abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206897053
https://www.telegraaf.nl/(...)de-jongen-in-de-doos

Ik wilde afgelopen weekend hier al een topic over openen maar door werk etc.niet van gekomen . Nu lees ik net op de Telegraaf dit bovengenoemde artikel .
Er komt dus na 65 jaar eindelijk duidelijkheid over deze coldcase. De moord op een vermoedelijk 5 jarig jongetje .

Tot die tijd nog interessant om zelf nog van gedachten uit te wisselen over deze zaak ?

Van de Engelse Wikipedia

The "Boy in the Box" is the name given to a 3-to 7-year-old boy, whose naked, extensively beaten body was found on the side of Susquehanna Road, in Philadelphia, Pennsylvania, on February 25, 1957. He appeared to have been cleaned and freshly groomed, with a recent haircut and trimmed fingernails, although he had suffered extensive physical abuse prior to his death, with multiple bruises on his body. He was additionally found to be malnourished. The body was covered with scars, some of which were surgical (most notably on his ankle, groin, and chin). It is believed, by both police and public opinion, that the cause of death was homicide by blunt force trauma.[4] He was also known as "America's Unknown Child".

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Boy_in_the_Box_(Philadelphia)

Ikzelf vermoed dat die familie die een weeshuis runde achter de moord zat . Ook de theorie van The woman known as "Martha" or "M klinkt heel geloofwaardig.

De politie van Philadelphia zal zich naar verwachting volgende week uitspreken over de zaak.
Ik ben erg benieuwd met wat voor nieuws ze gaan komen.

Dit is trouwens mijn allereerste topic op Fok! Ik hoor graag als iets niet goed is gegaan .
pi_206897895
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:54 schreef Mempoes het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)de-jongen-in-de-doos

Ik wilde afgelopen weekend hier al een topic over openen maar door werk etc.niet van gekomen . Nu lees ik net op de Telegraaf dit bovengenoemde artikel .
Er komt dus na 65 jaar eindelijk duidelijkheid over deze coldcase. De moord op een vermoedelijk 5 jarig jongetje .

Tot die tijd nog interessant om zelf nog van gedachten uit te wisselen over deze zaak ?

Van de Engelse Wikipedia

The "Boy in the Box" is the name given to a 3-to 7-year-old boy, whose naked, extensively beaten body was found on the side of Susquehanna Road, in Philadelphia, Pennsylvania, on February 25, 1957. He appeared to have been cleaned and freshly groomed, with a recent haircut and trimmed fingernails, although he had suffered extensive physical abuse prior to his death, with multiple bruises on his body. He was additionally found to be malnourished. The body was covered with scars, some of which were surgical (most notably on his ankle, groin, and chin). It is believed, by both police and public opinion, that the cause of death was homicide by blunt force trauma.[4] He was also known as "America's Unknown Child".

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Boy_in_the_Box_(Philadelphia)

Ikzelf vermoed dat die familie die een weeshuis runde achter de moord zat . Ook de theorie van The woman known as "Martha" or "M klinkt heel geloofwaardig.

De politie van Philadelphia zal zich naar verwachting volgende week uitspreken over de zaak.
Ik ben erg benieuwd met wat voor nieuws ze gaan komen.

Dit is trouwens mijn allereerste topic op Fok! Ik hoor graag als iets niet goed is gegaan .
Mooi topic! Blijft bijzonder als ze zo’n oude zaak nog kunnen oplossen. Ik ga je topic volgen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 december 2022 @ 21:14:59 #3
269689 crew  Viv
pi_206900324
Welkom @Mempoes :)

Ik kende dit verhaal nog niet, ik ga het ook volgen. Ben benieuwd of ze nu alleen de naam van de jongen weten, of ook een idee hebben van de mogelijke dader.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 1 december 2022 @ 21:21:40 #4
485843 crew  Jippie
pi_206900599
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:54 schreef Mempoes het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)de-jongen-in-de-doos

Ik wilde afgelopen weekend hier al een topic over openen maar door werk etc.niet van gekomen . Nu lees ik net op de Telegraaf dit bovengenoemde artikel .
Er komt dus na 65 jaar eindelijk duidelijkheid over deze coldcase. De moord op een vermoedelijk 5 jarig jongetje .

Tot die tijd nog interessant om zelf nog van gedachten uit te wisselen over deze zaak ?

Van de Engelse Wikipedia

The "Boy in the Box" is the name given to a 3-to 7-year-old boy, whose naked, extensively beaten body was found on the side of Susquehanna Road, in Philadelphia, Pennsylvania, on February 25, 1957. He appeared to have been cleaned and freshly groomed, with a recent haircut and trimmed fingernails, although he had suffered extensive physical abuse prior to his death, with multiple bruises on his body. He was additionally found to be malnourished. The body was covered with scars, some of which were surgical (most notably on his ankle, groin, and chin). It is believed, by both police and public opinion, that the cause of death was homicide by blunt force trauma.[4] He was also known as "America's Unknown Child".

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Boy_in_the_Box_(Philadelphia)

Ikzelf vermoed dat die familie die een weeshuis runde achter de moord zat . Ook de theorie van The woman known as "Martha" or "M klinkt heel geloofwaardig.

De politie van Philadelphia zal zich naar verwachting volgende week uitspreken over de zaak.
Ik ben erg benieuwd met wat voor nieuws ze gaan komen.

Dit is trouwens mijn allereerste topic op Fok! Ik hoor graag als iets niet goed is gegaan .
Je hebt gepost als een volleerd FOK!ker _O_ welkom!

Wat je topic betreft, cold case verhalen over jonge kinderen kruipen altijd onder mijn huid. :'(
pi_206902198
Ik kwam deze coldcase tegen op Wikipedia toen ik hier het topic las van de vermissing van de Beaumont kinderen en daarover achtergrondinformatie ging opzoeken.
Onderaan stond een verwijspagina naar de boy in the box . Zo bizar soms wat je dan leest . De politie besloot bijvoorbeeld om hem dood en wel zittend te laten fotograferen en de foto's te publiceren in de kranten zodat mensen hem mogelijk konden identificeren.

Ik lees nu op enkele Amerikaanse sites zoals cbsnews.com dat ze vooral eindelijk een naam kunnen geven aan deze jongen die al 65 jaar naamloos is gebleven.
Dat ze blij zijn dat ze een naam kunnen gaan zetten op zijn graf.

Cbsnews.com heeft een artikel geplaatst .

https://www.cbsnews.com/p(...)delphia-police-name/

BREAKING: Philadelphia Police sources confirm they have identified the 1957 murder victim known as “The boy in the box.” The department is expected to provide an update on the case next week. DNA and genealogical information helped detectives crack the case @CBSPhiladelphia pic.twitter.com/xN9sjFrYWT

— Joe Holden (@JoeHoldenCBS3) November 30, 2022

Hierop maak ik dan weer uit dat ze door DNA match(es) familie van de jongen hebben gevonden.

Ik hoop niet alleen dat ze erachter zijn gekomen wie de jongen was en hoe precies hij aan zijn einde is gekomen maar ook waarom zijn familie heeft gezwegen jarenlang als ze wisten wie de boy in the box was .

[ Bericht 9% gewijzigd door Mempoes op 01-12-2022 22:07:06 ]
pi_206902613
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 22:00 schreef Mempoes het volgende:
Ik kwam deze coldcase tegen op Wikipedia toen ik hier het topic las van de vermissing van de Beaumont kinderen en daarover achtergrondinformatie ging opzoeken.
Onderaan stond een verwijspagina naar de boy in the box . Zo bizar soms wat je dan leest . De politie besloot bijvoorbeeld om hem dood en wel zittend te laten fotograferen en de foto's te publiceren in de kranten zodat mensen hem mogelijk konden identificeren.

Ik lees nu op enkele Amerikaanse sites zoals cbsnews.com dat ze vooral eindelijk een naam kunnen geven aan deze jongen die al 65 jaar naamloos is gebleven.
Dat ze blij zijn dat ze een naam kunnen gaan zetten op zijn graf.

Cbsnews.com heeft een artikel geplaatst .

https://www.cbsnews.com/p(...)delphia-police-name/

BREAKING: Philadelphia Police sources confirm they have identified the 1957 murder victim known as “The boy in the box.” The department is expected to provide an update on the case next week. DNA and genealogical information helped detectives crack the case @:CBSPhiladelphia pic.twitter.com/xN9sjFrYWT

— Joe Holden (@:JoeHoldenCBS3) November 30, 2022

Hierop maak ik dan weer uit dat ze door DNA match(es) familie van de jongen hebben gevonden.

Ik hoop niet alleen dat ze erachter zijn gekomen wie de jongen was en hoe precies hij aan zijn einde is gekomen maar ook waarom zijn familie heeft gezwegen jarenlang als ze wisten wie de boy in the box was .

Waarom familie gezwegen heeft, lijkt me niet zo moeilijk gezien het leed wat dat jochie heeft doorstaan. De kans lijkt me ook groot dat de dader nog in leven is… En dat die nog geen 85 is.
pi_206904037
Ik denk ook eerder aan een broer dan aan een vader. Maar das mijn insteek.

Eerste broer doodt tweede broer en de rest van de tokkie-kids wist niks van de dood van de tweede broer in hun trailer omdat ze te jong waren, ik zeg dit omdat ik benieuwd ben of dat klopt. En de ouders hebben dit verzwegen.

En benieuwd of dit klopt, we horen het volgende week.
pi_206904053
En hoe toevallig zou het zijn als die oudste broer net overleden is, ik gok op 100%

Maar we gaan het zien.
  vrijdag 2 december 2022 @ 00:40:49 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206904258
Hij zou uit een prominente familie in Delaware County, PA komen... toch bijzonder dat die dat dan nooit gemeld hebben of het kind niet als hun kind herkenden.

quote:
The child was an unidentified murder victim for decades. However, on November 30, 2022, the Philadelphia Police Department announced that they had identified the child through the use of genetic testing and genealogy, and that they would provide a case update in the following week.[4] Authorities revealed that he was the child of a prominent family in Delaware County, Pennsylvania.[5] The murder itself remains unsolved and its case is still open.
Delaware County ligt tegen Philadelphia aan, dus het is niet dat ze te ver weg woonden om het nieuws mee te krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206905411
Deze arme jongen was ondervoed
(ouders/ verzorgers of kindertehuis is hier schuldig aan) ernstig mishandeld( ouders/ verzorgers of weeshuis is schuldig)
Hij lag in een vers gewassen dekentje in een doos van een warenhuis dat zegt mij meer dat een ouder of verzorger dat zou doen.

Niemand gaf hem als vermist op.
Dat wijst voor mij dan weer richting ouders/ verzorgers of een eventuele weeshuis en ging hij niet naar een kleuterschool of naar de kerk?
Doet mij dan weer denken aan een jongen in een weeshuis ,een rondreizende circus familie of trailer park inwoners.

Ik had zelf dan weer niet aan een prominente familie uit Delaware County gedacht,ben benieuwd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 9 december 2022 @ 11:35:19 #11
485843 crew  Jippie
pi_207004847
De "Boy in the Box" is al lang een van Philadelphia's meest beruchte onopgeloste moorden. Zijn lichaam werd gevonden in 1957, maar alle onderzoeken liepen op niets uit. Dankzij nieuwe technologie kan een team van rechercheurs hem nu identificeren en mogelijk binnenkort de moordenaar vinden.

Op een koude februaridag in 1957 vond een student het lichaam van een jongen in een doos in een bosrijke omgeving in het noordoosten van Philadelphia. Een dag later meldt hij zich na een gesprek met een priester bij de politie. Decennia lang liepen alle politieonderzoeken op niets uit en was het zelfs niet mogelijk om de identiteit van het kind te achterhalen. Tot nu.

65 jaar na de vondst van het lichaam zorgen ultramoderne DNA-testen voor de doorbraak. De "Boy in the Box" is Joseph Augustus Zarelli, zei de politie tijdens een speciaal geplande persconferentie. De jongen, die werd begraven als "America's Unknown Child", vertoonde duidelijke tekenen van mishandeling en was in een deken gewikkeld. Uit de autopsie bleek dat hij letterlijk was doodgeslagen. Volgens het National Center for Missing and Exploited Children was hij al enkele dagen dood en ondervoed toen hij werd gevonden. Zijn haar was ruw tot op de hoofdhuid geknipt.

Uit de onderzoeken in 1957 bleek ook dat het om een ​​jongen van vier tot zes jaar ging. Er is echter nooit een melding van vermiste personen ingediend die de politie aan het kind kon koppelen. Het onderzoek eindigde in een impasse.

"Vergeet nooit"
Desalniettemin ontroerde de zaak de mensen van Philadelphia decennialang en in 2008 werd een boek gepubliceerd met de titel "Boy in the Box". "Al 65 jaar achtervolgt het verhaal van America's Unknown Child deze gemeenschap, de politie van Philadelphia, ons land en de wereld", zegt Danielle Outlaw, politiecommissaris van Philadelphia. Generaties politieagenten, sommigen dood, hadden aan de zaak gewerkt. "Ondanks het feit dat Joseph Augustus Zarelli werd ontdaan van zijn volledige identiteit en rechtmatige aanspraak op zijn eigen bestaan, werd hij nooit vergeten", zei Outlaw.

Net als bij andere cold cases groeide de hoop op nieuwe onderzoeksresultaten met de opkomst van nieuwe forensische onderzoeksmogelijkheden. In april 2019 verleende een rechtbank onderzoekers toestemming om het lichaam op te graven en geavanceerde DNA-analyse uit te voeren.

De resultaten van die tests werden geüpload naar DNA-databases, zei politievertegenwoordiger Jason Smith. Familieleden in de moederlijke familie van het kind werden uiteindelijk opgespoord met de hulp van genealogen van Identifinders International, een forensisch genetisch genealogisch bedrijf. Hierdoor konden onderzoekers de biologische moeder identificeren. Verder onderzoek leidde uiteindelijk tot de persoon, van wie later werd bevestigd dat hij de vader van het kind was door middel van aanvullende tests. Zowel de vader als de moeder van Joseph Augustus Zarelli zijn al overleden, maar er zijn nog levende broers en zussen. De politie heeft hun namen echter niet gegeven om hun identiteit te beschermen.

Smith zei dat agenten nog niet wisten wie de jongen had vermoord of onder welke omstandigheden hij stierf. Het onderzoek zou echter worden voortgezet. "We hebben vermoedens wie verantwoordelijk is, maar het zou onverantwoord van mij zijn om die vermoedens te delen, aangezien dit een actief en lopend strafrechtelijk onderzoek blijft", zei Smith.

twitter




[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 09-12-2022 12:16:21 ]
  vrijdag 9 december 2022 @ 17:40:40 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207009429
Wat bijzonder is: ik zie dat degenen die de ouders van de jongen zouden zijn in 1958 getrouwd zijn.
Dat is zeker voor die tijd heel uitzonderlijk.

Zeker ook gezien deze woorden van de politie:
quote:
"Joseph has a number of siblings on both the mother's and father's side who are living. And it is out of respect for them that their parents' information remain confidential," he explained.
Verwacht ik niet dat het een kind is uit het huwelijk van Augustus J. (Gus) en Cynthia Zarelli.
Als het een kind uit het eerste huwelijk is dan kan het zelfs zo zijn dat eventuele broers en zussen uit dat huwelijk niet eens meer dezelfde achternaam hebben.
Het was in de VS destijds vrij gewoon dat de kinderen na een scheiding de achternaam van de nieuwe partner van hun moeder kregen, het compleet verbreken van het contact met de biologische vader was ook geen uitzondering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 december 2022 @ 17:42:37 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207009471
Het zou me dus niets verbazen als de nieuwe relatie van moeder niet blij was met haar (jongste?) kind uit het vorige huwelijk, en dat de natuurlijke vader helemaal niet wist dat zijn kind overleden/vermoord was omdat hij er al geen contact meer mee had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 17:57:48 #14
269689 crew  Viv
pi_207009730
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 17:42 schreef Leandra het volgende:
Het zou me dus niets verbazen als de nieuwe relatie van moeder niet blij was met haar (jongste?) kind uit het vorige huwelijk, en dat de natuurlijke vader helemaal niet wist dat zijn kind overleden/vermoord was omdat hij er al geen contact meer mee had.
En de (half)broers/zussen uit het tweede huwelijk zijn zich dan waarschijnlijk niet eens bewust van het feit dat ze een vermist/vermoord (half)broertje hadden. :o
  vrijdag 9 december 2022 @ 18:00:07 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207009766
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 17:57 schreef Viv het volgende:

[..]
En de (half)broers/zussen uit het tweede huwelijk zijn zich dan waarschijnlijk niet eens bewust van het feit dat ze een vermist/vermoord (half)broertje hadden. :o
Nope, als die Augustus J. Zarelli al de vader was, maar dat zou met een huwelijk in 1958 prima kunnen natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207016807
Joseph Augustus Zarelli,4 jaar maar geworden en hoogst waarschijnlijk een leventje vol mishandeling. Ik lees nu alle artikelen pas. Ik zal later of morgen weer reageren . Fijn dat de naam bekend is maar een aantal cruciale dingen zijn nog onduidelijk. Hoop dat er gauw meer informatie en betrouwbare tips volgen na dit nieuws.
pi_207017389
An Ohio woman claimed her mother bought the boy from his birth parents in 1954, kept him in the basement of their suburban Philadelphia home, and killed him in a fit of rage. Authorities found her credible but couldn't corroborate her story — another dead end.

Deze theorie zou kunnen verklaren dat zijn eigen biologische ouders niet eens wisten dat hun zoontje was vermoord( mischien later wat vermoedens gehad toen de zaak bekender werd maar uit angst) schaamte / of gewoon onverschilligheid niet naar de politie gestapt )
Uit armoede of schande hun baby verkocht aan deze vrouw ,die de jongen opsloot en verborg voor de buitenwereld en hem langdurig en tot zijn dood heeft mishandeld en ook weer onopgemerkt voor de buurt en gemeenschap heeft kunnen zijn. Ik vind deze theorie op zich wel een beetje in het plaatje passen maar is geloof ik ook weer niet echt bevestigd door de politie.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 00:39:53 #18
269689 crew  Viv
pi_207022966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 21:54 schreef Mempoes het volgende:
An Ohio woman claimed her mother bought the boy from his birth parents in 1954, kept him in the basement of their suburban Philadelphia home, and killed him in a fit of rage. Authorities found her credible but couldn't corroborate her story — another dead end.

Deze theorie zou kunnen verklaren dat zijn eigen biologische ouders niet eens wisten dat hun zoontje was vermoord( mischien later wat vermoedens gehad toen de zaak bekender werd maar uit angst) schaamte / of gewoon onverschilligheid niet naar de politie gestapt )
Uit armoede of schande hun baby verkocht aan deze vrouw ,die de jongen opsloot en verborg voor de buitenwereld en hem langdurig en tot zijn dood heeft mishandeld en ook weer onopgemerkt voor de buurt en gemeenschap heeft kunnen zijn. Ik vind deze theorie op zich wel een beetje in het plaatje passen maar is geloof ik ook weer niet echt bevestigd door de politie.
Dat hij uit een vooraanstaande familie afkomstig zou zijn past dan weer niet in een scenario van verkocht worden uit armoede of schande. Of het moet zijn dat bijvoorbeeld zijn vader hem (buitenechtelijk) verwekt heeft bij een dienstmeid of zo.

Ik heb ook nog gedacht aan een kidnapping met fatale afloop, zoals het kind van de familie Lindbergh: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lindbergh_kidnapping
Maar dan zou dat dus buiten de publiciteit/politie gehouden zijn.
pi_207033486
Ja klopt ook weer wel Viv ,maar het klopt voor mij ook niet dat hij dan ondervoed was. Dan denk je aan armoede. Vooral als zo'n vooraanstaande familie naar de buitenwereld toe wil laten zien dat hun kinderen blaken van gezondheid.
  zaterdag 10 december 2022 @ 21:32:56 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207033888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Mempoes het volgende:
Ja klopt ook weer wel Viv ,maar het klopt voor mij ook niet dat hij dan ondervoed was. Dan denk je aan armoede. Vooral als zo'n vooraanstaande familie naar de buitenwereld toe wil laten zien dat hun kinderen blaken van gezondheid.
Mwah ik vind niet heel veel als ik op die achternaam zoek, dus zo'n vooraanstaande familie was het nou ook weer niet.
Tenzij.... moeder inmiddels met iemand anders getrouwd was. Dat sluit immers niet uit dat de nieuwe partner van moeder of moeder zelf wel uit een vooraanstaande familie kwam.

https://en.wikipedia.org/wiki/Old_Philadelphians

https://www.phillymag.com(...)iladelphia-families/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 21:56:36 #21
269689 crew  Viv
pi_207034760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Mempoes het volgende:
Ja klopt ook weer wel Viv ,maar het klopt voor mij ook niet dat hij dan ondervoed was. Dan denk je aan armoede. Vooral als zo'n vooraanstaande familie naar de buitenwereld toe wil laten zien dat hun kinderen blaken van gezondheid.
Ah, ik had die ondervoeding geïnterpreteerd als onderdeel van de kindermishandeling voorafgaand aan zijn dood. :)

Zo zie je maar, nog veel onduidelijk en veel mogelijkheden in deze zaak!
  zaterdag 10 december 2022 @ 22:20:37 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207035515
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 21:56 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah, ik had die ondervoeding geïnterpreteerd als onderdeel van de kindermishandeling voorafgaand aan zijn dood. :)

Zo zie je maar, nog veel onduidelijk en veel mogelijkheden in deze zaak!
Het doet mij denken aan deze zaak... welgestelde families, in mijn droomhuis, dat is het nog steeds overigens, maar het is in en in triest, zo'n geschiedenis.

In dezelfde periode ook nog eens :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207035835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het doet mij denken aan deze zaak... welgestelde families, in mijn droomhuis, dat is het nog steeds overigens, maar het is in en in triest, zo'n geschiedenis.

In dezelfde periode ook nog eens :o
Moest traantje wegpinken...
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 22:42:24 #24
269689 crew  Viv
pi_207035907
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het doet mij denken aan deze zaak... welgestelde families, in mijn droomhuis, dat is het nog steeds overigens, maar het is in en in triest, zo'n geschiedenis.

In dezelfde periode ook nog eens :o
Och arm kind. ;(
  zaterdag 10 december 2022 @ 22:48:25 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207036000
Ja, zo'n intens verdrietig verhaal :'(

Maar ook hij zal ondervoed zijn geweest, dus het kan helaas voorkomen, ook in welgestelde gezinnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')