vakman pur sang
  vrijdag 2 december 2022 @ 20:15:50 #122
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206913795
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoor jij dat? _O-
Je leest regelmatig dat ie Parkinson heeft.
Kremlin heeft nog een stel "vrijwilligers" gevonden

twitter


quote:
De Russian Union of Martial Arts vormde een detachement vrijwilligers om deel te nemen aan een speciale operatie in Oekrane
Het heeft 98 mensen, waaronder sportmeesters van internationale klasse
De Russian Union of Martial Arts vormde een detachement vrijwilligers om deel te nemen aan een speciale operatie in Oekrane Foto: persdienst van de Doema

De Russische Unie van Vechtsporten (RSMU) heeft een detachement vrijwilligers gevormd om deel te nemen aan een speciale militaire operatie in Oekrane, zei Yuri Trutnev, gevolmachtigd vertegenwoordiger van de president van Rusland voor het Federaal District Verre Oosten (FEFD) en medevoorzitter van de RSMU .

“Er is een detachement vrijwilligers gevormd - dat zijn er meer dan 90. Dit zijn meesters in sport van internationale klasse, geerde meesters in sport, eersteklas atleten.
Onmiddellijk na de wedstrijd gaan ze trainen en vervolgens naar de zone van een speciale militaire operatie', zei de gevolmachtigde tijdens de openingsceremonie van het vechtsportforum "Battle of Champions - 14: Schools against Schools."

Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5038904/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206913922
Ok genoeg internet voor vandaag.
Vakman pur sang
pi_206913951
Laten we nou niet constant speculeren over Poetin's gezondheid. Hoe vaak dat wel niet gedaan wordt met een leider. Hitler, Churchill, zelfs Hugo de Jonge.

Het is puur speculatie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206914181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Laten we nou niet constant speculeren over Poetin's gezondheid. Hoe vaak dat wel niet gedaan wordt met een leider. Hitler, Churchill, zelfs Hugo de Jonge.

Het is puur speculatie.
Het maakt ook helemaal niet uit; na Poetin komt daar gewoon weer de volgende kgb-dictator aan de macht.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206914434
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Het maakt ook helemaal niet uit; na Poetin komt daar gewoon weer de volgende kgb-dictator aan de macht.
Patrushev naar het schijnt. En dan wordt het nog veel gezelliger. Dat is de grootste hawk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206914641
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Patrushev naar het schijnt. En dan wordt het nog veel gezelliger. Dat is de grootste hawk.
Ik vermoed dat als Rusland nu door z’n hoeven zakt, het ook wel afgelopen is met dat KGB-regime eigenlijk. Al die gasten zijn namelijk oud. En er is geen volgende generatie. Precies dat is (deels) waarom de USSR uiteindelijk ook is ingestort.
pi_206914962
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat als Rusland nu door z’n hoeven zakt, het ook wel afgelopen is met dat KGB-regime eigenlijk. Al die gasten zijn namelijk oud. En er is geen volgende generatie. Precies dat is (deels) waarom de USSR uiteindelijk ook is ingestort.
Niet alleen de USSR; einde jaren '80 waren in Oost-Europa alleen hoogbejaarden nog verstokt communist. Niet pensioengerechtigden waren het geriatrische communisme kotsbeu.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206914992
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat als Rusland nu door z’n hoeven zakt, het ook wel afgelopen is met dat KGB-regime eigenlijk. Al die gasten zijn namelijk oud. En er is geen volgende generatie. Precies dat is (deels) waarom de USSR uiteindelijk ook is ingestort.
Het probleem is nu volgens mij dat de hele USSR was in gestoord behalve de KGB.
  vrijdag 2 december 2022 @ 21:13:27 #130
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206915076
Putin wordt wel erg oud , ook al verbergen ze het goed
twitter

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206915736
Waar waren we zonder de VS?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206915823
twitter
  vrijdag 2 december 2022 @ 22:40:56 #133
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206916837
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206917107
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 2 december 2022 @ 23:50:39 #136
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206917718
Drone bommetjes zijn een revolutionaire counter tegen soldaten in foxholes die immuun zijn voor artillery.

https://www.reddit.com/r/(...)or_sleeping_russian/
Ukrainian drone hits wounded or sleeping Russian in foxhole
pi_206917748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Patrushev naar het schijnt. En dan wordt het nog veel gezelliger. Dat is de grootste hawk.
Er is geen opvolger aangewezen, er is geen democratische traditie, hooguit komt er een volgende aap die zich onder de juiste omstandigheden de rots opvecht
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 december 2022 @ 00:06:39 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206917899
Poetin doet nu slapieslapie met een luier :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206918043
quote:
Die zijn er al een tijd hoor hebben ook hun eigen battalion. Loeki is daar ook niet blij mee want het zijn voornamelijk tegenstanders van hem. Dus als deze oorlog over is kunnen die nog wel is voor hem wat ellende gaan veroorzaken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 december 2022 @ 00:19:52 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206918067
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 00:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Die zijn er al een tijd hoor hebben ook hun eigen battalion. Loeki is daar ook niet blij mee want het zijn voornamelijk tegenstanders van hem. Dus als deze oorlog over is kunnen die nog wel is voor hem wat ellende gaan veroorzaken.
Dit is een mooie training voor ze!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206918172
quote:
84s.gif Op zaterdag 3 december 2022 00:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit is een mooie training voor ze!
Klopt operator starsky (is een YouTube kanaal) die heeft contact met verschillende Wit-Russen die daar in vechten en die zien dat inderdaad zo. Veel zijn na de protesten van een paar jaar terug moeten vluchten en ze zeggen zelf dat hun grootste fout geweest is om het vreedzaam te houden. Uiteindelijk zijn die protesten neergeslagen door Poetins ordetroepen. Dat is ook de reden dat Loeki eigenlijk onder curatele staat van Rusland.
pi_206918310
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 23:53 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Er is geen opvolger aangewezen, er is geen democratische traditie, hooguit komt er een volgende aap die zich onder de juiste omstandigheden de rots opvecht
En dat zal in dat land ook altijd zo blijven; niemand die op dit moment in leven is zal tijdens zijn of haar levensduur meemaken dat Rusland een democratie wordt die geen bedreiging meer voor zijn buurlanden vormt. Niemand.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206918321
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 00:27 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Klopt operator starsky (is een YouTube kanaal) die heeft contact met verschillende Wit-Russen die daar in vechten en die zien dat inderdaad zo. Veel zijn na de protesten van een paar jaar terug moeten vluchten en ze zeggen zelf dat hun grootste fout geweest is om het vreedzaam te houden. Uiteindelijk zijn die protesten neergeslagen door Poetins ordetroepen. Dat is ook de reden dat Loeki eigenlijk onder curatele staat van Rusland.
Op het moment dat de Russen Oekrane uit zijn, zijn er vast ook wel wat wapenen over voor een opstandje.
pi_206918353
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 00:42 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Op het moment dat de Russen Oekrane uit zijn, zijn er vast ook wel wat wapenen over voor een opstandje.
Als deze oorlog over is zie ik dat wel gebeuren op termijn. Ook omdat Rusland al de voorraden van Wit-Rusland aan het opmaken is.
  zaterdag 3 december 2022 @ 01:01:22 #145
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206918436
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 3 december 2022 @ 01:28:57 #146
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206918600
Desertering (of is dat alleen op het slagveld?)
Ongehoorzaamheid?

twitter
pi_206918626
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 00:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Die zijn er al een tijd hoor hebben ook hun eigen battalion. Loeki is daar ook niet blij mee want het zijn voornamelijk tegenstanders van hem. Dus als deze oorlog over is kunnen die nog wel is voor hem wat ellende gaan veroorzaken.
Excuses, maar dat battalion is opgewaardeerd naar regiment.


Enfin, tijd voor de gekkies van de russische staats TV, die bewijzen dat een politieke discussie niet gortdroog hoeft te zijn.

pi_206918900
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 07:03 schreef Anton91 het volgende:

De door Oekrane genoemde aantallen zijn fors lager dan de cijfers waarvan men internationaal uitgaat. Vorige maand maakte de Amerikaanse legerleider Mark Milley de inschatting dat zowel aan Russische als aan Oekraense kant inmiddels ongeveer 100.000 militairen zijn omgekomen sinds februari.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-omgekomen-in-oorlog
Die 100.000 doden aan Oekraense zijde slaan nergens op, hoe komt die Milley er nou bij dat het aantal dode militairen aan Oekraense en aan Russische zijde vrijwel gelijk is? Rusland voert frontale infanterieaanvallen uit met enorme hoge aantallen gesneuvelden voor zeer weinig terreinwinst.

Oekrane daarentegen doet dat helemaal niet, de meeste terreinwinst is met lage aantallen gesneuvelden geboekt. Ook heeft Oekrane veel minder bemanning van pantsermaterieel verloren.

Misschien is hij verkeerd geciteerd en is die 100.000 is inclusief burgerslachtoffers, vermoedelijk zijn er in Marioepol alleen al meer dan tienduizend doden gevallen. Dat het aantal Oekraense en Russische gesneuvelde militairen gelijk zou zijn is echter totaal niet logisch.

[ Bericht 4% gewijzigd door J.B. op 03-12-2022 03:03:05 ]
  zaterdag 3 december 2022 @ 03:27:50 #150
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_206918980
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:39 schreef michiel_merk het volgende:

'Poetin valt van trap en verliest controle over zijn darmen'
poetin anp
De Russische president Vladimir Poetin is woensdagavond in zijn residentie van de trap gevallen, zo melden verschillende Russische bloggers. Naast een kneuzing aan het stuitbeen, zou Poetin ook de controle over z'n darmen verloren zijn.

De berichten komen van het Telegram-kanaal General SVR, een account dat claimt inside-informatie te hebben uit het Kremlin. De 70-jarige leider van Rusland zou hebben staan wankelen op de trap, om vervolgens hard op zijn rug en zij te belanden. Door de harde klap zou Poetin zichzelf hebben bevuild met zijn eigen uitwerpselen. Meerdere artsen hebben de Russische president meteen geholpen.

Er wordt de laatste tijd veel gespeculeerd over de gezondheid van Poetin. Zo zou hij lijden aan kanker of parkinson. Beide ziektes zijn nooit bevestigd door het Kremlin.

Trap....het had een raam moeten zijn :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')