quote:
Van alles, blij, trots, opschepperig, enz, enz.quote:
Ik vond het even zielig, maar boos worden op Esther omdat ze zegt dat KimK er mooi uit ziet? En dar Esther zou moeten weten dat ze dat niet leuk vindt om te horen en het dus wel expres zal doen om haar een rotgevoel te geven? Ik weet niet hoor, maar dat klinkt wel erg paranoïdequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:34 schreef Aggie46 het volgende:
Gisteren zei KimK dat ze in jaaaaaren niet zo'n uitbarsting gehad.
Nu vertelt ze dat het haar regelmatig overkomt.
Ik heb geen medelijden met de jankjuffrouw, tis bijna elke dag wel raak met Kimmetje K.
Het zit haar ook nog dwars van gisteren.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van alles, blij, trots, opschepperig, enz, enz.
Eerst een liedje zingen.quote:
Sjeff wordt toch al gepijpt?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef Seattle het volgende:
Gaat Jeff morgen Sinterklaas spelen? Jiskefet achtige scène lijkt me hilarisch!
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeff wordt toch al gepijpt?
Rupert is de horny sexy sint.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef Seattle het volgende:
Gaat Jeff morgen Sinterklaas spelen? Jiskefet achtige scène lijkt me hilarisch!
Het is niet alleen grappig maar nog waar ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeff wordt toch al gepijpt?
Piter Wilkens.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]![]()
hiest in bloeske mei knoopkes, 15 knoopkes lyts en blau
Ik vind het wel grappig, wanneer doe je dit nou nog als volwassenen.. de meesten hebben er best lol inquote:
Ester zit al een tijd vervelend irritant te wiebelen met dat idiote rooie kruis voor haar smoelwerk.. niemand wil reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |