quote:ja je moet even hun moves enzo doorhebben, kost vaak een paar pogingen. Ik maakte me vaak vooral zorgen om gebrek aan munitie, maar ook bij bosses merkte ik dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook nog steeds erg leuk, de bossfights zijn ook tof. Standaard riedeltje is dan "omfg wtf is dit voor mega OP boss" en dan 2e of 3e poging na uitvogelen zwaktes "hahah sterf loser"
Sommige dingen zijn ook een beetje raar zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Ach wie weet is het gemiddelde 15 uur. Dan nog niks mis mee als jij er 45 uur over doet. Lekker op je eigen tempo spelenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
(Sorry, ik zat gisteravond op mijn mobiel en dan is FOK!ken altijd meer FUK!ken bij mij, dus quoten ging mis, maar mijn post was natuurlijk idd een reactie op jouw post).
Nou ja, 2dope geeft aan er 16 uur over te hebben gedaan, dus zoveel scheelt dat niet met die 13 uur. Ik kan het mij voor mijzelf echt niet voorstellen, denk dat ik er véél langer over ga doen. Sowieso al omdat ik niet alleen maar voor het hoofdverhaal ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
You do you natuurlijk, maar 2 uur is echt zeer weinig in dit geval hoor. De game neemt behoorlijk de tijd voor het echt een beetje op gang komt allemaal en ik vind het persoonlijk (vooralsnog) echt een heel tof spel!quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Gister geprobeerd, 2 uurtjes later eraf gegooid. Vond er echt geen zak aan
Behalve het uiterlijk helaas weinig te maken met bioshock.
Zelfde als ww1 en Ww2 en dessert storm games.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel jammer dat er dus echt gewoon steken onderwater in zitten in kleine details.
https://kotaku.com/atomic(...)ck-fallou-1850151838
https://www.escapistmagaz(...)-russia-ukraine-war/
https://www.vice.com/en/a(...)ssia-or-just-russian
Wat ik als niet-speler alleen nergens teruglees is de mogelijkheid dat de game ergens maatschappijkritisch is, zoals Russische filmmaker Tarkovsky enigmatische films maakte die voor een goed verstaander ontzettend critisch waren op het overheidsapparaat waaronder ze gemaakt werden, zonder deze voor het hoofd te stoten. Ik merk dat ik met name het vernoemen van drones en de inclusie van blikken varkensvlees met een Ukrainse vlag moreel lastig te verkroppen vind, maar ook dat ik de mogelijkheid zie dat dit intentioneel is waar de Russen glorificatie zien, maar critici wellicht er commentaar op de zittend Tsaar en het bespelen van het volk in kunnen zien. En dat valt of staat bij de context van het schrijfwerk.
Lastig om in tijden van ongesanctioneerde oorlog een gamer en een ontwikkelaar te zijn.
Slaap lekker. Jaren en jaren is 2017-nu, inname Krim was 2014.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zelfde als ww1 en Ww2 en dessert storm games.
Zelfs de ouwe red alert games steken naar Rusland toe.
En zo kan ik nog meer games neer gaan zetten die precies het zelfde doen en nog steeds doen.
Maar nu word het uit elkaar getrokken .
Omdat het Rusland en Oekraïne is .
En wie gilt er om aandacht er over .
Oekraïne.
Terwijl de game jaren en jaren in ontwikkeling is geweest .
Zelfs voor dat de nvidia rtx 2000 serie uit kwam .
Dus voor de oorlog starten.
hypocrisie kijken naar een game door het nieuws .
Mijn mening er over als gamer.
Genoeg oorlog in de wereld.quote:Op maandag 27 februari 2023 01:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Slaap lekker. Jaren en jaren is 2017-nu, inname Krim was 2014.
Graag. Daar over gesproken. Ik heb sons of the forest gekocht. Eerste 20 min gespeeld en ziet er wel tot uit tot nu toequote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
Kunnen we het weer over Steam en games hebben?
Ik moet daar wat gameplay van zien. Wie weet lijkt het me wat.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Graag. Daar over gesproken. Ik heb sons of the forest gekocht. Eerste 20 min gespeeld en ziet er wel tot uit tot nu toe
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
Kunnen we het weer over Steam en games hebben?
Nope.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:32 schreef Forbry het volgende:
Even een vraagje voor mensen die Atomic Heart hebben uitgespeeld:
Als je het hoofdverhaal hebt afgerond, ben je daarna nog vrij om van alles te doen, zoals bijvoorbeeld alle testing grounds?
Veel vergelijkingen m.b.t. zaken die mij persoonlijk niet zo interesseren, maar het maakt wel duidelijk hoe indrukwekkend AH is en dat al bij launch! Al spelende raak ik ook steeds meer onder de indruk van de graphics. En bijzonder goed geoptimaliseerd, want het spel draait als een zonnetje op mijn inmiddels toch behoorlijk verouderde hardware!quote:Op maandag 27 februari 2023 10:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Een leuke clip.
Let op voor spoilers.
Bedankt voor je reactie. Jammer, maar had ik al verwacht en goed om (zeker) te weten iig!quote:
Zelf heb ben ik ook fan van steampunk en Nukes oorlog zoals Fallout serie.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Veel vergelijkingen m.b.t. zaken die mij persoonlijk niet zo interesseren, maar het maakt wel duidelijk hoe indrukwekkend AH is en dat al bij launch! Al spelende raak ik ook steeds meer onder de indruk van de graphics. En bijzonder goed geoptimaliseerd, want het spel draait als een zonnetje op mijn inmiddels toch behoorlijk verouderde hardware!
CP heb ik geprobeerd, maar sprak mij helemaal niet aan. Ik houd erg van scifi (games) en ook wel van cyberpunk (Deus ex: HR is één van mijn favs all time), maar vind de wereld in CP veels te donker en veels te veel van hetzelfde. En ook te 'mannelijk' ofzo, bij gebrek aan een beter woord.
Erg spijtig (en onterecht vind ik; hoe delicaat in dit geval ook, als je een review geeft moet je dat soort zaken scheiden) dat Atomic Heart veel negatieve reviews heeft gekregen, puur op basis van het Russisch zijn. Ik vermóed dat het mijn GOTY gaat worden...
SPOILER: GROTE SPOILER MBT HET VERHAAL!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Platform games en dergelijke uitgezonderd, speel ik nooit met een controller...quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zelf heb ben ik ook fan van steampunk en Nukes oorlog zoals Fallout serie.
Deus ex heb ik ook de hele serie compleet .
Zelfde de telefoon versie die je op steam kan spelen.
Deus ex the fall.
Kan je die aanraden speelt goed met een controller.
Ook een simpel game op punt en click is deponia
Een ouwe game maar zeker de moeite waard als je deze niet ken.
Gemaakt door een duidser in zijn uppie.
Zal wel voor de hele serie gaan.
Ook verkrijgbaar op de Xbox .
Vond ik er ook tof uitzien idd, ben benieuwdquote:
Ziet er geinig uit en nog turn based rpg ook zo te zien. Staat op de wishlist.quote:
alles kopenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Wat kut, echt alles van mn verlanglijst is nu met korting
Alles boven 60% korting kopenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Wat kut, echt alles van mn verlanglijst is nu met korting
En met die 20% inflatie is je euro nog minder waard dus eigenlijk moet je nu toeslaan voordat alles duurder wordt.quote:
Ook alle DLCs?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zie niets boeiends bij de sale.
Ja, Planet Zoo maar die heb ik al.
Yep, heb ze allemaal kort geleden vrij goedkoop gekocht.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ook alle DLCs?
Lijkt wel een Paradoxgame wat dat betreft.
Nee niet echt. Lijkt me maar kutquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef V. het volgende:
Ken je dat? Dat je een halfuur nadat de sale voorbij is, besluit dat je toch een bepaalde game graag wilt hebben?
Ach, gelukkig komen de Summersales over 3 maanden ook weer langs..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef V. het volgende:
Ken je dat? Dat je een halfuur nadat de sale voorbij is, besluit dat je toch een bepaalde game graag wilt hebben?
Je hebt vast nog wel genoeg backlog om te spelen en tegen die tijd zijn de games alweer meer afgeprijst, toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef V. het volgende:
First World Problems, dat wel, maar djeeeeeeez....
Bookmarken, andere games spelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef V. het volgende:
Zeker. Ik ben inmiddels helemaal gegrepen door Vampire Survivors. Wat een time-sink is dat zegquote:Op maandag 27 maart 2023 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bookmarken, andere games spelen.
Ja, erg fijn is die. Expansion is ook leuk (en kost vrijwel niets)quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:47 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben inmiddels helemaal gegrepen door Vampire Survivors. Wat een time-sink is dat zeg![]()
Bij mij werkt controller prima? Doch prefereer ik wel keyboard.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:33 schreef V. het volgende:
Klopt het trouwens dat die niet met een controller te spelen is? Want ik krijg nogal last van een WASD-arm.
Hij regstreerde mijn controller namelijk niet.
Ik op zich ook, maar last van mijn armquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij mij werkt controller prima? Doch prefereer ik wel keyboard.
Werkt prima met een Xbox-controller via draadje iig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:33 schreef V. het volgende:
Klopt het trouwens dat die niet met een controller te spelen is? Want ik krijg nogal last van een WASD-arm.
Hij regstreerde mijn controller namelijk niet.
Zou mij ook kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef V. het volgende:
First World Problems, dat wel, maar djeeeeeeez....
Nee, ik wacht even. Het gaat om Crusader Kings 3. Ik ben bezig in een boek over de Engelse middeleeuwse koningsdynastie de Plantagenets, en door al het gekonkel, uithuwelijken etc kreeg ik ineens zin in me daar zelf mee bezig te houdenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zou mij ook kunnen overkomen.Die game alsnog gekocht of dat toch niet?
Die staat ook op gamepass geloof ikquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:23 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even. Het gaat om Crusader Kings 3. Ik ben bezig in een boek over de Engelse middeleeuwse koningsdynastie de Plantagenets, en door al het gekonkel, uithuwelijken etc kreeg ik ineens zin in me daar zelf mee bezig te houden
Vlak na de sale
Ik heb deel 2 geprobeerd en ik verzoop in alles wat je kon doen, en dat was zelfs zonder de DLCquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:23 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even. Het gaat om Crusader Kings 3. Ik ben bezig in een boek over de Engelse middeleeuwse koningsdynastie de Plantagenets, en door al het gekonkel, uithuwelijken etc kreeg ik ineens zin in me daar zelf mee bezig te houden
Vlak na de sale
Nou, ik merk dat ik in mijn games vooral ga voor de snelle fix, shooters, puzzeldingetjes, en zodra het ingewikkeld word, geef ik het al snel op, en ik wil nu een keer doorzetten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 geprobeerd en ik verzoop in alles wat je kon doen, en dat was zelfs zonder de DLCMaar CK3 wil ik wel een kans geven ja
Daar heb ik ook wel eens last van jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:59 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat ik in mijn games vooral ga voor de snelle fix, shooters, puzzeldingetjes, en zodra het ingewikkeld word, geef ik het al snel op, en ik wil nu een keer doorzetten.
Ja, misschien moet ik maar eens een keer af van het 'ik wil niet nóg een abonnement', als het op termijn goedkoper is om de games niet te kopen. Maar ja, dan moet ik van mezelf toch eerst iets anders stopzetten. Maar wát dan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die staat ook op gamepass geloof ik
Ik koop ook alleen maar in sales, tenzij het een game is die ik echt heel graag wil hebben. En zelfs dan wacht ik op een salequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik maar eens een keer af van het 'ik wil niet nóg een abonnement', als het op termijn goedkoper is om de games niet te kopen. Maar ja, dan moet ik van mezelf toch eerst iets anders stopzetten. Maar wát dan?
Als je nog nooit gamepass gehad hebt kan je 1 maand voor 1 euro krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik maar eens een keer af van het 'ik wil niet nóg een abonnement', als het op termijn goedkoper is om de games niet te kopen. Maar ja, dan moet ik van mezelf toch eerst iets anders stopzetten. Maar wát dan?
ik game helaas dermate weinig dat het toch echt goedkoper is af en toe een titel werkelijk te kopen. Ik ben ook een fossiel als het daarop aankomt, met films heb ik hetzelfde ondanks alle streamingsdiensten zo'n beetje te hebben...quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef V. het volgende:
[..]
je bent niet de enige, en wat mogelijke oplossingenquote:Op donderdag 30 maart 2023 23:43 schreef Hathor het volgende:
Net op Steam Morrowind GotY edition gekocht, maar tijdens het opstarten krijg ik een melding dat er een musicfile niet afgespeeld kan worden waardoor het laden volledig afgekapt word. Nou besef ik dat dit al een wat ouder spel is, en ik zit momenteel met Win 10, dus wellicht dat daar iets conflicteert. Mijn vraag is, heeft iemand hier ervaring mee en hoe valt het op te lossen zodat ik het alsnog kan gaan spelen?
Even een update, na wat zoeken ben ik DE oplossing tegen het lijf gelopen. Er bestaat een complete engine overhaul, waardoor het spel er niet alleen grafisch gedetailleerder uitziet, maar ook zo goed als volledig bugfree is, want ik kan me nog wel wat vervelende bugs herinneren toen ik het spel nog actief speelde 20 jaar geleden, zoals door de vloer zakken terwijl je op een brug loopt in Vivec, of al die random crashes waardoor je ineens weer naar je desktop zit te koekeloeren. Ik zit het nu inmiddels al een dag of twee te spelen en het draait als een tierelier. De overhaul heet Openmw en kun je downloaden in onderstaande link.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent niet de enige, en wat mogelijke oplossingen
https://www.gog.com/forum(...)_error_on_windows_10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |