😵💫quote:Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Langer trek ik die zijige sokkenstem van Bern niet
soms is JW wel leukquote:Op donderdag 1 december 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Je vergeet 1 ding, je zit in een tv programma
JW : Dat is niet mijn probleem ..dat is hun probleem.
owquote:Op donderdag 1 december 2022 22:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee maar van Wanda en co word ik écht agressief. Gaat verder dan irritatie. Ik wil haar bij haar dikke stierennekje pakken en zeggen dat ze haar vervelende rotsmoeltje moet houden en eens goed in de spiegel moet kijken.
Ik dacht nog even COSsen maar ik ga maar wat anders doenquote:Op donderdag 1 december 2022 22:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee maar van Wanda en co word ik écht agressief. Gaat verder dan irritatie. Ik wil haar bij haar dikke stierennekje pakken en zeggen dat ze haar vervelende rotsmoeltje moet houden en eens goed in de spiegel moet kijken.
Isaac voert geen gesprekken met inhoud. Dat wil hij je juist laten geloven maar hij blaat, herhaalt en zegt niks. Hetr is een slang.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toch vermaak ik me er wel mee omdat ik er doorheen kijk en het tenminste inhoud heeft
Je hebt de hottub sessie gemist met Wanda. Misschien zou jij er wel van genoten hebben. Dat kanquote:Op donderdag 1 december 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht nog even COSsen maar ik ga maar wat anders doen
Gewoon een gele kaart geven en lekker blijven cossen. Iedereen heeft een hekel aan iemand anders of aan bijna iedereenquote:Op donderdag 1 december 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht nog even COSsen maar ik ga maar wat anders doen
ftfyquote:Op donderdag 1 december 2022 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac voert geen gesprekken met inhoud. Dat wil hij je juist laten geloven maar hij blaat, herhaalt verdraait en zegt niks. Hetr is een slang.
Dat ontken ik ook nergensquote:Op donderdag 1 december 2022 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac voert geen gesprekken met inhoud. Dat wil hij je juist laten geloven maar hij blaat, herhaalt en zegt niks. Hetr is een slang.
Beste voorbeeld is Emile Ratelbandquote:Op donderdag 1 december 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind mensen die NLP gebruiken per defenitie inhoudloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |