Hij is erg goed in elk negatief puntje wat hij kan vinden aanstippen... Hij denkt dat hem dat gaat helpen in z'n managermaand.quote:Op maandag 28 november 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
Isaak is alleen nog maar aan het zeuren de laatste week
Ik hoop dat het hem meer schaad dan goed doet.. hij laat op deze manier zelf de deur open om op elke slak zout te leggen in zijn maandquote:Op maandag 28 november 2022 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is erg goed in elk negatief puntje wat hij kan vinden aanstippen... Hij denkt dat hem dat gaat helpen in z'n managermaand.
Yep.quote:Op maandag 28 november 2022 09:37 schreef Seattle het volgende:
Zo te horen is KimW wel in een betere bui dan gisteren. Ze gaat koken met Mexx dacht ik te horen?
Klopt, ze hebben vrijdag besteld. Toen zat ze te mopperen dat ze met Mexx moest (niet tegen Mexx natuurlijk).quote:Op maandag 28 november 2022 09:37 schreef Seattle het volgende:
Zo te horen is KimW wel in een betere bui dan gisteren. Ze gaat koken met Mexx dacht ik te horen?
Jawel, iets bleker dan naturellequote:Op maandag 28 november 2022 09:39 schreef mootie het volgende:
Wonderlijk altiid om Sas zo lang bezig te zien met kwasten en van alles. Daar zie je niks van terug.
O ja, tuurlijkquote:Op maandag 28 november 2022 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben vrijdag besteld. Toen zat ze te mopperen dat ze met Mexx moest (niet tegen Mexx natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |