Het hacken van accespoints neem ik aan?quote:Op zondag 15 januari 2023 12:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hacken in cyberpunk
das een hele goeie dealquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Command & Conquer Remastered Collection op Steam voor ¤2,99 insta buy..
Tot 23 januari
https://www.ign.com/wikis(...)Breach_Protocol_Tipsquote:Op zondag 15 januari 2023 12:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hacken in cyberpunk
Ik hoop nog steeds op een Remastered Red Alert 2.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Command & Conquer Remastered Collection op Steam voor ¤2,99 insta buy..
Tot 23 januari
remastered generalsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een Remastered Red Alert 2.
Ik speel generals de laatste tijd weer heel regelmatigquote:
helaas heb ik vaak bij die oude C&C's (ook op origin) dat ze om onbekende reden crashenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik speel generals de laatste tijd weer heel regelmatig
Die moet eens een remaster krijgen, en de expansion ook, en meer content toevoegen. Briljante game is dat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik speel generals de laatste tijd weer heel regelmatig
Herken ik. Ik had in een opwelling Tarkov gehaald maar gezien ik eigenlijk ook alleen multiplayer met vrienden (waar het niet is aangeslagen) ligt hij al een tijd stof te vangen. Te meer omdat ik de schaarse momenten dat ik kan gamen dan dus liever met eerdergenoemde homies speelquote:Op maandag 23 januari 2023 10:54 schreef PirE het volgende:
Ik heb dit weekend de single player mod van Escape from Tarkov geprobeerd. Ik speel incidenteel live maar geef het meestal op als ik in de cyclus kom waarbij je cacheruns moet doen voor geld om gear te kopen. Vervolgens koop je gear en dan kom je een tryhard lvl30+ tegen die je afknalt. Ja git gud maar ik werk fulltime en zit niet met een uitkering op mijn zolderkamer hele dagen te spelen.
Herkenbaar. Steile curve en voor je het weet ben je je gear kwijt aan werkloze fulltime gamers...quote:Op maandag 23 januari 2023 10:54 schreef PirE het volgende:
Ik heb dit weekend de single player mod van Escape from Tarkov geprobeerd. Ik speel incidenteel live maar geef het meestal op als ik in de cyclus kom waarbij je cacheruns moet doen voor geld om gear te kopen. Vervolgens koop je gear en dan kom je een tryhard lvl30+ tegen die je afknalt. Ja git gud maar ik werk fulltime en zit niet met een uitkering op mijn zolderkamer hele dagen te spelen.
Meeste komen uit deze posts:quote:Op maandag 23 januari 2023 11:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Welke mod(s) gebruik je? Misschien wel leuk om even te checken.
quote:Get your copy of Dungeon of the ENDLESS™!
To celebrate their 12th anniversary, Amplitude Studios are giving away 100,000 copies of their first rogue-like dungeon-defence game, Dungeon of the ENDLESS™!
Claim your copy of the game on Steam via the community website Amplifiers.
1. Login to or create your Games2Gether account
2. Visit the rewards page by clicking the gift icon
3. Click on the game, link your Steam account, and it will automatically be added to your library!
Nice, ik heb em zelfs aan de praat gekregen op m'n SteamDeck, effe geklooi met de EA Launcher maar eenmaal daar voorbij draait het als een zonnetje.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:30 schreef V. het volgende:
Gisteren precies hetzelfde gedaan, voor die drie euro
Ik heb meer vertrouwen in de remake van RE4 dan in die van SH2 om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:54 schreef ems. het volgende:
Ik verheug mij toch wel weer op de Resident Evil 4 remake. Hoewel die 1st person RE's niet per se slecht waren was het echt niets voor mij. Had voor mijn gevoel niet zoveel met Resident Evil te maken.
En Silent Hill 2 remake Blijft imo een van de tofste games ooit. Hopelijk doet de remake het origineel eer aan.
Ik ben benieuwd. Als ze maar trouw blijven aan het bronmateriaal kan er met SH2 niet veel mis gaan. Ik hoop dan ook wel op een remake zoals die van de eerste RE. Remakes van RE2 en zeker 3 waren imo al een stuk minder.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de remake van RE4 dan in die van SH2 om eerlijk te zijn.
Mja, dat is het probleem wellicht. Alles in SH2 rust op symboliek en psyche. Als ze dat goed kunnen overbrengen zijn ze op de goede weg. Maar het zat ook vol met subtiele details, en ik vraag me af of ze dat ook mee weten te nemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als ze maar trouw blijven aan het bronmateriaal kan er met SH2 niet veel mis gaan. Ik hoop dan ook wel op een remake zoals die van de eerste RE. Remakes van RE2 en zeker 3 waren imo al een stuk minder.
Oh ik ook! Maar ik vond het gewoon niet zo cool als de 'langzame' remake van deel 1. Ook ben ik niet zo'n groot fan van spotlights op Mr X in deel 2. Bij 3 hoorde Nemesis er gewoon bij maar ik hou niet echt van het "ondoodbare grote dude die je overal volgt" idee in games.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt met de RE2 en 3 remakes, dus kan niet wachten op 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |