abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2022 @ 09:35:44 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_206863785
https://topgear.nl/autonieuws/satire-a2-op-marktplaats/

Geen idee of je er dan ook je eigen verkeersregels op toe mag passen, maar een privé rijstrook is wel dé shit natuurlijk als je dat stukkie dagelijks rijdt slentert.

Ondanks de zure koppen in die pickups onderweg, hebben er blijkbaar toch wel mensen humor bij RWS _O_ _O_ _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Spellchecker dinsdag 29 november 2022 @ 09:43:13 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206863839
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
https://topgear.nl/autonieuws/satire-a2-op-marktplaats/

Geen idee of je er dan ook je eigen verkeersregels op toe mag passen, maar een privé rijstrook is wel dé shit natuurlijk als je dat stukkie dagelijks rijdt slentert.

Ondanks de zure koppen in die pickups onderweg, hebben er blijkbaar toch wel mensen humor bij RWS _O_ _O_ _O_
_O- _O_
pi_206863891
Ik kom daar verder nooit, maar ik begin met een geeltje.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206863920
Nou de rest naar Maastricht nog en je kan A2 racer voor het echie gaan naspelen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206865532
Dat is wel humor ja :D
Er zijn ook veel wegebruikers bang voor de spitsstrook.
Juin uit Eigen Tuin!
  dinsdag 29 november 2022 @ 12:42:34 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206865736
Man man man, ik rijd niet veel op de snelweg maar als ik er rijd ga ik altijd heel demonstratief zigzaggend over de weg, van de linker rijbaan heeeelmaal naar rechts, om die middenplakkers misschien de ogen te laten openen.
Of expres rechts inhalen bij iemand die al 5minuten op de linker/middenbaan rijd.
Het liefste beuk ik die mensen naar rechts, maar dat mag niet ;( ok rechts inhalen ook niet, maar links plakken is een top 10 ergernis
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206866333
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:42 schreef junkiesietze het volgende:
Man man man, ik rijd niet veel op de snelweg maar als ik er rijd ga ik altijd heel demonstratief zigzaggend over de weg, van de linker rijbaan heeeelmaal naar rechts, om die middenplakkers misschien de ogen te laten openen.
Of expres rechts inhalen bij iemand die al 5minuten op de linker/middenbaan rijd.
Het liefste beuk ik die mensen naar rechts, maar dat mag niet ;( ok rechts inhalen ook niet, maar links plakken is een top 10 ergernis
Heb ik ook niks meer van.
2 auto's die met de zelfde snelheid achter elkaar rijden, wordt gewoon gezien als een file. Al rijden ze 100+.
Een file mag je rechts inhalen.

2 banen oversteken om in te halen en dan weer 2 banen oversteken om weer op rechts te komen, neemt grotere risico's met zich mee.
Ook wat om mee te nemen in de keuze van de actie.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')