quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die komt ook op gamepass geloof ik. Dus zou hem zeker niet op steam kopen
Bedankt nog voor het wijzen op GP, jullie!quote:
Graag gedaan. Scheelt je weer 69 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
Bedankt nog voor het wijzen op GP, jullie!
Lange tijd geleden al eens aan een game begonnen op GP, (The Outer Worlds) maar daarna weer helemaal vergeten... En kan het nu weer een maand voor een euro gebruiken, dus top!
Goedkoopste versie voor PC op GP en Steam 59,99, maar yep en yay!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Graag gedaan. Scheelt je weer 69 euro
Ja klopt. Al zit de studio in cyprus. En het spel gaat over de ussr. Maar niet echt in een positieve zin.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Goedkoopste versie voor PC op GP en Steam 59,99, maar yep en yay!![]()
Ga er vanavond al even aan beginnen.
Trouwens, Atomic Hearts is wel van een Russische dev begreep ik, mocht iemand daar moeite mee hebben
Gister geprobeerd, 2 uurtjes later eraf gegooid. Vond er echt geen zak aanquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Behalve het uiterlijk helaas weinig te maken met bioshock.
Nee, los van dat ik het niet op bioshock vindt lijken vond ik de gameplay ook kut. En die oneindige dialogen van die handschoen kan ik al helemaal niet tegen. En als het na 2 uur nog niet klikt ken ik mijzelf goed genoeg om te weten dat het daarna niet opeens wel gaat klikkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:00 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet jij even wat langer spelen, dan kom je hierop terug.
Zelfs het plot lijkt erop.
Het is een mix van bioshock, prey, wolfenstein, system shock 2.
Je moet even door dat begin heenzetten.
Ik vind 'm ook nog steeds erg leuk, de bossfights zijn ook tof. Standaard riedeltje is dan "omfg wtf is dit voor mega OP boss" en dan 2e of 3e poging na uitvogelen zwaktes "hahah sterf loser"quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:00 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet jij even wat langer spelen, dan kom je hierop terug.
Zelfs het plot lijkt erop.
Het is een mix van bioshock, prey, wolfenstein, system shock 2.
Je moet even door dat begin heenzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook nog steeds erg leuk, de bossfights zijn ook tof. Standaard riedeltje is dan "omfg wtf is dit voor mega OP boss" en dan 2e of 3e poging na uitvogelen zwaktes "hahah sterf loser"
Sommige dingen zijn ook een beetje raar zoalsEens, en voor hun eerste game hebben ze het echt goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel is heerlijk vreemd, wat natuurlijk niet altijd helemaal goed uitpakt.What can change the nature of a man?
Yep vind ik ook. Je merkt dat het net niet zo polished is als een Bioshock of Prey, maar het komt verdomd dicht in de buurt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, en voor hun eerste game hebben ze het echt goed gedaan.
Het spel is heerlijk vreemd, wat natuurlijk niet altijd helemaal goed uitpakt.
En? Ik heb 'm best lang gespeeld in de weken na release. Erg leuk weer, maar na de singleplayer campaigns allemaal uitgespeeld te hebben jeukt het niet echt om nog in multiplayer of skirmish aan de slag te gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:48 schreef Frutsel het volgende:
AoEIV ook nog ff gedaan afgelopen weekend.
Na AoEII vond ik het veel van hetzelfde. Zo voelde AoEIV ook wel een beetje en dat weerhoudt mij er nog van om daar een paar tientjes voor neer te leggen. Dan wacht ik liever tot de game een keer in de sale rond de 9,99 ofzo is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
En? Ik heb 'm best lang gespeeld in de weken na release. Erg leuk weer, maar na de singleplayer campaigns allemaal uitgespeeld te hebben jeukt het niet echt om nog in multiplayer of skirmish aan de slag te gaan eigenlijk.
Nice! Vroeger ook wel gedaanquote:Ik wacht nog op Age of Mythology Retold, maar is onbekend wanneer die uitkomt...
Ik zat net op twitch beetje naar stream van Company of heroes 3 te kijken. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind. Denk dat ik nog ff wacht met mijn 60 euroquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:43 schreef 2dope het volgende:
https://tweakers.net/revi(...)oes-3-conclusie.html
@:over_hedge
Ff kijken of er voor ons ook nog ergens een reviewexemplaar te krijgen is, release is morgen al. Las in de comments daar trouwens ook over Warno, een nieuwe WW3 RTS die kennelijk hoge ogen gooit. Is ook compleet langs me heen gegaan... Ook wel iets voor @:Frutsel wellicht
Ik wacht nog ff of we reviewcodes krijgen, ik ben ook wel nieuwsgierig naar die console-editie die kennelijk gewoon goed werkt. Alleen de release van die versie is pas ergens later in 2023quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zat net op twitch beetje naar stream van Company of heroes 3 te kijken. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind. Denk dat ik nog ff wacht met mijn 60 euro
Nog altijd benieuwd hoe je dit soort spellen met een Controller speelt, just sounds wrong...quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff of we reviewcodes krijgen, ik ben ook wel nieuwsgierig naar die console-editie die kennelijk gewoon goed werkt. Alleen de release van die versie is pas ergens later in 2023
Met een muis zal ongetwijfeld altijd beter werken. Toch ben ik wel vaker verrast door steengoede controller-support in games die je eigenlijk gewoon met een muis moet/wil spelen. Begon al bij Diablo 3, maar bijv. ook games als Original Sin 2, Don't Starve, Wasteland 2 etc. Dat zijn geen RTS' en maar wel behoorlijk point-and-click-heavy titels. Age of Empires console-editie schijnt bijv. ook wel prima te werken. Op hoog niveau concurreren met kb/m-gebruikers is er denk ik niet bijquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog altijd benieuwd hoe je dit soort spellen met een Controller speelt, just sounds wrong...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Graphics van de game vind ik helemaal prima tot zelfs goed (zonder top-notch te zijn met allerlei speciale lichteffecten enzo; ook fijn omdat mijn verouderde hardware dit spel heel goed trekt).
Grootste pluspunt de setting/sfeer en ik ben ook best wel benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat. Grootste minpunt toch de gameplay en dan vooral bepaalde 'mechanics'. Overigens heeft het veranderen van de standaard key bindings mij op dit punt gelukkig wel aardig geholpen. Ook mag de game hier en daar wat gepolijster zijn, want ik loop nog wel eens tegen een bug/glitch aan. Verder vind ik het aantal abilities ietwat tegenvallend.
UI is beperkt denk ik, maar wat er is werkt wel heel prettig imo.
Al met al vind ik het, na er enige tijd in te hebben moeten komen, (vooralsnog) een heel tof spel!
Ik ben nu bij het station in het dorp aanbeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het dorp vind ik erg leuk na eerst de hele tijd in die facility te zijn geweest. In het begin rustig aan gedaan, maar uiteindelijk toch door het dorp heen gerushed, omdat rustig aan doen daar geen sinecure is en ik even te benieuwd was/ben naar hoe het verhaal verder gaat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra punt omdat er in de "hints" wordt aangegeven - even vrij vertaald - "dat je de dieren (en daar zijn er nogal wat van in het spel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met rust moet laten; ze leveren de speler niets op en hebben het al moeilijk genoeg"![]()
Tails tell tales![]()
Sommige mensen kunnen elden ring uitspelen op een pc en console tegelijk. Waarvan 1tje met een dance pad.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:58 schreef ems. het volgende:
Ach, sommige mensen kunnen ook FPS spelen met gamepads.
Mensen zijn raar af en toe
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind de game qua stijl trouwens ook veel van Fallout weg hebben (nooit een deel van (uit)gespeeld, wel veel beelden van gezien).
Verder merk ik wel weer hoeveel tijd er in dit soort games gaat zitten. Voordat je het weet, ben je uren en uren verder. Hoe leuk ik de game ook vind, ik weet niet of ik dat ga/kan volhouden... Nou ja, heb nog bijna een maand voor die ene euro, we gaan het zien
[ Bericht 30% gewijzigd door Forbry op 23-02-2023 14:34:24 ]Tails tell tales![]()
MissMikkaaquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen elden ring uitspelen op een pc en console tegelijk. Waarvan 1tje met een dance pad.
Mensen zijn raar af en toeWhat can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: