Het zit allemaal heel krom in elkaar.quote:Op maandag 28 november 2022 10:36 schreef mootie het volgende:
Ze weten ook dat Jappie wodka krijgt. Kenzi vindt het allemaal corrupt.
Conclusie: twee paar sloffen?quote:Op maandag 28 november 2022 10:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt nog mee, gister werd hier gemeld dat ze 30 waren
al minstens een maandquote:Op maandag 28 november 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe blijft ook wel hangen in haar verhaal.
ook al zo'n naar kind, een beetje achter de ellebogen ook. echt, die loods zit vol met lui met nare trekjesquote:Op maandag 28 november 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy kan toch heel netjes mensen afkraken zonder scheldpartijen nodig te hebben of mensen compleet af te branden. Dat is een mooie eigenschap.
Jeff had geen interessequote:Op maandag 28 november 2022 10:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ook al zo'n naar kind, een beetje achter de ellebogen ook. echt, die loods zit vol met lui met nare trekjes
Zei ze net nog : 'Hij heeft wel wat ... alleen jammer van z'n nare [of een soortgelijk woord] karakter.quote:Op maandag 28 november 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff had geen interesse
sindsdien is ze anti Jeff
Dit is complete onzin, nu ben je een beetje de boel aan het verdraaienquote:Op maandag 28 november 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff had geen interesse
sindsdien is ze anti Jeff
Ik snap deze niet .. had Jeff wel interesse?quote:Op maandag 28 november 2022 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is complete onzin, nu ben je een beetje de boel aan het verdraaien
Ja doeiquote:Op maandag 28 november 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap deze niet .. had Jeff wel interesse?
Misschien je roze Jeff bril afzettenquote:Op maandag 28 november 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gek ... heb ik helemaal niks van gemerkt in het begin.
quote:
Kenzi had geen interesse??quote:Op maandag 28 november 2022 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien je roze Jeff bril afzetten
Ik snap echt niet waarom je boos op me wordt .. maar goed... ik zal wel niks meer vragen.quote:Op maandag 28 november 2022 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien je roze Jeff bril afzetten
Maar is de zgn afwijzing de reden dat ze nu geen aanhanger meer van hem is?quote:Op maandag 28 november 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi had geen interesse??
die heeft een week lang achter Jeff aangelopen
jaquote:Op maandag 28 november 2022 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar is de zgn afwijzing de reden dat ze nu geen aanhanger meer van hem is?
Ik ben helemaal niet boos , misschien daarom wat minder invullen voor een anderquote:Op maandag 28 november 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je boos op me wordt .. maar goed... ik zal wel niks meer vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |