Mijn baguette moet ook op de werelderfgoedlijst.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:56 schreef svann het volgende:
Robèrt van Beckhoven over de Franse baguette op de werelderfgoedlijst
Verplicht euthanasie vanaf 65 jaar.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit probleem kun je alleen oplossen door de vraag naar zorg te beperken
En dan de airconditioning en krapte van een vliegtuig.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:24 schreef NoCigar het volgende:
Vliegvelden zijn ook smerige plekken vol met vieze vieze mensen.
Ja, die hele ervaring.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
En dan de airconditioning en krapte van een vliegtuig.
Een paar jaar geleden doken daar meme's over op: het zouden geheime tekens zijn waar pedoseksuelen elkaar aan kunnen herkennen. Ik moest er net weer aan denken toen ik ze zag.quote:
De echte pedoseksuelen roepen gewoon dat seks met kinderen moet kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden doken daar meme's over op: het zouden geheime tekens zijn waar pedoseksuelen elkaar aan kunnen herkennen. Ik moest er net weer aan denken toen ik ze zag.
Dit is niet echt corona proof iddquote:Op woensdag 30 november 2022 23:39 schreef NoCigar het volgende:
Ja, ga er allemaal je je smerige poten aanzitten. Die hoef ik niet meer.
Niet vaak genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:38 schreef dvdfreak het volgende:
hoe vaak eet jij een baguette
~~monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |