Ja, of Gamepass dus.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hoop geld, maar ja... AAA publisher/developer en inflatie... Ik wacht wel op een goede aanbieding als het echt wat is - en ik er überhaupt ooit aan toekom.
Jij bent een groot Dishonored fan als ik mij het goed herinner. Van dezelfde makers. En het heeft er ook wel wat van weg? Ook van Borderlands, Far Cry en nog wat andere spellen. Misschien wat generiek dus, maar ik vind het er toch wel heel tof uitzien.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:33 schreef V. het volgende:
[..]
Ziet er wel heel tof uit! Ga ik in de gaten houden.
Ik zal er eens naar kijken. Maar denk vooralsnog dat ik te weinig/onregelmatig game daarvoor?quote:
Toch goed nieuws voor je:quote:Op maandag 6 februari 2023 12:46 schreef Forbry het volgende:
Kijk nog iets meer uit naar Hogwarts Legacy overigens, maar zal beide games uiteindelijk (voorlopig) wel niet spelen![]()
Dezelfde makers van ook Death Loop toch?quote:Op maandag 6 februari 2023 12:53 schreef Forbry het volgende:
Behalve (veel van) de vampieren in Red Fall trouwens, die vind ik er vooralsnog wat matig uitzien op de beelden... de "flow' daarvan...
Omdat de reviewer elke keer over Rowling haar standpunt begint zit ik eraan te denken om deze game te kopen. Echt wat een onzin allemaal.quote:
O, ik had alleen de tweet bekeken.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Omdat de reviewer elke keer over Rowling haar standpunt begint zit ik eraan te denken om deze game te kopen. Echt wat een onzin allemaal.
Vreselijke review vol met gezeur over Rowlingquote:
Die laatste staat op mijn 'wishlist' (maar dat zegt eigenlijk niks, want die puilt behoorlijk uit).quote:Op maandag 6 februari 2023 13:43 schreef V. het volgende:
Ondertussen blijf ik lekker bezig met Opus Magnum en Mahokenshi
Dit komt ook nog dit jaarquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die laatste staat op mijn 'wishlist' (maar dat zegt eigenlijk niks, want die puilt behoorlijk uit).
Ik ben al sinds een hele tijd grote fan van House Flipper. Niet voor de klusjes, maar als house/garden designing game/tool. Heeft (voor dat doel) zeker zijn beperkingen, maar vind het al met al toch de beste game die er tot nu toe op dat gebied is. (Voorheen speelde ik altijd The Sims (2/3) om dezelfde reden. The Sims 4 vind ik echter niks aan).
Komt volgende maand een nieuwe DLC voor dit spel aan, dus ik zit dan ook weer goed onder de pannen qua gamen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die laatste staat op mijn 'wishlist' (maar dat zegt eigenlijk niks, want die puilt behoorlijk uit).
Yesss. Niet meer gespeeld sinds de closed beta ergens vorig jaar maar voelde toen wel weer als vanouds. Wel weer ff zin in een RTS met tanks, bommen en granaten (laatste jaren vooral Age of Empires gespeeld op dat gebied).quote:Op maandag 20 februari 2023 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Over paar dagen company of heroes 3
Ik moet zeggen dat ik de beta vaan laatst niet zo geweldig vondquote:Op maandag 20 februari 2023 10:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yesss. Niet meer gespeeld sinds de closed beta ergens vorig jaar maar voelde toen wel weer als vanouds. Wel weer ff zin in een RTS met tanks, bommen en granaten (laatste jaren vooral Age of Empires gespeeld op dat gebied).
Atomic Heart is ook erg vet trouwens.
True je zou hopen na zoveel jaar dat ze ook een klein beetje investeren in het visuele aspect maar dat liet nog wel behoorlijk te wensen over. Toch vond ik het wel weer redelijk als vanouds aanvoelen met het squads besturen enzo. Ben ook wel nieuwsgierig hoe het eindproduct uiteindelijk is geworden. Was overigens nooit een CoH multiplayer fan - grootste deel van de CoH-community zijn PvP die-hards heb ik het idee - daar wordt wel redelijk naar geluisterd volgens mij qua opvolgen van feedback.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de beta vaan laatst niet zo geweldig vondHad amper het idee dat het een nieuw deel was. En ik haat dat je niet verder kan uitzoomen. Maar daar komen vast mods voor.
Waardoor ik er als nog zin in heb is dat die nieuwe gamemode wat een beetje total war fibe heeft me wel tof lijkt.
De mode in italy
Atmoic heart ga ik ook wel ff proberen ja. Heb nog paar weken gamepass
oh en als je rts tof vind. Zou je Broken Arrow ook even in de gaten moeten houden. Komt ook binnenkort.
Ik speel rts spellen ook nooit online. Hoog uit 1 v 1 tegen vrienden met de regel eerste half uur mag je niet aanvallenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
True je zou hopen na zoveel jaar dat ze ook een klein beetje investeren in het visuele aspect maar dat liet nog wel behoorlijk te wensen over. Toch vond ik het wel weer redelijk als vanouds aanvoelen met het squads besturen enzo. Ben ook wel nieuwsgierig hoe het eindproduct uiteindelijk is geworden. Was overigens nooit een CoH multiplayer fan - grootste deel van de CoH-community zijn PvP die-hards heb ik het idee - daar wordt wel redelijk naar geluisterd volgens mij qua opvolgen van feedback.
Broken Arrow had ik al wel wat filmpjes van gezien maar kwam op mij meer over als Grand Strategy ipv klassieke RTS, kan me vergissen (Total War / Hearts of Iron zijn bijv. ook totaal niet mijn games).
Broken Arrow staat idd bij mij op het wensenlijstje.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef over_hedge het volgende:
oh en als je rts tof vind. Zou je Broken Arrow ook even in de gaten moeten houden. Komt ook binnenkort.
Vorige week kon je de demo ook al spelen. Vond het wel erg tof! Enige is dat er geen datum op steam staatquote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef V. het volgende:
[..]
Broken Arrow staat idd bij mij op het wensenlijstje.
Worth A Buy was heel positief over zijn preview:
En zelf vind ik, qua hex-based, Second Front er ook leuk uitzien, al schijnt die onder het exterieur ook behoorlijk diep te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit komt ook nog dit jaar
https://store.steampowered.com/app/1190970/House_Flipper_2/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |