abonnement Unibet Coolblue
pi_207347071
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2022 17:06 schreef Tengano het volgende:
Goeie tip TS. Ik heb gelijk even het vrouwtje er op uitgestuurd :7

[ afbeelding ]
Het bier wordt duurder. Dat zijn kratten Grolsch.

Jammer joh.
-
pi_207348208
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Begin 2000 betaalde ik een euro voor een biertje tijdens een studentenfeest.
Wow, dat is duur! Bier kostte 1 gulden 50 bij ons op tennis en jij moest ruim 2 gulden neertikken bij een studentenfeest?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207352542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Wow, dat is duur! Bier kostte 1 gulden 50 bij ons op tennis en jij moest ruim 2 gulden neertikken bij een studentenfeest?
Bij schoolfeesten was bier maar 1 gulden! Ja toen je nog bier mocht drinken met 16 jaar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207352623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die gaan gewoon minder aanloop krijgen. En kroegen hadden het al niet heel makkelijk. Aantal kroegen neemt al jaren af (volgens mij). Als je ziet hoeveel café's er vroeger waren en hoeveel er nu nog zijn...
Dat komt omdat het al belachelijk duur was en de kwaliteit eten drinken middelmatig is en het personeel geen idee heeft wat er op de menukaart staat of geen nederlands spreekt.


Zeker niet overal hoor, maar heel veel horeca heeft er gewoon een potje van gemaakt de laatste jaren, veel willen cashen ipv kwaliteit geven en personeel normaal betalen.

Tja dan krijg je waar we nu zitten.
pi_207352654
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Het bier wordt duurder. Dat zijn kratten Grolsch.

Jammer joh.
Hahahaha we hebben er weer 1 jongens. Een echte bierkenner! Drinkt zelf Hertog Jan, en ieder ander merk is geen bier, dus moet iedereen dat even weten.

Ook drinkt deze held soms een speciaal biertje, dus ga er niet tegen in! Deze jongen weet alles van bier!
pi_207353231
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 08:00 schreef PS. het volgende:

[..]
Hahahaha we hebben er weer 1 jongens. Een echte bierkenner! Drinkt zelf Hertog Jan, en ieder ander merk is geen bier, dus moet iedereen dat even weten.

Ook drinkt deze held soms een speciaal biertje, dus ga er niet tegen in! Deze jongen weet alles van bier!
Dat Fok! het maar ff weet.

Flauwekul natuurlijk, want ik drink ook wel es Grolsch :7

Hap hap :P
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')