Laatste wedstrijd heb ik zelfs maar een paar toeterende auto's gezien in Overvecht.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat hoort niet. Maar user @:de_boswachter gooit eerst Utrecht in hetzelfde putje en daarna schiet user @:Hathor nog in een leugen, daar reageer ik op. Ik was juist blij dat in mijn statsie het bij feestvieren was gebleven.
Dat doet-ie ook, hij noemt wel meer zaken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Kom nou maar eens met bewijs want dat heb je niet. De imam zou ook zich kunnen uitspreken om zaken te voorkomen, dus dat zegt helemaal niks.
quote:
@sp3c geen idee waarom mijn post is verwijderd maar dit stond er ooit al eensquote:In de Utrechtse wijk Lombok was de sfeer feestelijk, er waren slechts her en der wat kleine straatbrandjes.
prima, ging me vooral om dat kinderachtige een tweetje tussen julliequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
@:sp3c geen idee waarom mijn post is verwijderd maar dit stond er ooit al eens
Roffa wel, vuurwerk ook in Crooswijk. En gebrul.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen die nu met een mocro vlag buiten staat te zwaaien mag direct gearresteerd en gedeporteerd worden.
Hebben hier niets te zoeken.
Nou nou laat mensen lekker wapperen met vlaggen. De gene die nu weer rotzooi gaan schoppen gewoon tot het einde van het WK vasthouden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen die nu met een mocro vlag buiten staat te zwaaien mag direct gearresteerd en gedeporteerd worden.
Hebben hier niets te zoeken.
Vlaggen mogen ze, lekker in marokko.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou nou laat mensen lekker wapperen met vlaggen. De gene die nu weer rotzooi gaan schoppen gewoon tot het einde van het WK vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |