abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 november 2022 @ 10:42:37 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_206878318
Wie meermaals wordt gesnapt met teveel drank op achter het stuur, verliest het rijbewijs levenslang. Dat ziet althans de VVD als ideale situatie.

Alcoholmisbruik in het verkeer blijft een probleem. Controles, alcoholsloten en campagnes hebben daar geen eind aan weten te maken. Dan is het maar tijd voor striktere maatregelen, zo lijkt de VVD te denken. De partij komt nu met het voorstel om een notoire drankrijder levenslang de rijbevoegdheid te ontzeggen, meldt RTL Nieuws. Het gaat dan om bestuurders die meermaals tegen de lamp gelopen zijn en slachtoffers hebben gemaakt. Ook asociale weggebruikers met een dergelijke 'staat van dienst' moet levenslang hun rijbewijs kwijt kunnen raken.

Momenteel is er nog een maximumstraf van tien jaar rijontzegging. Dat moet veranderen, zo licht VVD-kamerlid Daniël Koerhuis toe: "Het gaat hier om roekeloze bestuurders die opzettelijk het risico nemen dat ze een zwaar ongeluk veroorzaken." Koerhuis legt dit voorstel binnenkort officieel voor aan de minister van Infrastructuur en Waterstaat. Het is, mocht het zover komen, aan een rechter om te bepalen of de levenslange ontzegging van de rijbevoegdheid een passende straf is.

Bron: https://www.autoweek.nl/a(...)jontzegging-krijgen/

Ik ben helemaal voor. Hoe snel kunnen dit geïmplementeerd hebben?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_206878322
Lijkt me een puik plan
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_206878326
Prima plan, jammer dat het van Daniel Koerhuis komt die hier ongetwijfeld goedkoop mee wil scoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206878340
Hoe naief om te denken dat die dan niet meer gaan rijden
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206878342
Dit is voor mij een beetje hetzelfde als illegaal vuurwerk verbieden.

Iemand die notoir een misdrijf pleegt door bezopen te gaan rijden, denk je dat die het wat boeit als die geen rijbewijs meer heeft?

Natuurlijk niet. Men had het alcoholslot nooit moeten afschaffen, de raad van state vond dat te streng... Dan gaat dit er natuurlijk al helemaal niet door komen.
pi_206878348
1 keer gepakt: 5 jaar rijontzegging + 5k boete
2 keer gepakt: 5 jaar de bak in
3 keer gepakt: 15 jaar de bak in

dat werkt pas
pi_206878360
Ik snap zulke idioten echt nooit.

Als ik naar de klote ga/ben zou ik nooit zoiets arbeidsintensiefs als een auto rijden willen doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 30-11-2022 10:49:42 ]
pi_206878361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef Jahr00n het volgende:
1 keer gepakt: 5 jaar rijontzegging + 5k boete
2 keer gepakt: 5 jaar de bak in
3 keer gepakt: 15 jaar de bak in

dat werkt pas
Na 1x ga je vluchten om niet gepakt te worden met 200km per uur in de stad
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 30 november 2022 @ 10:49:37 #9
14505 OProg
A Life in Music
pi_206878372
Het is wel jammer dat notoire drankrijders vaak amper gepakt worden. Tenzij ze echt op het vizier staan.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_206878379
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef PS. het volgende:
Natuurlijk niet. Men had het alcoholslot nooit moeten afschaffen, de raad van state vond dat te streng... Dan gaat dit er natuurlijk al helemaal niet door komen.
Was toch ook vrij simpel te omzeilen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 november 2022 @ 10:51:36 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206878394
Prima idd, en als ze dan toch weer achter het stuur betrapt worden (ongeacht met of zonder drank op) gevangenisstraf, en iedere volgende keer dat ze betrapt worden de gevangenisstraf verdubbelen.

Eerste keer betrapt: boete voor rijden tijdens een rijontzegging plus een maand gevangenisstraf.
Dat is als ze nuchter betrapt worden, met drank op betrapt is ook een gevangenisstraf daarvoor, en die wordt niet gelijktijdig uitgezeten met de straf voor rijden tijdens een ontzegging.

De keer daarna beide gevangenisstraffen verdubbelen.

De keer daarna weer.
Als je dan 4 keer nuchter betrapt bent zit je al 8 maanden, als je ook nog gezopen had een veelvoud.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 november 2022 @ 10:53:36 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206878410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:44 schreef Caland het volgende:
Prima plan, jammer dat het van Daniel Koerhuis komt die hier ongetwijfeld goedkoop mee wil scoren.
Aard van het beestje.
Vreselijke dweil van een vent die vooral makkelijk wil scoren idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 november 2022 @ 10:53:57 #13
338319 ZarB
Piña colada
pi_206878412
Beter zou zijn dat het criterium "notoir" eraf gaat. Want wat is notoir. 2 x gewoon levenslang kwijt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206878414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hoe naief om te denken dat die dan niet meer gaan rijden
Niet, maar het geeft je veel meer mogelijkheden om iemand daarna achter de tralies te krijgen.
pi_206878417
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Was toch ook vrij simpel te omzeilen.
In theorie kon je iemand anders laten blazen, maar ook daar hadden wel oplossingen voor gevonden kunnen worden.

Daarbij zullen er niet heel veel mensen geweest zijn die even voor hun bezopen buurman gingen blazen als hij weg wou.
pi_206878423
Gewoon voor iedereen verbieden. En door.
pi_206878428
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:54 schreef PS. het volgende:

Daarbij zullen er niet heel veel mensen geweest zijn die even voor hun bezopen buurman gingen blazen als hij weg wou.
In de kringen waar mensen regelmatig bezopen achter het stuur stappen denk ik dat die mogelijkheid er een stuk vaker is, eigenlijk. Maar ook dat is onderbuik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 november 2022 @ 10:56:35 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_206878434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef PS. het volgende:
Dit is voor mij een beetje hetzelfde als illegaal vuurwerk verbieden.

Iemand die notoir een misdrijf pleegt door bezopen te gaan rijden, denk je dat die het wat boeit als die geen rijbewijs meer heeft?

Natuurlijk niet. Men had het alcoholslot nooit moeten afschaffen, de raad van state vond dat te streng... Dan gaat dit er natuurlijk al helemaal niet door komen.
Een alcoholslot is nutteloos als diegene niet zijn eigen auto pakt om mee te gaan rijden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_206878435
Overigens is het leuk dat ze dit als maximumstraf invoeren, maar in de praktijk wordt deze toch nooit gegeven. Three strikes out lijkt me beter, dan heb je tenminste duidelijkheid.
pi_206878449
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hoe naief om te denken dat die dan niet meer gaan rijden
Klopt. Maar je kunt het ze wel moeilijk maken en de drempel verhogen. Geen auto meer op naam kunnen zetten etc. Straf voor mensen die hun auto uitlenen aan iemand zonder geldig rijbewijs verhogen etc. Genoeg middelen om wel degelijk drempels op te werpen.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 30 november 2022 @ 10:59:09 #21
408813 crew  trein2000
pi_206878470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef PS. het volgende:
Dit is voor mij een beetje hetzelfde als illegaal vuurwerk verbieden.

Iemand die notoir een misdrijf pleegt door bezopen te gaan rijden, denk je dat die het wat boeit als die geen rijbewijs meer heeft?

Natuurlijk niet. Men had het alcoholslot nooit moeten afschaffen, de raad van state vond dat te streng... Dan gaat dit er natuurlijk al helemaal niet door komen.
De raad van State vond dat helemaal niet te streng, de raar van State vond de manier waarop niet goed. Het was te duur en er was geen mogelijkheid voor uitzonderingen als er sprake van was een evidente onevenredigheid. De deur voor een aangepast asp werd expliciet open gelaten.

En dan heeft de hoge raad ook nog bepaald dat wie een alcoholslot kreeg niet meer strafrechtelijk vervolgd kon worden. Die vonden het een criminal charge op zichzelf, met name door die hoge kosten en nog wat bijkomende omstandigheden (als je vrijgesproken was kon je toch een alcoholslot krijgen ed). Ook daar zit wel ruimte om een regeling te maken die de toets der kritiek wel kan doorstaan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206878503
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De raad van State vond dat helemaal niet te streng, de raar van State vond de manier waarop niet goed. Het was te duur en er was geen mogelijkheid voor uitzonderingen als er sprake van was een evidente onevenredigheid. De deur voor een aangepast asp werd expliciet open gelaten.

En dan heeft de hoge raad ook nog bepaald dat wie een alcoholslot kreeg niet meer strafrechtelijk vervolgd kon worden. Die vonden het een criminal charge op zichzelf, met name door die hoge kosten en nog wat bijkomende omstandigheden (als je vrijgesproken was kon je toch een alcoholslot krijgen ed). Ook daar zit wel ruimte om een regeling te maken die de toets der kritiek wel kan doorstaan.
Zucht, Dus ze vonden de manier waarop te streng.
  woensdag 30 november 2022 @ 11:04:17 #23
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_206878511
Wie niet leren wil moet maar voelen. Prima plan.
Aan het typen...
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 30 november 2022 @ 11:04:27 #24
408813 crew  trein2000
pi_206878512
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:03 schreef PS. het volgende:

[..]
Zucht, Dus ze vonden de manier waarop te streng.
En dus slaat je conclusie dat het alcoholslot op zich er dus nooit door gaat komen werkelijk helemaal nergens op.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206878524
Maar hoeveel ongelukken vinden nu plaats door dronken bestuurders dit afgezet tegen door hun mobiele telefoon afgeleide bestuurders.
  woensdag 30 november 2022 @ 11:05:50 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206878528
Goed plan , mag ook wel gelden voor rijden onder invloed van andere genotsmiddelen.
Ik ben inmiddels overleden
pi_206878538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En dus slaat je conclusie dat het alcoholslot op zich er dus nooit door gaat komen werkelijk helemaal nergens op.
:? Dat zeg ik nergens
  woensdag 30 november 2022 @ 11:07:35 #28
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206878547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:05 schreef Basp1 het volgende:
Maar hoeveel ongelukken vinden nu plaats door dronken bestuurders dit afgezet tegen door hun mobiele telefoon afgeleide bestuurders.
Die moet je gewoon bestraffen met een jaar geen mobiele telefoon :')
/ontopic goed punt , zijn minstens net zo gevaarlijk , net zoals die pubers met hun telefoon op de fiets , om te kijken of ze al likes hebben gehad op hun nieuwe foto op Instagram die ze 10 seconden geleden daarvoor geplaatst hebben :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_206878558
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Overigens is het leuk dat ze dit als maximumstraf invoeren, maar in de praktijk wordt deze toch nooit gegeven. Three strikes out lijkt me beter, dan heb je tenminste duidelijkheid.
Rechters zijn tevens wetgever in dit faalland. Die komen zelf met arbitraire 'richtlijnen' en vegen hun reet af met de wetgeving.
pi_206878560
Zolang de pakkans klein is, zullen de meesten wel weer achter het stuur kruipen.
Auto in beslag genomen?
Kopen ze wel een ander barreltje.

Groter effect heeft het denk ik, dat áls ze gepakt worden (maar dan is de pakkans nog steeds erg klein) dat er dan een flinke celstraf tegenover staat.

In de 27 jaar dat ik auto rij, ben ik maar 2 keer gecontroleerd bij een algehele controlle.
Verder nog nooit staande gehouden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206878596
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
Zolang de pakkans klein is, zullen de meesten wel weer achter het stuur kruipen.
Auto in beslag genomen?
Kopen ze wel een ander barreltje.

Groter effect heeft het denk ik, dat áls ze gepakt worden (maar dan is de pakkans nog steeds erg klein) dat er dan een flinke celstraf tegenover staat.

In de 27 jaar dat ik auto rij, ben ik maar 2 keer gecontroleerd bij een algehele controlle.
Verder nog nooit staande gehouden.
Woon je in een dorp dan? Of ga je in het weekend na 19:00 nooit naar buiten? Hier is het echt om de week raak met die schijtcontroles.
blablablabla
pi_206878597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:08 schreef Confetti het volgende:

[..]
Rechters zijn tevens wetgever in dit faalland. Die komen zelf met arbitraire 'richtlijnen' en vegen hun reet af met de wetgeving.
Het lijkt me juist goed dat er maatwerk wordt geleverd, als je straffen gaat uitdelen aan de hand van tabelletjes is het einde wel redelijk zoek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206878599
Alcoholslot klonk me altijd als een wassen neus.

Ja, je kan het toepassen op de auto van de drankrijder.

Maar hoe zit het met het wagenpark van een werkgever?
En auto van een eventuele (toekomstige) partner (al dan niet samenwonend)?
Huurauto?
Auto op naam van familie zetten?

Het lijkt me verre van waterdicht en vrij eenvoudig te omzeilen.
  woensdag 30 november 2022 @ 11:16:28 #34
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_206878669
Goed idee. Pakkans en straffen omhoog voor alcomobilisme.
Het andere verkeershuftergedrag mag wat mij betreft ook wel harder aangepakt worden. Laten we om te beginnen het puntenrijbewijs voor iedereen in te voeren.
Steun Fok! Neem een abo.
pi_206878674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Woon je in een dorp dan? Of ga je in het weekend na 19:00 nooit naar buiten? Hier is het echt om de week raak met die schijtcontroles.
Ik woon nu 10 jaar in een dorp, maar ben vrijwel dagelijks ook in Nijmegen te vinden. Ook 's avonds.

Daarvoor mijn hele leven in Nijmegen gewoond, en ook daar, op 2 keer na, nooit gecontroleerd.

Moet zeggen, paar weken terug was er een grote controlle in het centrum van Nijmegen (op Kelfkensbos).
Dat zóu mijn 3e keer worden in 27 jaar, maar ik mocht doorrijden :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206878701
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Die moet je gewoon bestraffen met een jaar geen mobiele telefoon :')
/ontopic goed punt , zijn minstens net zo gevaarlijk , net zoals die pubers met hun telefoon op de fiets , om te kijken of ze al likes hebben gehad op hun nieuwe foto op Instagram die ze 10 seconden geleden daarvoor geplaatst hebben :r
Die pubers op de fiets rijden normaliter geen mensen dood en bestuurders van snellere en zwaardere voertuigen wel waardoor daar nog wel een verschil in aan te brengen zou moeten zijn.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 30 november 2022 @ 11:20:05 #37
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206878704
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Woon je in een dorp dan? Of ga je in het weekend na 19:00 nooit naar buiten? Hier is het echt om de week raak met die schijtcontroles.
Grote alcoholfuiken zoals je die vroeger zag zie je bijna niet meer. Met de opkomst van internet en social media worden die zo snel doorgegeven dat ze bijna geen nut meer hebben..

Zo viel het ook op dat na een beetje festival ook nauwelijks gecontroleerd wordt en reken maar dat daar hele volksstammen compleet naar de klote achter het stuur kruipen. En dan niet alleen alcohol..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206878771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wie meermaals wordt gesnapt met teveel drank op achter het stuur, verliest het rijbewijs levenslang. Dat ziet althans de VVD als ideale situatie.

Alcoholmisbruik in het verkeer blijft een probleem. Controles, alcoholsloten en campagnes hebben daar geen eind aan weten te maken. Dan is het maar tijd voor striktere maatregelen, zo lijkt de VVD te denken. De partij komt nu met het voorstel om een notoire drankrijder levenslang de rijbevoegdheid te ontzeggen, meldt RTL Nieuws. Het gaat dan om bestuurders die meermaals tegen de lamp gelopen zijn en slachtoffers hebben gemaakt. Ook asociale weggebruikers met een dergelijke 'staat van dienst' moet levenslang hun rijbewijs kwijt kunnen raken.

Momenteel is er nog een maximumstraf van tien jaar rijontzegging. Dat moet veranderen, zo licht VVD-kamerlid Daniël Koerhuis toe: "Het gaat hier om roekeloze bestuurders die opzettelijk het risico nemen dat ze een zwaar ongeluk veroorzaken." Koerhuis legt dit voorstel binnenkort officieel voor aan de minister van Infrastructuur en Waterstaat. Het is, mocht het zover komen, aan een rechter om te bepalen of de levenslange ontzegging van de rijbevoegdheid een passende straf is.

Bron: https://www.autoweek.nl/a(...)jontzegging-krijgen/

Ik ben helemaal voor. Hoe snel kunnen dit geïmplementeerd hebben?
Graag invoeren en tevens notitie op je paspoort of ID kaart om te voorkomen dat ze in het buitenland gaan rijden.
Idem voor rijders onder invloed van drugs.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:51 schreef Leandra het volgende:
Prima idd, en als ze dan toch weer achter het stuur betrapt worden (ongeacht met of zonder drank op) gevangenisstraf, en iedere volgende keer dat ze betrapt worden de gevangenisstraf verdubbelen.

Eerste keer betrapt: boete voor rijden tijdens een rijontzegging plus een maand gevangenisstraf.
Dat is als ze nuchter betrapt worden, met drank op betrapt is ook een gevangenisstraf daarvoor, en die wordt niet gelijktijdig uitgezeten met de straf voor rijden tijdens een ontzegging.

De keer daarna beide gevangenisstraffen verdubbelen.

De keer daarna weer.
Als je dan 4 keer nuchter betrapt bent zit je al 8 maanden, als je ook nog gezopen had een veelvoud.
Je bent nog mild. Als het zover moest komen dat je je rijbewijs levenslang kwijt raakt vanwege drank en je gaat alsnog achter het stuur zitten breng je willens en wetens andere mensen in gevaar en dus mag dat flink bestraft worden.
pi_206878782
Proefballonnetje waar we hierna nooit meer wat van gaan horen. Maar goed, de VVD heeft zich weer even kunnen profileren als de partij van het hard aanpakken.
pi_206878811
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Grote alcoholfuiken zoals je die vroeger zag zie je bijna niet meer. Met de opkomst van internet en social media worden die zo snel doorgegeven dat ze bijna geen nut meer hebben..

Zo viel het ook op dat na een beetje festival ook nauwelijks gecontroleerd wordt en reken maar dat daar hele volksstammen compleet naar de klote achter het stuur kruipen. En dan niet alleen alcohol..
Nou hier wel, zijn algemene controles trouwens dus ze kijken ook of er nog wat open staat bij de belastingdienst. Bij Mijdrecht is laatst een maat van me nog zijn rijbewijs kwijtgeraakt in zo'n fuik, dat was denk 2 weken terug :R :+
blablablabla
pi_206879391
Komen ze nu pas mee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206879465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Woon je in een dorp dan? Of ga je in het weekend na 19:00 nooit naar buiten? Hier is het echt om de week raak met die schijtcontroles.
Waarom is het een schijtcontrole?
pi_206879523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Grote alcoholfuiken zoals je die vroeger zag zie je bijna niet meer. Met de opkomst van internet en social media worden die zo snel doorgegeven dat ze bijna geen nut meer hebben..

Zo viel het ook op dat na een beetje festival ook nauwelijks gecontroleerd wordt en reken maar dat daar hele volksstammen compleet naar de klote achter het stuur kruipen. En dan niet alleen alcohol..
Nu houden ze zgn flitscontroles.
Agent of 8 in een paar busjes, koffiebus en blaasbus mee. En dan rijden ze zo de hele stad rond.
pi_206879795
quote:
99s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:29 schreef boskameel het volgende:

[..]
Waarom is het een schijtcontrole?
Omdat het tijdrovend is.
blablablabla
  woensdag 30 november 2022 @ 13:08:39 #45
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_206879843
Om hoeveel mensen gaat het hier? Herhalers nadat ze een 10 jaar verbod hebben gehad? Het lijkt mij niet dat dit er zoveel kunnen zijn per jaar toch?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 30 november 2022 @ 13:10:41 #46
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_206879854
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Grote alcoholfuiken zoals je die vroeger zag zie je bijna niet meer. Met de opkomst van internet en social media worden die zo snel doorgegeven dat ze bijna geen nut meer hebben..

Zo viel het ook op dat na een beetje festival ook nauwelijks gecontroleerd wordt en reken maar dat daar hele volksstammen compleet naar de klote achter het stuur kruipen. En dan niet alleen alcohol..
Dit inderdaad, ik heb 35 jaar mijn rijbewijs en ben in mijn leven twee keer aangehouden voor een blaastest.
Waarvan een keer in het buitenland.
Tot nooit .......
pi_206881140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:42 schreef Netsplitter het volgende:

Ik ben helemaal voor. Hoe snel kunnen dit geïmplementeerd hebben?
Wat mij betreft vandaag nog voor de spits begint. Maar helaas, in politiek Den Haag duurt alles lang...zo lang dat er eerst mensenlevens aan verspild moeten zijn.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  woensdag 30 november 2022 @ 19:08:03 #48
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206884331
quote:
99s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:10 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Dit inderdaad, ik heb 35 jaar mijn rijbewijs en ben in mijn leven twee keer aangehouden voor een blaastest.
Waarvan een keer in het buitenland.
Hier ook zo iets maar 1 keer , en dat was nog wel toen ik op de snorfiets reed :-)
LOL en gewoon 0,0 op.
Maar ik er er een paar die worden bijna elkaar wel een keer betrapt op rijden met iets op wat niet mag tijdens het rijden

Maar ze komen er elke keer weer mee weg.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206884663
Wordt tijd. Mag wmb al bij de 1e keer. Rijden is geen recht. Zelfde voor nuchtere wegpiraten.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')