Isaac en jappiequote:Op zondag 27 november 2022 22:38 schreef Seattle het volgende:
Even op een rijtje:
Leila en Mora -> Erik en JW
Erik JW -> Jeff en KimD
Jeff en KimD -> Maddy en Janet
Maddy en Janet-> Zoe en Mexx
Zoe en Mexx -> ???
Izaak en Jappie -> Kenzy en Berend
Kenzy en Berend -> Sas en Bern
Sas en Bern -> Djedi
Djedi -> ????
Esther -> KimW en Wanda
KimW en Wanda -> Esther??
Marciano en Mattin -> GJ
GJ -> Wendy en Babette
Wendy en Babette-> Eunice en Mirthe
Eunice en Mirthe -> Rupie en Ima
Rupie en Ima -> Izaak en Jappie
dat hij ook nog wel wat slagroom hadquote:
Een hele rare opmerkingquote:Op zondag 27 november 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij ook nog wel wat slagroom had
een beetje boel schunnig jaquote:
Nu begrijp ik ook waarom Sasha wat afstand neemt.quote:Op zondag 27 november 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje boel schunnig ja
een stukje ware aard
En toen schoot dat krukje weg, kon die alles weer opnieuw glad strijkenquote:Op zondag 27 november 2022 22:46 schreef Aggie46 het volgende:
Een verzamelaar ofte wel een hoarder
[ afbeelding ]
Unheimischquote:Op zondag 27 november 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje boel schunnig ja
een stukje ware aard
Hij heeft echt issues, heb met hem te doenquote:Op zondag 27 november 2022 22:44 schreef Aggie46 het volgende:
Tis niet waar he.
Eric zit al het papier uit te zoeken en glad te strijken.
[ afbeelding ]
misschien heeft hij wel een sok volquote:Op zondag 27 november 2022 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zit te verzinnen hoe hij die slagroomvlek uit zijn boxer krijgt
Dat krukje wiebelde ook gevaarlijk. Ik wachtte erop dat hij om zou vallen.quote:Op zondag 27 november 2022 22:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen schoot dat krukje weg, kon die alles weer opnieuw glad strijken
Dan heeft ze aan Wendy de perfecte BFFquote:Op zondag 27 november 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
babbel ook al weer lichtelijk aangeschoten
Gatver, harde sokken onder het bed vinden......quote:Op zondag 27 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel een sok vol
quote:Op zondag 27 november 2022 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gatver, harde sokken onder het bed vinden......
bourgondisch leuker als een boer die blijven likken.quote:Op zondag 27 november 2022 22:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze aan Wendy de perfecte BFF
Erik heeft daar totaal geen last van.quote:Op zondag 27 november 2022 22:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij heeft echt issues, heb met hem te doen
Tegen Sasha? Ik denk dat het hoog zit 😅quote:Op zondag 27 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stille wateren etc.
Dat had ik niet achter hem gezocht.
voor Kim D als ik het goed begreepquote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef Harry het volgende:
Jeffrey en Rupert maken een cadeautje voor de groep.
Behalve kamer 3...en raad eens, dec izeik manager tja..ik denk dat iedereen terug verlangt naar jef!. behalve de zuurtjes.quote:Op zondag 27 november 2022 22:56 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik heb de mensen in laten zien dat ze tevreden kunnen zijn.
ja Jeff heeft Sloffen voor Kim gekocht en knipt nu net een hartje uit waar hij wat opschrijftquote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor Kim D als ik het goed begreep
met JK eropquote:Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja Jeff heeft Sloffen voor Kim gekocht en knipt nu net een hartje uit waar hij wat opschrijft
Met daarin sloffen lees ik....quote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor Kim D als ik het goed begreep
nope de sloffen voor kimD.quote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef Harry het volgende:
Jeffrey en Rupert maken een cadeautje voor de groep.
Toch wel betaald uit de boodschappenpot?quote:Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja Jeff heeft Sloffen voor Kim gekocht en knipt nu net een hartje uit waar hij wat opschrijft
wie noemde dat bedrag dan?quote:
voor die sloffen, dat geloof ik nooit.quote:Op zondag 27 november 2022 23:01 schreef Silves het volgende:
[..]
38 euro?? heb ik gehoord![]()
![]()
hoop voor hem een grapje.
We weten waar het besteld is dus je kan het straks opzoekenquote:
Ergens op kantoor..van hem zelf of jappie.. toen dacht ik, ja koopziek jef, weet niet of dit een grap was of vol gedrukt.quote:
Ze heeft er de energie niet voor.quote:Op zondag 27 november 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha, je bent vreselijk een het zeuren
In die range zit je al snel hoor en zou ook eenmalig even totale schijt hebbenquote:Op zondag 27 november 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voor die sloffen, dat geloof ik nooit.
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zeurde ze over? Als je niet wil antwoorden dan laat ik hetquote:Op zondag 27 november 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha, je bent vreselijk een het zeuren
Sowiesoquote:Op zondag 27 november 2022 23:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik begin rupert en Moraima steeds leuker te vinden. Ze hebben wel humor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |