En mensen kunnen zelf ook niet meer blij zijn, is slecht nieuws, verbittering, angst en haat een verslaving geworden?quote:
Ja? Heb ze al tijden niet gezien, maar ik kijk ook niet meer dagelijks hier.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Sporadisch zijn ze nog wel zichtbaar hier
Ik herken het totaal niet wat je zegt. Zeker op het gebied van covid.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:44 schreef Za het volgende:
[..]
En mensen kunnen zelf ook niet meer blij zijn, is slecht nieuws, verbittering, angst en haat een verslaving geworden?
Geloof mij er zijn ook genoeg kloontjes aangemaakt die puur kwamen om te trollen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Toegegeven, dat waren top trollen, met de focus op alle jongeren zijn zeikerds en kut 👍
Dat valt me in reallife ook op.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat me wel is opgevallen is dat de users die hier bedenkelijke zooi kwamen posten (en dan bedoel ik echt bedenkelijk), nu zonder uitzondering pro-Rusland zijn in het Oekraïnetopic.
Maar Hooibaal en zijn gehaat op jongeren en Boerhagenees die voor de zekerheid heel 2020 in lockdown wilde blijven, dat was wel de buitencategorie hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Geloof mij er zijn ook genoeg kloontjes aangemaakt die puur kwamen om te trollen.
Vergeet Erno niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Hooibaal en zijn gehaat op jongeren en Boerhagenees die voor de zekerheid heel 2020 in lockdown wilde blijven, dat was wel de buitencategorie hoor
Ja, met zijn alwetende werkgever. Die is nog wel actief in andere topics. Maar die post gewoon overal tegen de publieke opinie in voor aandacht geloof ikquote:
Vooral de antivaxxers hebben het er nog over, want die hebben zich heel erg buitengesloten gevoeld en zijn vaak best nog wel boos.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:51 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk heeft niemand het echt meer over covid in mijn omgeving nu. De meeste mensen testen ook niet meer als ze aan het kuchen en snotteren zijn. Ouderen en mensen met een zwakke gezondheid halen een prik. Maarja dat is ook grotendeels de groep die een griepprik zou halen.
Dat was een voordeel van COR mod zijn; je wist daarna wel welke users je serieus kon nemen en welke niet. Heb me flink verbaasd over de ware identiteit van sommige kloons.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:51 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk heeft niemand het echt meer over covid in mijn omgeving nu. De meeste mensen testen ook niet meer als ze aan het kuchen en snotteren zijn. Ouderen en mensen met een zwakke gezondheid halen een prik. Maarja dat is ook grotendeels de groep die een griepprik zou halen.
Wat ik me ergens ook wel voor kan stellen, want dat hele QR gebeuren ging ook echt te ver imo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Vooral de antivaxxers hebben het er nog over, want die hebben zich heel erg buitengesloten gevoeld en zijn vaak best nog wel boos.
En toch zijn hier gewoon kerstmarkten, kun je uit eten en op stap gaan enz. zonder ffp2 snavelplicht of verplicht tonen van een vaccinatiestatus. Lauterbach orakelt nog over besmettingsgolven en varianten, maar de afzonderlijke bundesländer zijn langzamerhand klaar met het nutteloze en onzinnige toneelstukje wat nu nog van burgers geëist wordt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik herken het totaal niet wat je zegt. Zeker op het gebied van covid.
Sla eens een Duitse krant open. Die zitten nog vol in de paniekstand met dagelijks de besmettingscijfers en ander gezanik. Hier speelt dat allemaal geen enkele rol meer.
Ja. Je ziet dat ook bij FvD, die tweeten ook nog wel over corona. Icm de great reset en de WEF enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ik me ergens ook wel voor kan stellen, want dat hele QR gebeuren ging ook echt te ver imo.
Eens.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ik me ergens ook wel voor kan stellen, want dat hele QR gebeuren ging ook echt te ver imo.
Deze reactie is een mooi voorbeeld van wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar in mijn omgeving is men hartstikke blij
Dat was voor deze pandemie ook al zo alleen viel het minder op, nu zijn we met zijn alle met de neus op de feiten gedrukt en blijkt dat we elkaar helemaal niets gunnen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:44 schreef Za het volgende:
[..]
En mensen kunnen zelf ook niet meer blij zijn, is slecht nieuws, verbittering, angst en haat een verslaving geworden?
Volledig eens.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Eens.
Op dat moment zelf kon ik een toegangsbewijs voor grote events als concerten en vliegreizen nog wel begrijpen vanuit het punt dat het vaccin de kans op besmetting en besmettelijkheid enorm zou afnemen. Als een trigger om voor mensen om toch het vaccin te halen. Maar toen vond ik het al te ver gaan om toe te passen in bijvoorbeeld de horeca en bij schoolzwemmen. Zeker toen het bleek dat het vaccin niet de besmettingskans niet groot invloed hadden ze het helemaal overboord moeten gooien. Avondklok was ook een miskleun, waarvan de sociale gevolgen veel te groot waren in verhouding met het theoretische voordeel dat meer mensen thuis zouden blijven.
Mijn omgeving is groter dan mijn vriendenkring. En het is zeker niet jouw vriendenkring. Ik herken gewoon nergens wat je zegt. Men is niet bang of wat dan ook, men leeft zoals voor 2020.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:04 schreef Za het volgende:
[..]
Deze reactie is een mooi voorbeeld van wat ik bedoelde.
In mijn misschien wat te lange betoog refereerde ik overduidelijk niet aan mijn vriendenkring.
Dit. Gewoon dit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Mijn omgeving is groter dan mijn vriendenkring. En het is zeker hoe trouw vriendenkring. Ik herken gewoon nergens wat je zegt. Men is niet bang of wat dan ook, men leeft zoals voor 2020.
Ik heb het gevoel dat dat type mensen vóór corona ook al boos waren op van alles en nog wat wat de overheid betreft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef capricia het volgende:
Vooral de antivaxxers hebben het er nog over, want die hebben zich heel erg buitengesloten gevoeld en zijn vaak best nog wel boos.
Maar zelfs Viruswaarheid heeft zich opgeheven.
We zijn dan ook een samenleving op zijn retour, de hoogtijdagen van de westerse wereld liggen al zo'n 25 tot 30 jaar achter ons.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat was voor deze pandemie ook al zo alleen viel het minder op, nu zijn we met zijn alle met de neus op de feiten gedrukt en blijkt dat we elkaar helemaal niets gunnen.
Ja, of welke users je sowieso altijd op taart zouden trakterenquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat was een voordeel van COR mod zijn; je wist daarna wel welke users je serieus kon nemen en welke niet. Heb me flink verbaasd over de ware identiteit van sommige kloons.
Ik ben nu in Parijs. Her en der een mondkapje in de metro en dat is het wel. Hoewel, er staan ook op opmerkelijk veel plekken desinfecterende handgel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, of welke users je sowieso altijd op taart zouden trakteren
Overigens, hier in Spanje zie ik her en der nog wel wat lui (vaak ouderen) buiten op straat met FFP masker op lopen. Dan denk je weer ff van, ohja.... covid, remember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |