net nu de sales zijn afgelopenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:41 schreef Biest. het volgende:
Ik ben misschien wel al een jaar niet meer ingelogd op Steam. Na het lezen van dit topic heb ik er wel weer zin in!
Komt vanzelf weer een nieuwequote:
Nice, vond dat een hele toffe spin-off. Jammer van de relatief korte duur en lage herspeelwaarde.quote:
Ik vind het een heerlijk ding, nu zo'n twee weken in bezit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:25 schreef mschol het volgende:
steamdeck in handen gehad
opzixh wel tof ding enzo maar zie mijzelf er echt niet snel 1 aanschaffen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die MEC's uit Enemy Within fantastisch vond. Drie van die lopende tanks en het is zowat hilarisch als de aliens er iets tegen proberen te doen... totdat ze met hun eigen variant komenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nice, vond dat een hele toffe spin-off. Jammer van de relatief korte duur en lage herspeelwaarde.
Helaas lijkt die hele franchise sindsdien weer compleet stil te staan. Nog altijd geen officiële XCOM 3-aankondiging na 6 jaar. Phoenix Point, de 'spirituele opvolger', is best oké, maar biedt m.i. gewoon veel minder vermaak dan XCOM 2. Het is een beetje een Lidl XCOM, imo. Ik wil weer die management shit van de Avenger, dat was zo tof altijd qua gevoel van progressie
FireAxis moest natuurlijk al hun tijd steken in Marvel’s Midnight Suns, dat is een beetje Xcom met random cards play. Maar heel dat spel trekt me gewoon niet, ook niet na het zien van een uur van gameplay. Ben tevens wat superhelden genre moe, maar goed, het is niet alsof ze niks hebben uitgebracht..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nice, vond dat een hele toffe spin-off. Jammer van de relatief korte duur en lage herspeelwaarde.
Helaas lijkt die hele franchise sindsdien weer compleet stil te staan. Nog altijd geen officiële XCOM 3-aankondiging na 6 jaar. Phoenix Point, de 'spirituele opvolger', is best oké, maar biedt m.i. gewoon veel minder vermaak dan XCOM 2. Het is een beetje een Lidl XCOM, imo. Ik wil weer die management shit van de Avenger, dat was zo tof altijd qua gevoel van progressie
Ja echt zonde, XCOM blijft een van m'n favoriete gameseries allertijden, al vanaf de originele versies in de jaren '90. Phoenix Point heeft het zoals je zegt allemaal net niet. Het is wel oké, maar niet van het niveau van de XCOM serie.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hier ben ik wel benieuwd naar! Alleen dan de single player met die nieuwe gamemode in italiequote:Op donderdag 12 januari 2023 09:04 schreef 2dope het volgende:
Company of Heroes 3 multiplayer bèta nu speelbaar op Steam
Misschien leuk om uit te proberen voor de RTS-liefhebbers. Ook skirmish vs AI behoort tot de mogelijkheden. Heb de closed alpha een half jaar geleden ofzo gespeeld, toen nog een beetje 'underwhelmed'. Dit weekend maar weer ff kijken hoe het nu speelt
Remaster van AoM? Snel kijken!quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:44 schreef BlackLining het volgende:
Voor de RTS liefhebbers is tevens de remaster van Age of Mythology plus Tale of the Dragon in de bonus
Ik overweeg om 'm voor console te halenquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hier ben ik wel benieuwd naar! Alleen dan de single player met die nieuwe gamemode in italie
edit: ohh lees nu je post pas goedTegen AI ga ik het wel ff proberen
een rts met een controllerquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik overweeg om 'm voor console te halen
Speelt waarschijnlijk waardeloos zonder muis maar lijkt me wel vet op een huge scherm
Mja vooral micromanagen van troepen, selecteren van groepen eenheden enzo lijkt me kut. Maar ben wel vaker positief verrast door de creativiteit van ontwikkelaars m.b.t. gebruik van controllers in games waar je dat niet verwacht (vaak isometrische RPG's).quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
een rts met een controllerKlinkt als een horrorfilm. Al is het vast prima te doen. Helemaal als je alleen single player speelt.
Ja zo heb je ook planet coaster op console. Dacht ik ook van kan nooit goed werken. Maar volgens de reviews werkt het prima.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja vooral micromanagen van troepen, selecteren van groepen eenheden enzo lijkt me kut. Maar ben wel vaker positief verrast door de creativiteit van ontwikkelaars m.b.t. gebruik van controllers in games waar je dat niet verwacht (vaak isometrische RPG's).
Tactical pause, radial menu's etc.
ik mis daar zo enorm alle uitbreidingen dat het voor mij een beetje een domper is...quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:17 schreef BlackLining het volgende:
De Cities Skylines port op de Switch werkt ook vrij aardig.
Blijft behelpen maar soms is gewoon lekker op de bank hangen belangrijker dan vlijmscherpe gameplay
Ik snap geen kut van dat hacken in cyberpunkquote:Op zondag 8 januari 2023 20:45 schreef PirE het volgende:
Na 2 jaar Cyberpunk 2077 opnieuw uitgespeeld na alle patches en ook gelijk alle achievements en eindes afgevinkt. Speelt allemaal net wat lekkerder en soepeler na alle patches (al draaide hij bij mij op release ook goed). Ben wel benieuwd naar de DLC later dit jaar.
Nu verder met Sniper Elite 5, in de sale opgepikt samen met Marvel Midnight Sun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |