Gemeenschappelijke deler is wel Kenzyquote:Op maandag 28 november 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfde dus als dat Jappie verhaal
blijft ook vaag
Nee, ze weten niet meer wat er mee is gebeurd, was het de eerste, is hij ontploft. Bern weet het ook niet.quote:Op maandag 28 november 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken dat Apollo 13 .. de eerste raket was...
Die 13 ..... die staat voor ........
Ja .. is niet heel nozel.... Van een ontplofte raket wordt geen film gemaakt ... weinig film.quote:Op maandag 28 november 2022 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze weten niet meer wat er mee is gebeurd, was het de eerste, is hij ontploft. Bern weet het ook niet.
Als er hier taalfouten worden gemaakt doe je of de wereld vergaat, maar als iemand stelt dat denken dat Apollo 13 de 1ste maanmissie zou zijn niet zo heel snugger is val je daar over ?quote:Op maandag 28 november 2022 10:24 schreef mootie het volgende:
Uiteraard weet iedereen hier exact hoe het de Apolliemissies is vergaan.
over Djedi hebben we het maar nietquote:Op maandag 28 november 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy over Maddy tijdens het planken : goede core, en goede mindset.
11 was anders pas de eerste. Dus de verwarring lijkt me niet heel vreemd.quote:Op maandag 28 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er hier taalfouten worden gemaakt doe je of de wereld vergaat, maar als iemand stelt dat denken dat Apollo 13 de 1ste maanmissie zou zijn niet zo heel snugger is val je daar over ?
quote:Op maandag 28 november 2022 10:24 schreef mootie het volgende:
Uiteraard weet iedereen hier exact hoe het de Apolliemissies is Apollo-missies zijn vergaan.
11 was de eerste bemande vlucht die daadwerkelijk op de maan kwamquote:Op maandag 28 november 2022 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
11 was anders pas de eerste. Dus de verwarring lijkt me niet heel vreemd.
En ik doe of de wereld vergaat alsof hier een taalfout gemaakt wordt? Wut? Dan zou ik de hele dag bezig zijn.
Heel knap hoor.quote:Op maandag 28 november 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
11 was de eerste bemande vlucht die daadwerkelijk op de maan kwam
Bquote:Op maandag 28 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Op taalfautjes gaan wijzen is flauw.
Dat gaat nog wel komenquote:Op maandag 28 november 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch een bijzonder koppeltje, Kenzy en Mirthe .. ook al is het geen echt koppel.
WTFquote:Op maandag 28 november 2022 10:34 schreef mootie het volgende:
Kenzi vond de sloffen van 15 euro belachelijk. Dat werpt de vraag op wat hij nog meer voor zichzelf heeft gekocht.
Valt nog mee, gister werd hier gemeld dat ze 30 warenquote:Op maandag 28 november 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF![]()
Ja dat valt niet goed te praten
quote:Op maandag 28 november 2022 10:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt nog mee, gister werd hier gemeld dat ze 30 waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |