Ik ben klaar met gokjes wagenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als @:nattekat 50 cent had gegokt op zowel Belgie als Kroatie
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als @:nattekat 50 cent had gegokt op zowel Belgie als Kroatie
Ik heb mijn oorspronkelijke inleg inmiddels al bijna verdubbeldquote:Op donderdag 1 december 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dan heeft hij in ieder geval een keer winst
je hebt van 50 cent, 1 euro gemaakt?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn oorspronkelijke inleg inmiddels al bijna verdubbeld
Dat is feitelijk even knap als van ¤1000 ¤2000 maken, dus niet zo denigerend doenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt van 50 cent, 1 euro gemaakt?
alleen aan het 2de heb je meerquote:Op donderdag 1 december 2022 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is feitelijk even knap als van ¤1000 ¤2000 maken, dus niet zo denigerend doen
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 1 december 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen aan het 2de heb je meer
Aan de andere kant, op die 2000 euro moet je waarschijnlijk kansspelbelasting betalen. Om nog maar te zwijgen van al die ooms waar je nog nooit van hebt gehoord, maar nu ze weten dat je rijk bent, een leuk dealtje voor je hebbenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen aan het 2de heb je meer
2000 euro nietquote:Op donderdag 1 december 2022 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan de andere kant, op die 2000 euro moet je waarschijnlijk kansspelbelasting betalen. Om nog maar te zwijgen van al die ooms waar je nog nooit van hebt gehoord, maar nu ze weten dat je rijk bent, een leuk dealtje voor je hebben
Nu niet meerquote:
Tja, die je zelfquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ben de hele dag in Duitsland geweest
Boodschappen doen voor de verjaardag
1tje met veel drankquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja, die je zelf
Wat ga je voor je feestje doen? Word ik thuis gebracht? Krijg ik een snoepzakje? Ik heb geen zwemspullen.
Pics van je dochterquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
1tje met veel drank
dochter viert haar verjaardag
* greysbones trekt haar dwangbuis aan en gaat een kijkje nemenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Het gesticht is ook weer open zo te zien.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones trekt haar dwangbuis aan en gaat een kijkje nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |