Maar ... gisteravond is dan dus superheftig geweest mits het ook een keer bij mij in de straat gebeurt?quote:Op maandag 28 november 2022 13:34 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dan heb je je antwoord, als dat de volgende keer bij jou in de straat gebeurt.
Lol, generale repetitie voor oudejaarsnacht voor de plicie Haaglanden.quote:Op maandag 28 november 2022 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
oooooooooooeeeh, stoere boi hier hoor, heb je dit gezien @:haags?
Bijna antwoord op de vraag ook ...
Ja het had zo mooi kunnen zijnquote:Op maandag 28 november 2022 13:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol, generale repetitie voor oudejaarsnacht voor de plicie Haaglanden.
En wanneer vier je zelf je 13e verjaardag? Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op maandag 28 november 2022 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar ... gisteravond is dan dus superheftig geweest mits het ook een keer bij mij in de straat gebeurt?
Of viel het gisteravond wel mee mits het ook een keer in mijn straat gebeurt?
Het is niet allemaal even duidelijk maar wat voor mij als een paal boven water staat is hoe stoer @:duiveltja is, dat is een mannetjesputter hoor, die gebruikt geen rietje maar die bijt gewoon een gat in zijn melkje en begint daaruit te drinken tijdens de overblijf, die krijgt zeker een vriendinnetje straks in de brugklas
Och ik kan ook een ban vragen voor zo'n idioot maar ik los dat dan liever met een glimlach opquote:Op maandag 28 november 2022 13:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En wanneer vier je zelf je 13e verjaardag? Godverdomme wat kinderachtig.
Ja eens hoor maar in een land waarin ze het zelfs in de tweede divisie voor 375 oid toeschouwers gemiddeld presteren met elkaar op de vuist te gaan klinkt dit niet bepaald als een hoogtepunt van het seizoen voor de mannen van de ME imoquote:Ik vond gisteravond vrij heftig.
Als er andermans eigendommen in vlammen opgaan, vernielingen worden aangericht en zelfs de ME er aan te pas moet komen omdat onze vrienden uit Marokko een wedstrijd gewonnen hebben notabene.
Lekker feestje bouwen met je bivakmuts
Jij bent niets gewend dat is duidelijk. Net zoals die andere user die niet meer in een trein durft te reizen,en bang is voor kerstmarkten.quote:
En jou moet ik nog serieus nemen? Ouwe naziquote:Op maandag 28 november 2022 14:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij bent niets gewend dat is duidelijk. Net zoals die andere user die niet meer in een trein durft te reizen,en bang is voor kerstmarkten.
Ook bizar hoe er krampachtig wordt vermeden om gewoon te zeggen welke bevolkingsgroep zich weer eens niet kon gedragen. In Rotterdam is het de grootste overlastgevende groep. Wat dat betreft een zegen dat Turkije niet meedoet.quote:
Donderdag ga jij met een regenboog vlag door de Schilderswijk. Komt vast goed.quote:Op maandag 28 november 2022 14:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij bent niets gewend dat is duidelijk. Net zoals die andere user die niet meer in een trein durft te reizen,en bang is voor kerstmarkten.
1 filmpje, zegt niks.quote:Op maandag 28 november 2022 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Beelden uit Marokko. Gaat er toch wat anders aan toe, dan de nageboortes die we hier hebben.
Vertel dat je een wajopnger bent zonder te vertellen dat je een wajonger bent.quote:Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd! (Zal het helpen?)
===================================================================================
Onze fijne multiculturele samenleving.
Hoi,
Fijn hè?
Gaaf land hebben we hè?
Zijn jullie nog steeds aan het wegkijken?
Moet er maar weer wat geitenwollensokken naar de wijken toe?
Politici die dit steeds maar toegelaten hebben, (Lekker toch multiculti?), hebben Nederland verkwanseld!!!
https://nos.nl/artikel/24(...)-rellen-in-rotterdam
https://nos.nl/artikel/24(...)n-na-wk-zege-marokko
Gr,
Bocaj
PS Mijn vaasje is al jaren gebroken hoor!
PS2 Ik begrijp ook wel dat ik misschien weer op de generalisatie toer ben, want er zijn ook wel goedwillenden.
PS3 Maar waarom nou altijd maar weer die Marokkanen? Had Rob Oudkerk het jaren geleden dan toch goed gezien?
PS4 Nederland is in vele opzichten een groot kutland geworden en dat zal het ook blijven.
===================================================================================
quote:Op maandag 28 november 2022 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vertel dat je een wajopnger bent zonder te vertellen dat je een wajonger bent.
Een handvol stagaires hebben je mail naar de Spam moeten slepen. Tot hier de impact van jouw mail.quote:Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd! (Zal het helpen?)
Onze fijne multiculturele samenleving.
Hoi,
Fijn hè?
Gaaf land hebben we hè?
Zijn jullie nog steeds aan het wegkijken?
Moet er maar weer wat geitenwollensokken naar de wijken toe?
Politici die dit steeds maar toegelaten hebben, (Lekker toch multiculti?), hebben Nederland verkwanseld!!!
https://nos.nl/artikel/24(...)-rellen-in-rotterdam
https://nos.nl/artikel/24(...)n-na-wk-zege-marokko
Gr,
Bocaj
PS Mijn vaasje is al jaren gebroken hoor!
PS2 Ik begrijp ook wel dat ik misschien weer op de generalisatie toer ben, want er zijn ook wel goedwillenden.
PS3 Maar waarom nou altijd maar weer die Marokkanen? Had Rob Oudkerk het jaren geleden dan toch goed gezien?
PS4 Nederland is in vele opzichten een groot kutland geworden en dat zal het ook blijven.
Beetje extreem, vind je niet? Alle moslims wegsturen is veel beter en humaner. In ieder geval veel humaner dan hoe moslims in hun eigen land met andersdenkenden omgaan.quote:Op maandag 28 november 2022 13:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Problemen zijn ook grotendeels opgelost als je de meeste mannen gewoon een spuitje geeft.
Ik vrees dat ik je daar gelijk in moet geven.quote:Op maandag 28 november 2022 16:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een handvol stagaires hebben je mail naar de Spam moeten slepen. Tot hier de impact van jouw mail.
Nouja probeer eens een fatsoenlijk nette brief te schrijven dan is de kans wel groter dat ze reageren in plaats van een paar losse zinnen met vraagtekens.quote:Op maandag 28 november 2022 16:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je daar gelijk in moet geven.
Al heb ik nog wel eens contact met Caroline van der Plas (BBB).
Heb ik een leuk gesprekje gehad over de wolven.
Ook in het verleden wel eens met Henk Krol. (50Plus partij).
Maar de rest zal het misschien wel nooit lezen inderdaad... Leden van de regering zijn sowieso qua email niet eens meer te bereiken. (Moet dan via het ministerie met secretaressen etc.)
Inderdaad. Als je denkt dat dat een serieuze reactie was.quote:Op maandag 28 november 2022 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Beetje extreem, vind je niet?
Dit is niet serieus toch?quote:Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd!
Brrrrr. Zal mij een beetje uitsloven zeg.quote:Op maandag 28 november 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja probeer eens een fatsoenlijk nette brief te schrijven dan is de kans wel groter dat ze reageren in plaats van een paar losse zinnen met vraagtekens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |