Het is ook gewoon een verdienmodel he. Wekelijks in een talkshow mogen aanschuiven is ook lekker cashen. Dat zou ik ook wel in stand willen houden.quote:Op zondag 11 december 2022 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die lui willen ook gewoon niet dat het echt achter ons ligt. Vooral iedereen in angst houden. Makkelijker om controle te houden.
Ik moest ook gelijk aan Hugo denkenquote:Op zondag 11 december 2022 12:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Haha hebben ze Hugo gebeld voor een quote
De pandemie is gewoon voorbij. Ik zie dit meer als een stuiptrekking van mensen die relevant willen blijven eigenlijk.
Met z'n mammoettanker die uit de bosjes komt springen Tijdens de avondklok enkel na 8/9 uur 's avonds uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2022 14:01 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan Hugo denken
Het "they" is ook wel veelzeggend.quote:Op zondag 11 december 2022 12:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
"Everybody's tired of COVID. They want to put it in the rearview mirror, they want to be over with it," he said. "But unfortunately, COVID is not over with us."
Die talkshows zijn waarschijnlijk peanuts in vergelijking met de budgetten die vrijgespeeld kunnen worden voor de onderzoekslaboratoria etc. waar de Koopmansen en Fauci's van deze wereld werken of belangen in hebben. Zonder de urgentie van een gevaarlijk virus zal de hand weer snel op de knip gaan bij overheden, zal de virologenkliek waarschijnlijk denken.quote:Op zondag 11 december 2022 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een verdienmodel he. Wekelijks in een talkshow mogen aanschuiven is ook lekker cashen. Dat zou ik ook wel in stand willen houden.
Besef je dat users als misschien jij, die nu bepaalde mensen in het Oekraïene topic tegenkomen, en ervan beschuldigd door het Kremlin betaalde trollen te zijn, nu zelf complotdenkers zijn geworden?quote:
eindelijk iemand die dat ook inziet.quote:Op zondag 11 december 2022 14:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die talkshows zijn waarschijnlijk peanuts in vergelijking met de budgetten die vrijgespeeld kunnen worden voor de onderzoekslaboratoria etc. waar de Koopmansen en Fauci's van deze wereld werken of belangen in hebben. Zonder de urgentie van een gevaarlijk virus zal de hand weer snel op de knip gaan bij overheden, zal de virologenkliek waarschijnlijk denken.
Ik zie dat hel en verdoemenis prediken in de media door allerlei virologen, arts-microbiologen, infectiologen enz. dan ook als ordinair lobbyen. Dat is hun goed recht, de samenleving heeft echter ook het recht daar niet (meer) in mee te gaan.
Wel vreemd dan dat mensen corona kregen voordat de vaccinaties er waren.quote:Op zondag 11 december 2022 16:22 schreef rellen het volgende:
Vreemd dat alleen de gevaccineerde corona te pakken krijgen. Bij mij op het werk en in de familie.. alleen de gevaccineerde die keer op keer ziek worden. En niemand die denkt, hmm misschien zijn de"vaccines¨ wel het probleem.
Griep. Maar waarom durft niemand de vraag te stellen, dat het vacccine misschien wel de boosdoener is.quote:Op zondag 11 december 2022 16:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat mensen corona kregen voordat de vaccinaties er waren.
censuur, lekker man.quote:Op zondag 11 december 2022 16:26 schreef rellen het volgende:
[..]
Griep. Maar waarom durft niemand de vraag te stellen, dat het vacccine misschien wel de boosdoener is.
Voor dergelijke speculaties is een hee forum waar je dat prima kun stellen.
Geen censuur, andere plek op het forum om hierover te discussiëren.quote:
Als 83% gevaccineerd is, dan gebeurt dat hè.quote:Op zondag 11 december 2022 16:22 schreef rellen het volgende:
Vreemd dat alleen de gevaccineerde corona te pakken krijgen. Bij mij op het werk en in de familie.. alleen de gevaccineerde die keer op keer ziek worden. En niemand die denkt, hmm misschien zijn de"vaccines¨ wel het probleem.
Heb je het artikel überhaupt gelezen?quote:Op zondag 11 december 2022 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Door Omicron waren versoepelingen überhaupt mogelijk. Dat zou ik eerder een stap in de goede richting noemen. Of wilden ze dat we nog jarenlang met lockdowns te maken zouden hebben? In dat geval snap ik die uitspraak wel; dan is Omicron niet een variant waar je op zit te wachten.
Klinkt inderdaad als een zegen. In veel landen heeft omikron behoorlijk huisgehouden...quote:Canada was quickly caught off guard by Omicron in early December of last year, when cases rapidly spread to multiple provinces with no known link to international travel, driving massive outbreaks across the country.
Within weeks, Canada's COVID testing capacity was completely overwhelmed leaving the country flying blind in a never-before-seen surge of infection that led some provinces to reinstate curfews, shutter bars and restaurants and move schooling back online.
Omicron rapidly shifted the need for boosters across Canada in a desperate attempt to protect the vulnerable and fend off worsening spread of the variant, but by early January COVID hospitalizations had reached record highs in much of the country.
Ondertussen toch wel duidelijk dat Omicron de omslag was? Ik zeg nergens dat het nergens schade heeft aangericht, maar in het grote geheel is het een zege geweest.quote:Op zondag 11 december 2022 20:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heb je het artikel überhaupt gelezen?
[..]
Klinkt inderdaad als een zegen. In veel landen heeft omikron behoorlijk huisgehouden...
Wiens relkloon is dit?quote:
Er was idd in het begin enorme paniekquote:Op zondag 11 december 2022 20:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heb je het artikel überhaupt gelezen?
[..]
Klinkt inderdaad als een zegen. In veel landen heeft omikron behoorlijk huisgehouden...
Mwa, wat je welgevallig is sta je soms wel eventjes toe, laat je staan zegt gemoedelijk van "jongens, even on topic", maar wat je onwelgevallig is verwijder je gelijk. Dat is gewoon onbewust reageren vanuit emotie, wat je zelf waarschijnlijk toch niet eens door hebt.quote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen censuur, andere plek op het forum om hierover te discussiëren.
Hier dus niet meer verder.
Oh my. Wat doe jij allemaal?quote:Op maandag 12 december 2022 07:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Coronaatje nummer 4 te pakken
@:oriente @:WheeledWarrior @:caland @:Lenny_Leonard
Toevallig altijd weer op maandagochtend.quote:Op maandag 12 december 2022 07:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
quote:Op maandag 12 december 2022 07:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Toevallig altijd weer op maandagochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 12-12-2022 08:24:22 ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Je vraagt je toch af waar die mensen hun voldoening uit hun werk uit halen. Je zal toch 40 uur per week met je ziel onder je arm naar je werk moeten, puur om de centjes.quote:Op maandag 12 december 2022 08:12 schreef Molo het volgende:
inmiddels oud-collega van me heeft voor de zesde keer Covid hoorde ik via via, en zien ervan ook. Zeer toevallig precies weer bij wederom een niet gehaalde deadline
quote:Op maandag 12 december 2022 08:12 schreef Molo het volgende:
[..]
De kwartaalcijfers moeten zeker tijdig bij de accountant zijn, en floepppp ziek van de CovidIk ben geen accountant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Parenclubs genot @Poepz0rquote:Op maandag 12 december 2022 07:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh my. Wat doe jij allemaal?
Beterschap in elk geval.
En dat in deze arbeidsmarkt... Zijn er zat idd, zonde van je leven manquote:Op maandag 12 december 2022 08:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar die mensen hun voldoening uit hun werk uit halen. Je zal toch 40 uur per week met je ziel onder je arm naar je werk moeten, puur om de centjes.
Nog niet. Zeg nooit nooitquote:
Straks even in het rioolwater poepen @Zipportalquote:Op maandag 12 december 2022 07:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Maar zonder vaccinaties zou het veel erger zijn geweestquote:Op zondag 11 december 2022 16:22 schreef rellen het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2022 16:22 schreef rellen het volgende:
Merk ik niet in mijn omgeving. Overigens zijn degene die helemaal niet gevaccineerd zijn ook niet de eerste denk ik die gaan testen. Kan dus dat zij het ook gewoon gehad hebben maar het voor een griep hebben aangezien (met de gevolgen van dien...).quote:Op zondag 11 december 2022 16:22 schreef rellen het volgende:
De partijen die gedurende de pandemie twee jaar lang geen enkele maatregel schuwden die nu ineens doen alsof ze het beste met de mensen voorhebbenquote:Na coronajaren waarin het kabinet zo’n beetje per decreet regeerde en het parlement vooral langs de zijlijn stond, zint de Tweede Kamer op revanche. Het parlement wil voortaan veel meer zeggenschap in het geval van een pandemie: vooraf moet beter getoetst worden of maatregelen nodig, nuttig en niet overdreven zijn en heftige restricties moeten automatisch aflopen naar verloop van tijd, vinden onder meer GroenLinks en PvdA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/politie(...)l-opleggen~aee1e586/
quote:Op maandag 12 december 2022 15:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De partijen die gedurende de pandemie twee jaar lang geen enkele maatregel schuwden die nu ineens doen alsof ze het beste met de mensen voorhebbenAttje Kuiken stond bij elke maatregel bijna vooraan om hem in te voeren, en liefst nog strenger dan de regering van plan wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/politie(...)l-opleggen~aee1e586/
Dus is dat dan je 3e of je 4e?quote:Op maandag 12 december 2022 10:55 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik ga vandaag toch maar (eindelijk) het herhaalshot halen. Better safe than sorry, en hoor laatste tijd weer veel mensen die Corona oplopen.
dat is toch die oude zooi mix, die niks meer helpt voor de nieuwe varianten?quote:Op maandag 12 december 2022 10:55 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik ga vandaag toch maar (eindelijk) het herhaalshot halen. Better safe than sorry, en hoor laatste tijd weer veel mensen die Corona oplopen.
Neenquote:Op maandag 12 december 2022 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch die oude zooi mix, die niks meer helpt voor de nieuwe varianten?
[..]
De partijen die gedurende de pandemie twee jaar lang geen enkele maatregel schuwden die nu ineens doen alsof ze het beste met de mensen voorhebbenIk had nooit verwacht dat ik ooit voor de PVV zou stemmen, maar Corona heeft dat wel veranderd; toch een van de weinige partijen die ook echt tegengeluid uitten zonder meteen door te schieten in FVD praktijken zeg maar. Rest van de partijen deden hoogstens moeilijk over de details van bepaalde maatregelen. Avondklok die een half uurtje later moest starten, etc. Of wel commentaar geven in het debat, maar dan wel lekker tekenen bij het kruisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/politie(...)l-opleggen~aee1e586/
Lekker antistoffen kweken, niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2022 07:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
[..]
De partijen die gedurende de pandemie twee jaar lang geen enkele maatregel schuwden die nu ineens doen alsof ze het beste met de mensen voorhebbenEn het is nog voor de show ook. De coalitie stemt toch wel voor, of je dat nu iedere 8 weken of drie keer per jaar doet en vooraf of achteraf. Maar het is sowieso verrekte hypocriet van hardliner Kuiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/politie(...)l-opleggen~aee1e586/Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Maar Geert Wilders is gewoon permanent overal tegen net als een klein kind en serieus met verantwoordelijkheid omgaan kan de PVV ook niet echt. Persoonlijk kon ik mij wat betreft corona goed vinden in Denk, dan kijk ik puur naar de inbreng van Denk tijdens de debatten/briefings want qua andere standpunten heb ik geen enkel idee.quote:Op maandag 12 december 2022 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat ik ooit voor de PVV zou stemmen, maar Corona heeft dat wel veranderd; toch een van de weinige partijen die ook echt tegengeluid uitten zonder meteen door te schieten in FVD praktijken zeg maar. Rest van de partijen deden hoogstens moeilijk over de details van bepaalde maatregelen. Avondklok die een half uurtje later moest starten, etc. Of wel commentaar geven in het debat, maar dan wel lekker tekenen bij het kruisje.
Ik had de booster destijds wel genomen, bijna een jaar geleden nu denk ik... dus dit is alweer de 4e.quote:
Ben je al geweest? Is het de BA1 of al BA5?quote:Op maandag 12 december 2022 17:51 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Ik had de booster destijds wel genomen, bijna een jaar geleden nu denk ik... dus dit is alweer de 4e.
Hier gingen de labels alleen Pfizer of Moderna, je kreeg geen verdere info.quote:Op maandag 12 december 2022 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je al geweest? Is het de BA1 of al BA5?
Jammer, ik twijfel nog maar zou liever die meest updated hebben als ik toch ga.quote:Op maandag 12 december 2022 18:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Hier gingen de labels alleen Pfizer of Moderna, je kreeg geen verdere info.
Ja, samen met de SGP. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 12 december 2022 17:48 schreef Anton91 het volgende:
Persoonlijk kon ik mij wat betreft corona goed vinden in Denk, dan kijk ik puur naar de inbreng van Denk tijdens de debatten/briefings want qua andere standpunten heb ik geen enkel idee.
Je kan ze bellen, het zal wel een voorraadkwestie zijn. Neem niet aan dat het geheim is ofzo, of ze moeten zo belerend gaan doen dat "het niet uitmaakt" (maar dan weet je het antwoord ook wel).quote:Op maandag 12 december 2022 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer, ik twijfel nog maar zou liever die meest updated hebben als ik toch ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |