Bij parking Spoor Oost. Maar het is al te laat zie ik. Was het wat? Qua muziek dan.quote:Op zondag 10 december 2023 09:40 schreef Exterminator het volgende:
Vanavond nog meer mensen naar Lindemann in Antwerpen?
Waar kan je daar het kortste bij parkeren, volgens mij is er e.e.a verandert daar…
quote:Wie na al deze verhalen zin heeft gekregen om het concert van Lindemann in Ahoy te bezoeken: dat kan. Er zijn nog enkele kaarten over.
SPOILER: De URL van de in de spoiler getoonde bron geeft al iets prijs.
Daarom dus in een spoiler...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, mijn spoiler tag om niets te verklappen was dus kansloos...quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:42 schreef Molo het volgende:
Een ingezoomde vagina, nou, schokkerend hoor, poe poe
Die vissen is gewoon smerig, tijd dat Till met pensioen gaat ofzo. Hou erg van Rammstein maar dit is echt kansloos sneu
Maar, dit was overal al in het nieuwsquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, mijn spoiler tag om niets te verklappen was dus kansloos...
Ik zelf had het nog niet gehoord, wel net opgezocht dus...quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar, dit was overal al in het nieuws
Wat maakt dat uit dan? Shockerend of verklappen van dingen, want beide zie ik nut niet zo van in
Duidelijk geen eckte fanboyquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zelf had het nog niet gehoord, wel net opgezocht dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk geen eckte fanboyIk heb wel wat in algemene zin gehoord/gelezen, maar de details wist ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ontkomt er natuurlijk niet altijd aan, maar juist bij een show als deze is het beoogde shock effect een groot onderdeel van het geheel.
Nu ik de recensie heb gelezen is het denk ik wel goed dat ik een beetje voorbereid ben.
Er gaat iemand mee die ik het kaartje voor z'n verjaardag heb gegeven (hij heeft Rammstein ook nog nooit gezien...), ik ben benieuwd hoe hij het concert ervaart. En hoe hij mij beschouwt als gever van een kaartje voor een dergelijke show...
Dat laatstequote:Op dinsdag 12 december 2023 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel wat in algemene zin gehoord/gelezen, maar de details wist ik nog niet.
Je ontkomt er natuurlijk niet altijd aan, maar juist bij een show als deze is het beoogde shock effect een groot onderdeel van het geheel.
Nu ik de recensie heb gelezen is het denk ik wel goed dat ik een beetje voorbereid ben.
Er gaat iemand mee die ik het kaartje voor z'n verjaardag heb gegeven (hij heeft Rammstein ook nog nooit gezien...), ik ben benieuwd hoe hij het concert ervaart. En hoe hij mij beschouwt als gever van een kaartje voor een dergelijke show...
Na 2 opwarm acts, Phantom Vision en Aesthetic Perfection, waarbij het volume steeds meer opgeschroefd werd, stonden Till en z'n 3 dames en 2 heren in overwegend rode outfits klaar op het podium om af te trappen met 'Zunge'.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste
Graag de recensie en de reactie hier delen
https://www.rammsteinworld.com/en/quote:RAMMVISION: THE ULTIMATE EXPERIENCE
Rammstein has teamed up with Apple and its "Apple Vision Pro" mixed reality headset to offer fans an incredible experience!
Each concert on the Europe Stadium Tour 2024 will be filmed with six 3D cameras: two in the pit, two in the stands and two on stage. With a subscription fee to be announced at a later date, Vision Pro owners will be able to experience the concerts of their choice live, taking advantage of the unique video and audio immersion offered by the headset.
Overlay windows will display song titles and lyrics in real time, as well as information on the effects used. Fans will even be able to pair a mini-radiator via Bluetooth, soon to be on sale on the official store, to feel the heat of the flames.
Apple's headset should be available in Europe by summer. The experience will also be compatible with the main competing headsets on the market.
Een beetje laat, maar hoe was het?quote:
Ook een beetje laatquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Een beetje laat, maar hoe was het?
Hier 18 juni in de Feuerzone van Nijmegen en 27 juni present in Oostende - reguliere staplaats..
Ja, ik ben er gisteren geweest. Parkeren is perfect daar. Gewoon de bewegwijzering volgen naar de arena en P arena. En dan kun je naast het stadion parkeren, wij hadden D3. Dan is het 5 minuutjes lopen naar de ingang en onderweg kun je nog een broodje worst en een biertje scoren.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:42 schreef Exterminator het volgende:
Iemand parkeertips voor de Veltins Arena?
Thx!quote:Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er gisteren geweest. Parkeren is perfect daar. Gewoon de bewegwijzering volgen naar de arena en P arena. En dan kun je naast het stadion parkeren, wij hadden D3. Dan is het 5 minuutjes lopen naar de ingang en onderweg kun je nog een broodje worst en een biertje scoren.
Het kenteken wordt bij in- en uitrijden gescand. Je krijgt een briefje met een QR code. Bij thuiskomst of de volgende dag scan je die en wordt er een tientje afgeschreven. We gingen direct bij de laatste noten van Adieu weg en reden zo weer de parkeerplaats af.
Rammstein was ook weer heerlijk trouwens. Veel plezier!
Geen idee, ik rijd op Benzin!quote:Op zondag 28 juli 2024 17:06 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Thx!
Weet je toevallig of er ook laadpalen stonden?
Oh, zie het nu pas, maar hoop dat je ze nog bent gaan halen. De controle is daar nog streng ook. De tickets staan op naam. ID's worden gecheckt. Wij hadden een afzegger en iemand anders meegenomen. Maar dat kon gelukkig aan een balie nog geregeld worden (omdat ik de email met bestelgegevens bij had, anders was het best nog een probleem geweest denk ik). Gelukkig kon er door de verwarring bij die gewisselde persoon iemand anders van ons gewoon ongezien doorlopen, die wel het ticket op naam had maar zijn ID niet bij had.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:39 schreef Exterminator het volgende:
Kak, ben onderweg en tickets thuis vergeten. Kan ik gewoon laten scannen via de tel?
Uitrijden was één grote ellende bij ons. Reden 0.45 pas weg op de parkeerplaats. Uiteindelijk ook nog het parkeren vergeten te betalen *oeps*. Benieuwd wat er nu gaat volgen.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er gisteren geweest. Parkeren is perfect daar. Gewoon de bewegwijzering volgen naar de arena en P arena. En dan kun je naast het stadion parkeren, wij hadden D3. Dan is het 5 minuutjes lopen naar de ingang en onderweg kun je nog een broodje worst en een biertje scoren.
Het kenteken wordt bij in- en uitrijden gescand. Je krijgt een briefje met een QR code. Bij thuiskomst of de volgende dag scan je die en wordt er een tientje afgeschreven. We gingen direct bij de laatste noten van Adieu weg en reden zo weer de parkeerplaats af.
Rammstein was ook weer heerlijk trouwens. Veel plezier!
Oh wat stom! Wij waren echt in een paar minuten weg en weer op de snelweg. Dat parkeren gaat juist heel handig, kun je ook daarna nog betalen. Bij in- en uitrijden ben je gescand. Met dat papiertje en die scan kun je daarna (ik deed het de volgende dag) online betalen. Dan kost het een tientje. Als je dat niet doet krijg je na drie weken een soort boete en is het ¤ 30. Die krijg je dan thuis gestuurd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Uitrijden was één grote ellende bij ons. Reden 0.45 pas weg op de parkeerplaats. Uiteindelijk ook nog het parkeren vergeten te betalen *oeps*. Benieuwd wat er nu gaat volgen.
Rammstein was zalig inderdaad. Gezien de emoties van gisteren van de bandleden en de geruchten over een docu die er aan gaat komen; Zou het écht de allerlaatste zijn geweest of toch opluchting n.a.v. alle negativiteit afgelopen jaar?
Ja, je moet binnen 24uur betalen. Ik kwam er dus pas woensdag achter, lijkt niet meer te werken. Althans, hij kent m’n kenteken niet. Dat bedrijf is echter ook op geen enkel mogelijke manier te bereiken. De reviews op internet zijn ook niet mals over ze… Hoor of zie ‘t wel komen, wordt dus ¤30 in mijn geval vrees ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh wat stom! Wij waren echt in een paar minuten weg en weer op de snelweg. Dat parkeren gaat juist heel handig, kun je ook daarna nog betalen. Bij in- en uitrijden ben je gescand. Met dat papiertje en die scan kun je daarna (ik deed het de volgende dag) online betalen. Dan kost het een tientje. Als je dat niet doet krijg je na drie weken een soort boete en is het ¤ 30. Die krijg je dan thuis gestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |