Eerste helft tegen VS vond ik niet om aan te zien. Tweede helft vond ik alleraardigst. Dat vond ik wel het manco van Marco in de analyse, die ook na de wedstrijd alleen de eerste helft bleef aanhalen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond de haat op het spel van Nederland nogal overdreven, maar misschien dat de spanning van zo'n wedstrijd het zicht vertroebelt
Wat zit er eigenlijk (officieel dan) wel in zo'n spuit? Het zullen ook weer geen anabolen zijn. Corticosteroïden?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen gaf alles, dat is ook mooi aan voetbal", vertelde Amrabat, wiens meespelen vanwege een rugblessure lang een vraagteken was. "Gisteren heb ik er tot laat aan gewerkt met de fysio. Ik heb met een spuit gespeeld. Ik kon de jongens niet in de steek laten."
De nieuwe voetbal is uit.
Jammer dat je ons niet liet gokken, ik was voor Max Verstappen gegaan.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook geen rijbewijs had?
Ik ga mijn browser historie niet vervuilen door op die proleet te Googlen, dat doe maar lekker zelf.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat je ons niet liet gokken, ik was voor Max Verstappen gegaan.
Youp van 't Hekquote:Op woensdag 7 december 2022 18:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Prins Heinrich XIII?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Josef Stalin (2x)?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Weet je wie ook op de cover van Time stond?
Ome Adolf.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Weet je wie ook op de cover van Time stond?
quote:
Bij de woorden 'relentless onslaught' en 'Rwanda' denk ik niet direct aan een one-love-armbandje.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
WK Wielrennen in Rwanda moeten we toch maar van afzien, denk ik (sorry @:Rellende_Rotscholier)
Niet met mijn Rwanda.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
WK Wielrennen in Rwanda moeten we toch maar van afzien, denk ik (sorry @:Rellende_Rotscholier)
Deze regering voert geen moties van de oppositie uit.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
PvdD-goden
Sowieso goed draadje in z'n geheel.
Ik heb thuis pas evt. oorlog in de halve vinale.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/video/2455(...)aat-boven-strijdlust
Hallo @:Deebee
Erg jammer dat je nu niet het commentaar van Jan Roelfs kan horenquote:
Fretssjjjjquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg jammer dat je nu niet het commentaar van Jan Roelfs kan horen
Hoelang doe je erover tussen beide stadions?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |