Tracklist
01 - Junkie XL - Tennis [06:31]
02 - Junkie XL feat Saffron - Crusher [05:34]
03 - Junkie XL - Breezer [08:05]
04 - Junkie XL feat Gary Numan - Surreal [06:23]
05 - Junkie XL feat Saffron - Spirits [04:58]
06 - Junkie XL - Nudge [06:54]
07 - Junkie XL - Mogwai [04:57]
08 - Sasha and Junkie XL - Beauty Never Fades [08:12]
09 - Junkie XL - Casio [05:14]
10 - Junkie XL - Outro [05:11]
Tot nu toe heb ik alleen een paar nummers kunnen luisteren, maar ik kan zeggen dat het een prachtig album gaat worden. Het album is erg divers. Van brute breakbeats, tot diepe progressive house en trance tracks, het staat er allemaal op. Vooral de nummers Breezer, Nudge, Crusher en natuurlijk Beauty Never fades zijn prachtig om naar te luisteren. Kortom een must voor de liefhebbers
Zijn er nog meer liefhebbers van dit prachtige album?
quote:Ik vind hem alleen maar beter worden. Hij is van bigbeat over gegaan naar progressive, ik kan me ook wel voorstellen dat sommigen zijn nieuwe stijl saai vinden.
Op zaterdag 8 februari 2003 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben vooral benieuwd naar dat nummer wat ie met Numan heeft gemaakt, voor de rest ben ik m'n interesse in JXL al sinds het vorige album verloren.
Vond "big sounds..." zwaar tegenvallen.
Trouwens, JXL's Remixen van Infusions' 'legacy' and Syntax's 'Pray' zijn echt supervet!
quote:Dat was dus mijn reden dat ik hem minder vondt... Bigbeat spreekt me qua stijl een stuk meer aan dan "house" (om het maar plat te zeggen, want ik hoor het verschil in stijlen echt niet
Op zaterdag 8 februari 2003 12:37 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Ik vind hem alleen maar beter worden. Hij is van bigbeat over gegaan naar progressive, ik kan me ook wel voorstellen dat sommigen zijn nieuwe stijl saai vinden.
Trouwens, JXL's Remixen van Infusions' 'legacy' and Syntax's 'Pray' zijn echt supervet!
quote:Leuke naam he?
Op zaterdag 8 februari 2003 12:44 schreef SirPsycho het volgende:
breezer??????hij ook al
Dat nummer heeft hij samen met Sasha gemaakt. Het is een heel mooi en vooral warm/zomers progressive trance nummer, met prachtige gitaar riffs. Zeker niet commercieel
quote:Yup... zie ook openingspost.
Op zaterdag 8 februari 2003 12:46 schreef Bauhaus het volgende:
Numan like in Gary Numan ?
quote:Erg Goed!!
Op zaterdag 8 februari 2003 13:16 schreef hallo_mensen het volgende:
maar hoe klinkt die ?
jxl was tof toen ie rock met dance combineerde op Saturday Teenage Kick enzo,.. 1997
quote:Dr Ruthboy
Op zaterdag 8 februari 2003 21:19 schreef DJ_Robbie het volgende:
Toen Ruthboy (schrijf je zo toch?) er nog bij zat was Junkie XL echt geweldig, nu vind ik hem iets minder geworden.
quote:Oh ja schreef je zo
Op zaterdag 8 februari 2003 21:52 schreef Hooghoudt het volgende:
Rudeboy, Neerlands' trots van de Urban Dance Squad.
me Rammstein
"One is called 3pm and one is called 3am," he says.
"The 3pm CD reflects daytime radio and dance music merged with pop music, and I worked with artists like Saffron from Republica, Gary Numan, Robert Smith from The Cure, Chuck D from Public Enemy; there are 15 people with pretty different backgrounds on the record.
"The B CD reflects night time radio and is similar to what a DJ might do. It is very dance-orientated, it starts slowly and dubby, and builds up over 70 minutes to steaming techno."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |