Als je het lief zegt kan het wel. Maar echt een leuke naam is het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:59 schreef suzi1 het volgende:
ooit een poes opgevangen van wie de vorige eigenaar haar mormel had genoemd. die heeft dus echt andere naam van mij gekregen
Ja toch welquote:Op woensdag 30 november 2022 00:01 schreef suzi1 het volgende:
ja ik vind t al sneu dat ik er hier eentje af en toe dikkie dik noem omdat ze zo dik is. doe je tegen je vriend/in toch ook niet die te vet is
Mwohquote:Op woensdag 30 november 2022 00:01 schreef suzi1 het volgende:
ja ik vind t al sneu dat ik er hier eentje af en toe dikkie dik noem omdat ze zo dik is. doe je tegen je vriend/in toch ook niet die te vet is
quote:Op woensdag 30 november 2022 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MwohAls ze een goede @:ss heeft....
#nonaziquote:
Ik weetquote:
sinds wanneer heb jij een kat?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:57 schreef engine het volgende:
M'n vrienden hebben mijn kat wel een tijdje een viool genoemd. Dat vond ik minder leuk![]()
Hadquote:Op woensdag 30 november 2022 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een kat?
aahwquote:Op woensdag 30 november 2022 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hadmaar was wel mijn kat. Ooit voor m'n verjaardag gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2022 00:11 schreef suzi1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou knuffelen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja vind ik welquote:
Wij ookquote:Op woensdag 30 november 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
geen idee wat ie nu meer kan, maar we zijn er blij mee
Ik was juist opnieuw begonnen vanwege die nieuwe update, maar had halverwege totaal geen zin meer om alles op te bouwenquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nee al een tijdje niet meer. Na die update heb ik nog een maand fanatiek gespeeld en daarna ben ik gestopt. Heb die update ook niet uitgespeeld.
Maar ik switch nog welLaatste tijd wel wat minder maar heb wel een paar spellen gekocht die leuk zijn en ik nog lang niet uitgespeeld heb. Lego star wars en Mario+Rabbids ben ik nog mee bezig.
Speel je nog wel op de switch?
Meh, niet echt mijn ding.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is hier zeker leuk, beetje wiebelen op muziek streams samen
Wat is een feestje zonder Bolke & Bolkequote:Op dinsdag 29 november 2022 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Er wordt niet gebolkt!"
:"Geen koe gemolkt!"
:"De terugkeer van moemoe!"
:"Doet ons desalnietemin loeien als een Gnoe!"
:"Mooooo!"
:"Bwahahaha! TJILP!"
Touwtje springen bedoel je?quote:
Dan loopt ie wel achter op beveilingsupdates. Die van mij draait nu 11 en dat is het laatste, volgend jaar gaan daar de beveilingsupdates ook van af.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
M'n nieuwe foon gaat maar tot Android 12. Maar ik loop nu ook al jaren met Android 10 en dat is ook niet echt een probleem.
Das netjes, Samsung zekerquote:Op woensdag 30 november 2022 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
krijg nog 1 android hierna geloof ik, dus ik eindig op 14 volgens de support
Net Ruttequote:Op woensdag 30 november 2022 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
aja hiervoor liep ik met ouwe nokia
Dan hoor je bij de ouwe lullen man, HEARLIK!quote:Op woensdag 30 november 2022 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ben denk ik nog een van de weinige die nog een smartphone heb met brede bezels en 1 camera
Bijzonder wel dat je naar een dumbphone weer kan switchenquote:Op woensdag 30 november 2022 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
deze badboy was m'n eerste en toen ook m'n laatste smartphone lol
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2022 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hoor je bij de ouwe lullen man, HEARLIK!
Mag je mee zeuren met ons over "VROEGER HADDEN ZE *RANDOM*"
Is mooi hoor, als je dat stadium bereikt!
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 november 2022 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat je naar een dumbphone weer kan switchen
quote:Op woensdag 30 november 2022 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hoor je bij de ouwe lullen man, HEARLIK!
Mag je mee zeuren met ons over "VROEGER HADDEN ZE *RANDOM*"
Is mooi hoor, als je dat stadium bereikt!
oh op die fietsquote:Op woensdag 30 november 2022 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat je na je smartphone weer een niet smartphone hebt
Dat is alsof je weer een crt scherm neemt om je ultrawide curved te vervangenquote:
Heb jij een ultrawide curved?quote:Op woensdag 30 november 2022 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is alsof je weer een crt scherm neemt om je ultrawide curved te vervangen
Jezus, goed kantoor danquote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was juist opnieuw begonnen vanwege die nieuwe update, maar had halverwege totaal geen zin meer om alles op te bouwen. Ik heb nog wel met dat bootje gevaren terwijl dat beest zingt, dat was wel cute. En ik ben geloof ik ook nog koffie gaan drinken bij @:devzero , helaas niet met zijn eigen koffiebonen.
Volgens mij is dat Lego spel wel echt tof als je een fan bent, ben je dat?
De Switch is hier al heel lang niet aangeweest, zelfs Pokemon Go is even van mijn telefoon af.
dit is wel idioot ik zit net te kijken naar curved ultrawidesquote:Op woensdag 30 november 2022 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is alsof je weer een crt scherm neemt om je ultrawide curved te vervangen
Hoe groot?quote:Op woensdag 30 november 2022 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik maar happy zijn met mijn nieuwe black friday 1440P monitor
27 inch. Da's ook wel de ideale grootte voor 1440P. Maar ben vooral blij met de vooruitgang in beeldschermtech, kleur, contrast, echt stukken beter dan mijn oude 11 jaar geleden monitorquote:
165Hz, moet ook zeggen dat dat behoorlijk verschil maakt, mits de videokaart het trekt in 3Dquote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom gebruiken we voor schermen eigenlijk inches en geen centimeters?
Omdat schermen geen zusjes zijn denk ik....quote:Op woensdag 30 november 2022 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom gebruiken we voor schermen eigenlijk inches en geen centimeters?
Heb je goede kaart?quote:Op woensdag 30 november 2022 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
165Hz, moet ook zeggen dat dat behoorlijk verschil maakt, mits de videokaart het trekt in 3D![]()
Als ie het wel trekt, en dat is in de meeste gevallen nog wel, dan is het toch ook wel een stuk vloeiender dan op m'n oude 60Hz monitor. Tis niet earth shattering of zo , maar het is wel noticable.
Er was ergens in de jaren 2000 nog een foutje gemaakt met metric/imperial bij eoa ruimtevlucht meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 30 november 2022 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Je zou als chipmaker maar in inches rekenen ipv nm
Ik moet wel aan een knopje voelen om het aan te zettenquote:Op woensdag 30 november 2022 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Omdat schermen geen zusjes zijn denk ik....
Serieus johquote:Op woensdag 30 november 2022 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was ergens in de jaren 2000 nog een foutje gemaakt met metric/imperial bij eoa ruimtevlucht meen ik me te herinneren
3060TI.quote:
Ja, ik weet niet meer waar het over ging precies, maar dat was wel op NASA-niveau.quote:
Ik snap 'm niet helemaalquote:Op woensdag 30 november 2022 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Enige valide argument dat ooit voor het imperial system is gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs op mijn budget gaming laptop een (mobiele) 3060 zitten. Niet dat ik er ooit op game, maar daar zou je op 1080P vrij respectable perfomance uit moeten krijgen. Al denk ik wel dat het ding dan op gaat stijgen. Tis dat het winter aan het worden is maar van de zomer was het ding al aan het zuchten en steunen als ik wat aan Flixen wasquote:Op woensdag 30 november 2022 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Kom ik hier met m'n integrated kaart
Welke heb je?quote:Op woensdag 30 november 2022 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb zelfs op mijn budget gaming laptop een (mobiele) 3060 zitten. Niet dat ik er ooit op game, maar daar zou je op 1080P vrij respectable perfomance uit moeten krijgen. Al denk ik wel dat het ding dan op gaat stijgen. Tis dat het winter aan het worden is maar van de zomer was het ding al aan het zuchten en steunen als ik wat aan Flixen was
Metric system: het ISS zoals het in real life is.quote:
Oohquote:Op woensdag 30 november 2022 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Metric system: het ISS zoals het in real life is.
Imperial System: het Imperial System als in het Star Wars Empire onder het gezag van Emperor Palpetine
Eoa MSI Katanaquote:
I beg to differ....quote:
Je zou bij zoveel power denken dat Flixen kinderspel isquote:Op woensdag 30 november 2022 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eoa MSI Katana![]()
Weet het ammel niet precies uit m'n hoofd maar zit een 11e gen Intel in, 16 gb Ram en dus een mobiele 3060. 900 eu, was eigenlijk geen geld toen ik 'm kocht.
En die gaat minstens 5 jaar mee, ik doe meestal geen reet op m'n laptop
We have a winner.quote:
Dat is het bij een budgetlappie al tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 november 2022 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zou bij zoveel power denken dat Flixen kinderspel is
Ik ga nog ff een gaming-muis aanschaffen met ultra low input lag en dan ga ik jullie allemaal de moeder klutsen op 165 HZquote:Op woensdag 30 november 2022 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zolang die maar kracht genoeg is voor eitjes schieten
Lekker mee klutsen toch!quote:Op woensdag 30 november 2022 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wij maken onze borst nat, ik ga vast in training
Dat je de Eitjesklutsking bentquote:
Gaan we live?quote:
Ik proest nog net mijn bier over het toetsenbord.quote:
Slekker lapen toch.quote:
Ich auchquote:
Ik speel helemaal niksquote:Op woensdag 30 november 2022 00:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wat speel je nu dan?
Ja met dat bootje varen was nog wel leuk maar had het ook wel snel weer gezien. Ook omdat het online niet echt meer speelde.
Niet echt fan van de lego games maar Lego City undercover heb ik met heel veel plezier gespeeld. Het is echt een kinderspel maar als je alles wil halen is het ook heel moeilijk. Vond het gewoon gaaf. Lego star wars is vooral leuk als je star wars ook leuk vindt denk ik. Mario Odessey is ook z'n spel dat kinderen kunnen spelen maar wat ook heel moeilijk kan zijn als je alles wil halen.
Maar dat vind ik eigenlijk ook het leuke aan de switch. Het hoeft niet moeilijk te zijn om lekker te kunnen gamen.
quote:Op woensdag 30 november 2022 02:05 schreef moemoe het volgende:
Even zwaaien naar @:DeHovenier voor ik weggga.
Ja echt heel heftig. Heb gelukkig antibiotica gekregen, net vanaag mee begonnen maar heb er flink last vanquote:
Van die dikke pillen zeker?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja echt heel heftig. Heb gelukkig antibiotica gekregen, net vanaag mee begonnen maar heb er flink last van
quote:
Dat is toch allang voorbijquote:Parcel out for delivery - 30-11-2022 16:58-17:58
Sinds vanmiddag vroegquote:Your parcel is out for delivery and will be delivered today between 16:58-17:58
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Vanavond gaat niet lukken, ophaalpunt is al gesloten. Is een kledingreparatiezaak
Ach ja, gelukkig geen hoge nood zoals bij mijn vorige telefoonquote:
olee oleequote:Op woensdag 30 november 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
Oh Schakel is oom geworden! Gefeliciteerd
hahaha neequote:Op woensdag 30 november 2022 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij gaat hem blootstellen aan pozzapropaganda
jaa adie is leukquote:Op woensdag 30 november 2022 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Deze voor in zn bed
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag gisteren in de trein iemand met een muts in de vorm van een gebraden kip of kalkoen
quote:Op woensdag 30 november 2022 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beterschap
dat je maar snel beter word
Dankjulliequote:
Dankje hemaquote:Op woensdag 30 november 2022 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
Veel sterkte en beterschap @:moonlight
Truequote:Op woensdag 30 november 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Moontje post te weinig hier voor een goeie like-mitrailleur
Alweerquote:
Dan kom ik niet naast je wonenquote:Op woensdag 30 november 2022 21:20 schreef suzi1 het volgende:
hopelijk normale buren. ook wel belangrijk
Ik woonde kut, kwam daardoor in opname, en daardoor ga ik nu voor langere tijd na een stadskliniek en vanuit daar ga ik begeleid wonen als dat traject daar is afgerond. Dus alleen wonen word hem niet meer maar wem zo zelfstandig mogelijkquote:Op woensdag 30 november 2022 21:24 schreef suzi1 het volgende:
of woon je nu kut. als je wil zeggen dan
Dankje suuz zo liefquote:Op woensdag 30 november 2022 21:27 schreef suzi1 het volgende:
oooh wist ik niet. hoop dat t mooier voor je gaat worden <3
<3 heel mooi hoe je dat zegtquote:Op woensdag 30 november 2022 21:30 schreef suzi1 het volgende:
weet dat je leven altijd weer fijner kan worden. vergeet nooit dat je je ook goed kan voelen. hoop tenminste dat dat laatste ook geval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |