Jammer dat de net zo vervelende Argentijnse acteurs daardoor door zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi dat WE hebben verloren.
Paredes omver beuken zou nooit een kaart moeten zijn. Grootste bloedzuiger van de Europese veldenquote:Op zaterdag 10 december 2022 06:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Dijk had ook best een kaart mogen krijgen voor die beuk.
Al die figuren in Nederland die nu viesmad zijn omdat ONZE brave jongens hebben verloren van die vuile, smerige, provocerende Argentijnen. Ofzo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi dat WE hebben verloren.
Het heeft toch altijd wel een beetje iets grappigs als Nederlanders mee proberen te gaan in het ouderwetse Zuid-Amerikaanse theater en provoceren. Kwam er gisteren niet helemaal lekker uit, iets beter oefenen voortaan jongens!quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paredes omver beuken zou nooit een kaart moeten zijn. Grootste bloedzuiger van de Europese velden
Argentijnen proberen te verslaan in een spelletje wat ze perfect beheersen is heel dom inderdaad. En het was ook nog een terechte nederlaag. Maar de manier waarop is wel zuur.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die figuren in Nederland die nu viesmad zijn omdat ONZE brave jongens hebben verloren van die vuile, smerige, provocerende Argentijnen. Ofzo.
Ik ga daar echt heel erg goed op. Eindeloze voorraad schadenfreude.
[..]
Het heeft toch altijd wel een beetje iets grappigs als Nederlanders mee proberen te gaan in het ouderwetse Zuid-Amerikaanse theater en provoceren. Kwam er gisteren niet helemaal lekker uit, iets beter oefenen voortaan jongens!
Na de 2-0 achterstand relaxed berusten in een nederlaag is dan wel een stuk beter inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2022 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die figuren in Nederland die nu viesmad zijn omdat ONZE brave jongens hebben verloren van die vuile, smerige, provocerende Argentijnen. Ofzo.
Ik ga daar echt heel erg goed op. Eindeloze voorraad schadenfreude.
[..]
Het heeft toch altijd wel een beetje iets grappigs als Nederlanders mee proberen te gaan in het ouderwetse Zuid-Amerikaanse theater en provoceren. Kwam er gisteren niet helemaal lekker uit, iets beter oefenen voortaan jongens!
Nee, jou'n oorbelletje is leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:35 schreef Slobeend het volgende:
Dat was me allemaal wat. Het enige wat ik er nog over kwijt wil is dat het kruis-oorbelletje van Weghorst echt niet kan.
Wat vond je van Lahoz?quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jou'n oorbelletje is leuk.
Ja, bizar. Die had het totaal niet onder controle. Maar goed, daar hadden mijns inziens beide ploegen last van, dus in die zin lag het niet aan hem. Wel krankzinnig dat deze man zo hoog aangeschreven staat, want hij kan er helemaal niets van.quote:
Hete teek.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind iedereen behalve de mensen op het voetbalveld gisteren stom.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=412110quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, bizar. Die had het totaal niet onder controle. Maar goed, daar hadden mijns inziens beide ploegen last van, dus in die zin lag het niet aan hem. Wel krankzinnig dat deze man zo hoog aangeschreven staat, want hij kan er helemaal niets van.
Weinig gemist, kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik was in de rust in slaap gevallen en werd rond de 70e minuut wakker.
Dan weet je dat Lahoz echt slecht floot.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=412110
Nee, dit kan niet.
Leg uit?quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind iedereen behalve de mensen op het voetbalveld gisteren stom.
De journalistieke producties over gisteren. De mensheid die opnieuw significant hersenlozer is geworden afgaande op de reacties.quote:
Dat is ook altijd leuk ja, tot de kwartfinale was hij de geniale tacticus. (Als ze de wedstrijd hadden gewonnen dan was hij dat ook nog geweest, door vertrouwen in Weghorst te houden die ons in de blessuretijd redde).quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen idee waarom, maar opeens is alles de schuld van Van Gaal.
quote:Er staan nog maar weinig eckte Fransen in toch?
quote:Dat maakt dat soort teams toch altijd wat identiteitslozer ja. Geldt overigens inmiddels voor vrijwel alle West-Europese teams.
Pukked?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit is een conversatie van mijn favoriete users in WK
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |