ruzie? dat heb ik weer gemist dusquote:Op donderdag 1 december 2022 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat we morgen pas weer iets over Kim en Jeff en febo horen..
Ze hebben nog steeds ruzie, slapen vast niet samen. Hopelijk morgen iets meer duidelijkheid.
quote:Op donderdag 1 december 2022 22:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
elke keer als ik wanda hoor roddelen
denk ik aan dat ze vertelde vanmorgen dat ze geld uit de spaarpotjes van haar oppaskinderen heeft gejat om wiet te kopen
En dan klopt eerst de belasting.... kunnen we ff vangen!quote:Op donderdag 1 december 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat geld is van niemand
tot het jaar om is
Scheerapparaat is kwijt, gaan ze dat met Jeff ook doenquote:Op donderdag 1 december 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of we horen er niets meer over, wordt het doodgezwegen, net als het scheerapparaat.
quote:Op donderdag 1 december 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ruzie? dat heb ik weer gemist dus
Mexx doet een schaap naquote:Op donderdag 1 december 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal in elkaars reet zitten ja
Denk ik ook. Of het moet eerst weer over tig tv-uitzendingen uitgesmeerd worden.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of we horen er niets meer over, wordt het doodgezwegen, net als het scheerapparaat.
quote:Op donderdag 1 december 2022 22:02 schreef IkFok het volgende:
[..]
Oh niet meegekregen maar wat een minne streek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff onderin de kast van Maddy gooienquote:Op donderdag 1 december 2022 22:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Scheerapparaat is kwijt, gaan ze dat met Jeff ook doen![]()
Waren ze lang op beeld? Hadden ze discussie?quote:Op donderdag 1 december 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
DUTCHREALITYTV EN DAAN319 ?
BERN en SAS
Bern moeten ze ook die poort uitgooienquote:Op donderdag 1 december 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Hebben we het nodig om een leuke avond te hebben die geld kost?
Sasha: Nee, dat hebben we niet nodig maar dat is wel leuk.
eerst lezen dan reagerenquote:Op donderdag 1 december 2022 22:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze lang op beeld? Hadden ze discussie?
Lees even een paar posts terug.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze lang op beeld? Hadden ze discussie?
quote:Op donderdag 1 december 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ruzie? dat heb ik weer gemist dus
Hij kan niet dansenquote:Op donderdag 1 december 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern moeten ze ook die poort uitgooien
doeiiii
ga daar maar dansen
Wendy waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 december 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
wanda heeft geen zin om zich druk te maken over hoe zij zich voelt
geen idee wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |