Nou Jeff en Marciano kunnen er ook wat vanquote:Op donderdag 1 december 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet
Isaak veroorzaakt ook errors
en Matinquote:Op donderdag 1 december 2022 22:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou Jeff en Marciano kunnen er ook wat van
Zelfs Berendquote:Op donderdag 1 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Matin
ook niet te doen
GJ
JW
Dat vind ik dan weer juist vermakelijk maar dat is ook weer gewoon andere praatquote:Op donderdag 1 december 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet
Isaak veroorzaakt ook errors
Sasquote:Op donderdag 1 december 2022 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Ik wil gewoon winnen, en een leuke tijd hebben. En iedereen die hier zit, dat die ook een leuke tijd hebben. En als dat gecontroleerd kan, met een klein deel van dat. Stel er blijft 900K over, en van de 50K hebben we een leuke tijd, dan zou ik dat doen.
Sasha : Maar ik weet, mensen hier staan daar niet voor open, want stel dat je maar dit te kort komt .. DIT:
[ afbeelding ]
Vriendschapquote:Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef R0T29 het volgende:
Zoe gisteren nog helemaal overstuur door de bitches van kamer 3 en nu lekker met ze in de hottub...
ik irriteer me echt mateloos aan het NLP gelulquote:Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer juist vermakelijk maar dat is ook weer gewoon andere praat
Nee maar van Wanda en co word ik écht agressief. Gaat verder dan irritatie. Ik wil haar bij haar dikke stierennekje pakken en zeggen dat ze haar vervelende rotsmoeltje moet houden en eens goed in de spiegel moet kijken.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Matin
ook niet te doen
GJ
JW
Bern is gewoonquote:Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet toegeven dat dit een betere discussie is tussen 2 mensen die compleet verschillende ideeen over het spel hebben.
die vertelt zijn mening maar gaat geen discussie aanquote:
Toch vermaak ik me er wel mee omdat ik er doorheen kijk en het tenminste inhoud heeftquote:Op donderdag 1 december 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me echt mateloos aan het NLP gelul
en het verdraaien van woorden van mensen
en het gestook
het is misschien anders maar het resultaat blijft hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |