abonnement Unibet Coolblue
pi_206865379
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:43 schreef PS. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is ook wel een aanrader, hoeft alleen kokend water bij, en is nog best lekker ook. in elk geval 10x lekkerder dan pasta uit blik.

Dit is allemaal gedroogd, dus zal ook wel onbeperkt houdbaar zijn.
Die met pesto is ook best goed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206865559
Waarom hebben ze het over 48 uur?
Verwachten ze dat dan nooddingen gaan werken oid?
pi_206865829
Zitten ze ons ergens op voor te bereiden? :wtf:
pi_206865857
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zitten ze ons ergens op voor te bereiden?
Inderdaad dat dacht ik ook.
En ik weet ook wel wat vrees ik:

- aanval op rusland
- terug reactie verwacht van poetin

Q1 van 2023
pi_206865884
Ik weet niet hoor, maar in oost europa ligt de boel er ook regelmatig een paar uur uit en die mensen hebben ook niet een compleet rampenpakket in huis.
Twiddel
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:01:32 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206865901
De meeste dingen heb ik allemaal al gelukkig.

Ik vind het trouwens hilarisch dat ik jaren terug nog weggezet werd als gekke prepper, terwijl er nu wordt aangeraden aan iedereen om het standaard in huis te halen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206865908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:59 schreef summer2bird het volgende:
Ik weet niet hoor, maar in oost europa ligt de boel er ook regelmatig een paar uur uit en die mensen hebben ook niet een compleet rampenpakket in huis.
Wij zijn ook strontvervelend en verwend.

Toen ik in afrika was waren er geregeld blackouts en niemand bereidde zich voor
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206865918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:43 schreef PS. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is ook wel een aanrader, hoeft alleen kokend water bij, en is nog best lekker ook. in elk geval 10x lekkerder dan pasta uit blik.

Dit is allemaal gedroogd, dus zal ook wel onbeperkt houdbaar zijn.
quote:
Op 1 december begint een campagne waarin Nederlanders wordt verteld hoe ze zich de eerste 72 uur moeten kunnen redden zonder gas, water en stroom na een cyberaanval of ramp.

https://nos.nl/l/2454384
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206865938
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:02 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Ja en?

Als je alles in het noodpakket hebt kun je ook water koken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2022 13:05:28 ]
pi_206865979
- Kratje bier
- 2 pakjes sigaretten + aansteker
- wapen + lijst van mensen in de buurt die wel de spullen uit de OP hebben

Meer heb je toch niet nodig?
pi_206866026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:01 schreef Harvest89 het volgende:
De meeste dingen heb ik allemaal al gelukkig.

Ik vind het trouwens hilarisch dat ik jaren terug nog weggezet werd als gekke prepper, terwijl er nu wordt aangeraden aan iedereen om het standaard in huis te halen.
Je hebt natuurlijk preppers en preppers. Heb je ook een vrijstaand huis met rondom vrij zicht, ondergrondse benzineopslag, een wapenarsenaal, je eigen atoomschuilkelder met meerdere noodaggregaten en waterontziltings- en zuiveringsmachines, hydroponische moestuinen op kunstlicht, en genoeg blikvoer, water en schone onderbroeken voor minstens drie jaar? Zo nee dan ben je geen echte prepper maar gewoon een amateur.
pi_206866069
NCTV hef jezelf op.

twitter
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:19:22 #63
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206866098
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:12 schreef Farenji het volgende:

[..]
Je hebt natuurlijk preppers en preppers. Heb je ook een vrijstaand huis met rondom vrij zicht, ondergrondse benzineopslag, een wapenarsenaal, je eigen atoomschuilkelder met meerdere noodaggregaten en waterontziltings- en zuiveringsmachines, hydroponische moestuinen op kunstlicht, en genoeg blikvoer, water en schone onderbroeken voor minstens drie jaar? Zo nee dan ben je geen echte prepper maar gewoon een amateur.
Dan ben ik inderdaad een amateur.
Ondergrondse bunkers en een wapenopslag heb ik helaas niet.

Ook helaas geen kruisboog waarmee ik zombies kan afschieten.

Deze man is wel voorbereid op de apocalyps:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:25:41 #64
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_206866180
Iets om je te verdedigen tegen plunderaars? Vuurwapen + munitie?
Bruikbare hond (mechelaar, rottweiler, boerboel voor de verdediging, terriër tegen ratten, st bernhard om slachtoffers een scheutje cognac aan te bieden) + hondenvoer?
Waarom geen knijpkat, die doet het ook zonder batterij?
Een ouderwets horloge of een klok die je moet opwinden?
Non possumus non loqui
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:33:52 #65
338319 ZarB
Piña colada
pi_206866252
https://nos.nl/artikel/24(...)n-een-kwetsbaar-land volgens de NOS gaat het om 72 uur.

Ergens las ik cash, maar waarom? Als je nog spullen kunt kopen kun je ook het rampenpakket nog wel bij elkaar shoppen. En als het echt hel en verdoemenis is dan plunder je toch gewoon een winkel?

Dit lijkt me vooral gaan over je huis niet uit kunnen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:43:46 #66
14505 OProg
A Life in Music
pi_206866371
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:03 schreef Jojoke het volgende:
plattegrond van de omgeving, een autokaart en een lijstje met de telefoonnummers van mogelijke opvangadressen
Als alle stroom er af ligt en niks meer werkt vraag ik me af wat hier dan weer het nut van is. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_206866437
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:45 schreef VersKers het volgende:

Ik mis het belangrijjste. Minimaal 500 euro cash in huis hebben
Dat advies is verboden online bij mijn weten.

Overigens is het in bv Duitsland al bijna onmogelijk om zo'n zo'n bedrag cash op te nemen las ik net.
pi_206866611
Maar 48uur is toch altijd wel in huis? Verder mis ik de tip om het bad vol met water te zetten.
pi_206866630
Wie zegt dat je een apocalypse wilt overleven?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 29 november 2022 @ 14:21:15 #70
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_206866726
Telefoonnummers van opvangsadressen

Dat als de stroom eruit ligt en je niemand kan bellen 😧
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_206866749
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Omdat ze vinden dat iedereen zo verstandig moet zijn om de standaard SHTF spullen in huis te hebben?
Veiligheidsdiensten moeten zorgen dat we dat niet nodig hebben, maar preferen angspropaganda.

Ik weet niet in welke mate jij de afgelopen jaren gegoebbelst bent, maar een paar jaar geleden waren energiezekerheid, bestaanszekerheid, voedselzekerheid, vrijheid van verplaatsing, vereninging en vergadering, vrijheid van meningsuiting, geen oorlog met een kernmacht en prijsstabiliteit nog volkomen vanzelfsprekend want kerntaken van onze overheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 29 november 2022 @ 14:32:07 #72
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206866814
quote:
Volgens de NCTV is Nederland extra kwetsbaar, omdat het land vergevorderd is met digitale technologie en heel veel afhankelijkheden zijn gecreëerd. "We hebben alles aan elkaar geknoopt. Dat maakt dat de cyberdreiging gegroeid is. Maar onze weerstand is niet meegegroeid. De gap tussen dreiging en weerstand is nog steeds te groot."
De oplossing is vast meer surveillance en repressie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_206866838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:25 schreef Knip het volgende:
Bruikbare hond (mechelaar, rottweiler, boerboel voor de verdediging, terriër tegen ratten, st bernhard om slachtoffers een scheutje cognac aan te bieden) + hondenvoer?
Ik ben een Mechelaar, wat jij bedoelt is een Mechelse Herder.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206866862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Veiligheidsdiensten moeten zorgen dat we dat niet nodig hebben, maar preferen angspropaganda.

Ik weet niet in welke mate jij de afgelopen jaren gegoebbelst bent, maar een paar jaar geleden waren energiezekerheid, bestaanszekerheid, voedselzekerheid, vrijheid van verplaatsing, vereninging en vergadering, vrijheid van meningsuiting, geen oorlog met een kernmacht en prijsstabiliteit nog volkomen vanzelfsprekend want kerntaken van onze overheid.
Ik snap dat jij ook angstpropaganda prefereert, en hoort blijkbaar bij jouw taak om de meute (ook) op te hitsen?

Een veiligheidsdienst heeft speciale taken, en prijsstabiliteit is daar geen onderdeel van. Je kunt het best oneens zijn met beleid, maar dat wil niet zeggen dat je je nihilisme overal tentoon moet spreiden, of dat niks deugd.

in 2014 repte het rode kruis nog dat we onvoldoende voorbereid waren. Die organisatie is ook onderdeel van het grote complot?

Wat is jouw voorstel om de bevolking voor te bereiden voor een eventuele blackout/ramp van een paar dagen? (Zonder op common sense te vertrouwen, want dat hebben een groot deel van de bevolking niet meer)
pi_206866962
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:37 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ik snap dat jij ook angstpropaganda prefereert, en hoort blijkbaar bij jouw taak om de meute (ook) op te hitsen?
De meute is al opgehitst, en jij bent daar onderdeel van.

quote:
Een veiligheidsdienst heeft speciale taken, en prijsstabiliteit is daar geen onderdeel van. Je kunt het best oneens zijn met beleid, maar dat wil niet zeggen dat je je nihilisme overal tentoon moet spreiden, of dat niks deugd.

in 2014 repte het rode kruis nog dat we onvoldoende voorbereid waren. Die organisatie is ook onderdeel van het grote complot?

Wat is jouw voorstel om de bevolking voor te bereiden voor een eventuele blackout/ramp van een paar dagen? (Zonder op common sense te vertrouwen, want dat hebben een groot deel van de bevolking niet meer)
Ten eerste moet de overheid zorgen voor een infrastructuur waarmee dat niet kan gebeuren, en ten tweede mocht het onverhoopt toch gebeuren, dan moet de overheid de noodtoestand uitroepen en effectieve noodmaatregelen nemen. Daar zijn noodplannen en noodwetgeving voor, noodmaatregelen zijn er niet zoals de laatste jaren is om te zorgen dat Nederlanders op vakantie naar het buitenland kunnen of om onwelgevallige meningen te onderdrukken.

We moeten gewoon de basis niet vergeten, niet normaal maken wat niet normaal is. De NCTV is niet normaal en gedraagt zich niet normaal, en een schuttersputje graven en rantsoenen inslaan is ook niet normaal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206867011
Waarom is dit nu ineens een ding?

Onze regering realiseert zich heel goed dat ze de bevolking expres blootstellen aan deze mogelijke gevaren, doordat ze openlijk een kernmacht aan het uitdagen zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206867032
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Waarom is dit nu ineens een ding?
Zie onder.
quote:
Onze regering realiseert zich heel goed dat ze de bevolking expres blootstellen aan deze mogelijke gevaren, doordat ze openlijk een kernmacht aan het uitdagen zijn.
En dus kun je als burger maar beter enigszins voorbereid zijn (alhoewel het nu niet echt gaat om nucleaire dreigingen, maar meer om bijv. het hacken en platleggen van essentiële infrastructuur zoals elektriciteit, water, gas, etc.).
  dinsdag 29 november 2022 @ 14:54:32 #78
1234 HiZ
Istanbullu
pi_206867046
Ik schat dat ik het wel een week kan uithouden zonder gas en licht. Zelfs koken en beperkt verwarmd.
pi_206867060
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De meute is al opgehitst, en jij bent daar onderdeel van.
mwoah, ik zou mezelf eerder kenmerken als slapend schaap, dan eentje die opgehitst is

quote:
Ten eerste moet de overheid zorgen voor een infrastructuur waarmee dat niet kan gebeuren, en ten tweede mocht het onverhoopt toch gebeuren, dan moet de overheid de noodtoestand uitroepen en effectieve noodmaatregelen nemen. Daar zijn noodplannen en noodwetgeving voor, noodmaatregelen zijn er niet zoals de laatste jaren is om te zorgen dat Nederlanders op vakantie naar het buitenland kunnen of om onwelgevallige meningen te onderdrukken.
Een beetje vertrouwen in de overheid is prima, maar om nu alle (essentiële) zaken door hun te laten regelen..
Bij een beetje crisis die een groot deel van de bevolking treft, zal de overheid hier ook door geraakt worden. Het is vreemd dat je denkt dat ze in een normale situatie verkeerde keuzes maken, maar toch op ze vertrouwd als het land in brand staat..

quote:
We moeten gewoon de basis niet vergeten, niet normaal maken wat niet normaal is. De NCTV is niet normaal en gedraagt zich niet normaal, en een schuttersputje graven en rantsoenen inslaan is ook niet normaal.
Van mij hoeft die club ook niet, maar het idee dat ieder gezin genoeg proviand in huis heeft om het een bepaalde tijd vol te houden vind ik een prima advies
pi_206868021
Wat heb je nodig?

• radio op batterijen of opwindbare radio, afgestemd op de rampenzender (Autoradio)
• zaklamp (Meerdere)
• extra batterijen (Meerdere)
• eerstehulpkit met eerstehulphandboek (Reiskoffer en auto)
• lucifers in waterdichte verpakking (Wat maar heb aanstekers)
• waxinelichtjes (Iets van 100)
• warmhouddekens (Dekbedden)
• gereedschapsset (Garage/schuur)
• waarschuwingsfluitje (Scheidsrechtersfluitje)

En daarnaast:

• flessen water en houdbaar eten (Ongezond maar genoeg voor een week)
• contant geld en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren (Kluis)
• reservesleutels van huis en auto (Kluis)
• plattegrond van de omgeving, een autokaart en een lijstje met de telefoonnummers van mogelijke opvangadressen (Offline maps, plus kaarten in de auto)
• desinfecterende handgel (Reiskoffer)
• verzorgingsartikelen zoals wc-papier, zeep en maandverband (Garage)
• medicijnen op doktersvoorschrift (Drogisterij artikelen)

Dat valt mij niet tegen. Wel is het eten wat ik in de vriezer heb uit de categorie kroketten en pizza's.
En lang houdbaar eten is met name chips.

Waarvoor heb je trouwens een kopie van je paspoort nodig:?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206868151
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:10 schreef Duiveltja het volgende:
We hebben in corona gezien dat mensen heel snel kunnen omslaan. Ik denk dat de supermarkten dan geplunderd worden. :Y
Kan me dat filmpje nog herinneren van een flat die vol stond met pakken wc papier blikken soep en bonen en zakken rijst

Enige voordeel is dat je nu niet zo veel last van de inflatie hebt

Edit: deze dus :`)
https://www.dumpert.nl/item/7865221_fcaca11a
  dinsdag 29 november 2022 @ 16:14:45 #82
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206868271
Heb niks van dat alles maar weet wel waar de naïeve en weerloze boomers in de buurt wonen dus komt helemaal goed.
  dinsdag 29 november 2022 @ 16:24:07 #83
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206868501
48 uur is te doen, langer is kut want dan ontdooien mijn vriezers
pi_206868813
Waar is dat fluitje goed voor? Toch ook alleen maar als je onder het puin ligt door bombardementen. Alsof je er dan aan denkt om je fluitje bij je te hebben, als je het überhaupt al overleefd. ;(
pi_206869762


[ Bericht 100% gewijzigd door Weltschmerz op 29-11-2022 17:19:04 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206869790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:16 schreef Nober het volgende:
NCTV hef jezelf op.

[ twitter ]
Een pseudo inlichtingendienst die zichzelf ongevraagd, ongewenst en onnodig allerlei bevoegdheden zonder controlemechanismes toekent (en die later nota bene wordt beloond voor dit wangedrag met daadwerkelijke uitbreiding van bevoegdheden), en vervolgens waarschuwt voor complotdenkers.
Dat noem ik omdraaien van oorzaak en gevolg.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  dinsdag 29 november 2022 @ 17:26:07 #87
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206869972
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:09 schreef 111210 het volgende:
48uur is wel prima te doen, zal dan wel vooral voorraad bier, wijn en een fles frisdrank zijn als er geen water uit de kraan komt.
ik heb 24 flessen water, die staan al jaren in de schuur , maaar goed , zal nog wel te drinken zijn , lucifers , een chinese lantaarn en blikken witte bonen en bieten

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 29-11-2022 17:35:33 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206871834
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 16:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waarvoor heb je trouwens een kopie van je paspoort nodig:?
Om aan een instantie te geven als je geëvacueerd bent of zo. Dan hoef je je originele niet achter te laten
pi_206871879
Hoog calorisch eten, niet vergeten.
Ook al blijf je dan in bed, chips hoort in je noodpakket.
Definitely not CIA
pi_206871890
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik heb 24 flessen water, die staan al jaren in de schuur , maaar goed , zal nog wel te drinken zijn , lucifers , een chinese lantaarn en blikken witte bonen en bieten
Laat gewoon je bad vollopen, beter dan 24 flessen kopen.
Definitely not CIA
pi_206871893
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:49 schreef Za het volgende:

[..]
Dat advies is verboden online bij mijn weten.
Waarom zou dat verboden zijn?

quote:
Overigens is het in bv Duitsland al bijna onmogelijk om zo'n zo'n bedrag cash op te nemen las ik net.
Wanneer ben jij voor het laatst in Duitsland geweest. Dat is anno 2022 zo'n beetje het laatste land in Europa waar cash de normale manier van betalen is en je blij mag zijn als je ergens kunt pinnen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206871894
48 uur is niks. Ik heb hier een sixpack waterflesjes en een zak pepernoten en een rol koekjes. Dan ben ik wel klaar.

Gaat het weken duren dan is het een ander verhaal. Maarja dan heb ik een collectie whisky die ik kan inzetten als ruilmiddel. En een vriend die ervaren bushcrafter is (niet Jos B).
pi_206871910
Schattig maar kansloos. 3 dagen is veel te kort.

Ze kunnen beter eens wat bunkers gaan bouwen en een duidelijke verdeling van noodbevoegdheden. Dat was tijdens Corona een totale chaos.
pi_206871916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:02 schreef Confetti het volgende:
Schattig maar kansloos. 3 dagen is veel te kort.

Ze kunnen beter eens wat bunkers gaan bouwen en een duidelijke verdeling van noodbevoegdheden. Dat was tijdens Corona een totale chaos.
Bouwen is niet het sterkste punt van dit kabinet
Sicker than your average.
pi_206871918
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2022 16:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Waar is dat fluitje goed voor? Toch ook alleen maar als je onder het puin ligt door bombardementen. Alsof je er dan aan denkt om je fluitje bij je te hebben, als je het überhaupt al overleefd. ;(
Met een fluitje in de buurt, weet de NCTV wie ze op je afstuurt.
Definitely not CIA
pi_206871921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:03 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Bouwen is niet het sterkste punt van dit kabinet
Gewoon liegen en zeggen dat de bunkers zijn bedoeld om asielzoekers te huisvesten, dan staan ze er binnen twee weken.
pi_206871948
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:56 schreef zuchtje het volgende:

[..]
mwoah, ik zou mezelf eerder kenmerken als slapend schaap, dan eentje die opgehitst is
[..]
Een beetje vertrouwen in de overheid is prima, maar om nu alle (essentiële) zaken door hun te laten regelen..
Bij een beetje crisis die een groot deel van de bevolking treft, zal de overheid hier ook door geraakt worden. Het is vreemd dat je denkt dat ze in een normale situatie verkeerde keuzes maken, maar toch op ze vertrouwd als het land in brand staat..
De regering moet vooruitzien en zijn meest elementaire taken, waar het hier over gaat, streng bewaken.

quote:
Van mij hoeft die club ook niet, maar het idee dat ieder gezin genoeg proviand in huis heeft om het een bepaalde tijd vol te houden vind ik een prima advies
De NCTV zit niet alleen veel te dicht op het kabinet en overtreedt stelselmatig de wet, ze houden zich ook vooral bezig met beeldvorming en propaganda. Journalisten in de gaten houden, de boodschap coordineren, en dan komen ze nu met angstpropaganda.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 29 november 2022 @ 19:17:06 #98
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206872051
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Laat gewoon je bad vollopen, beter dan 24 flessen kopen.
maar het is de bedoeling dat het gewoon twee jaar goed blijft he
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 29 november 2022 @ 19:17:54 #99
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206872055
quote:
en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren
Ok, er is een cyberaanval. Internet gaat plat, geen gas, water en electra, waarom is mijn originele identiteitsbewijs dan niet meer goed? Waarom heb ik een kopie nodig?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206872074
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Met een fluitje in de buurt, weet de NCTV wie ze op je afstuurt.
Ben je aan het oefenen voor Sinterklaas gedichtjes? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')