was al aan het zoeken, maar kan ze nog niet vindenquote:Op zondag 27 november 2022 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
We weten waar het besteld is dus je kan het straks opzoeken
What's in a namequote:Op zondag 27 november 2022 23:10 schreef Silves het volgende:
Heb maar ff gekeken , de sloffen zijn idd in de 30 euro..dacht het merk Solemates..gekke jef
Ze wil ook sloffenquote:Op zondag 27 november 2022 23:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zeurde ze over? Als je niet wil antwoorden dan laat ik het
Sasha vond het jammer, dat zij na het "pietengebeuren" niet de energie had om o.a. de vertrapte pepernoten op te ruimen. Daar baalt ze van, dat ze die beperking heeft.quote:Op zondag 27 november 2022 23:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zeurde ze over? Als je niet wil antwoorden dan laat ik het
Ze zeurde dat het zo'n troep is overalquote:Op zondag 27 november 2022 23:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Sasha vond het jammer, dat zij na het "pietengebeuren" niet de energie had om o.a. de vertrapte pepernoten op te ruimen. Daar baalt ze van, dat ze die beperking heeft.
Dat is geen zeuren, lijkt mij.
Nee!quote:Op zondag 27 november 2022 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zeurde dat het zo'n troep is overal
Jawel, daar begon het mee en daarna dat ze zelf de energie niet had op het op te ruimenquote:
quote:Op zondag 27 november 2022 23:17 schreef Kakadylo het volgende:
KimD sloft dus vanaf straks nog meer achter Jeffrey aan
En dat ze zichzelf dik voelde en naar de keuken moest lopen om dr slagroomspuit schoon te maken..quote:Op zondag 27 november 2022 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, daar begon het mee en daarna dat ze zelf de energie niet had op het op te ruimen
quote:Op zondag 27 november 2022 22:56 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik heb de mensen in laten zien dat ze tevreden kunnen zijn.
Zei toen het werd uitgelegd letterlijk dat ze dit nooit gingen halenquote:Op zondag 27 november 2022 23:22 schreef Pindaaatje het volgende:
Eigenlijk hebben ze de opdracht gehaald omdat Jeff precies wist hoe hij de mensen moest aanmoedigen. Aldus Jeff dan
Leg uit...quote:
Ga altijd gelijk iets anders doenquote:Op zondag 27 november 2022 23:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja te erg...de meest kutkoppel ever..tijd om fok te verlaten.
Hier kan je ook "zoek de verschillen" mee spelen, wordt goed zoeken..quote:Op zondag 27 november 2022 23:22 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar dat was natuurlijk tactisch. Hij wist natuurlijk al lang dat ze dit gingen halen. Want zo is Jeff, die weet precies wat ie doet. Overal zit een gedachte achter en dat soort dingen ;-)quote:Op zondag 27 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zei toen het werd uitgelegd letterlijk dat ze dit nooit gingen halen
Er is een filmpjes topic, er zal ook een fototopic zijn..maar de mods zijn niet neutraal..hoe jaag ik members weg!quote:
ja, Erik moest ook nog 60 sec...quote:Op zondag 27 november 2022 23:28 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ja maar dat was natuurlijk tactisch. Hij wist natuurlijk al lang dat ze dit gingen halen. Want zo is Jeff, die weet precies wat ie doet. Overal zit een gedachte achter en dat soort dingen ;-)
Het erge is elke foto lijkt het zelfde..niks spontaan, alleen sjaggie en saaaaaaiiiiiiiquote:Op zondag 27 november 2022 23:28 schreef Ireth het volgende:
Nou, de fans hebben wel weer genoeg materiaal voor de komende dagen dacht ik zo. Mogen de figuranten dan nu weer naar achter verdwijnen??
quote:Op zondag 27 november 2022 23:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Het erge is elke foto lijkt het zelfde..niks spontaan, alleen sjaggie en saaaaaaiiiiiii
Beide naar huis, zijn we van die zepenzaadjes afquote:Op zondag 27 november 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]als je 10x dezelfde zou posten valt het niet eens op? We zijn het gewend??
Laten ze dan Esther mee sleuren, die ben ik ook zatquote:Op zondag 27 november 2022 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beide naar huis, zijn we van die zepenzaadjes af
Busje huren, kunnen we er meer mee sturenquote:Op zondag 27 november 2022 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laten ze dan Esther mee sleuren, die ben ik ook zat
Laten ze gewoon iedereen weg sturen, suprise!!! en we beginnen fris aan BB 2023..quote:Op zondag 27 november 2022 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laten ze dan Esther mee sleuren, die ben ik ook zat
Gewoon Wendy dat Miljoen-min-een-beetje geven en programma opdoeken. Frisse start met BB over een maand.quote:Op zondag 27 november 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Busje huren, kunnen we er meer mee sturen
2 zielenquote:Op zondag 27 november 2022 23:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Laten ze gewoon iedereen weg sturen, suprise!!! en we beginnen fris aan BB 2023..
Het ligt er echt aan wie er in januari nog inzitten, maar als het mij niet aanstaat, stap ik vrolijk over op BB. Maar er willen er veel naar huis die van mij weg mogen, dus heb goede hoopquote:Op zondag 27 november 2022 23:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Laten ze gewoon iedereen weg sturen, suprise!!! en we beginnen fris aan BB 2023..
Dan spoor je nietquote:Op zondag 27 november 2022 23:38 schreef mootie het volgende:
Wie zegt er in hemelsnaam bolognese met een G. Behalve Sacha.
Ga nou Cossen, die hersenspinsels kunnen prima ergens anders.quote:Op zondag 27 november 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
Opdracht 1ste kerstdag, wie deze wint mag rechtstreeks door naar BB..pfff wie oh wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |