abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games maandag 6 februari 2023 @ 12:42:25 #151
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_207877593
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:41 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik vind het ook een hoop geld, maar ja... AAA publisher/developer en inflatie... Ik wacht wel op een goede aanbieding als het echt wat is - en ik er überhaupt ooit aan toekom.
Ja, of Gamepass dus.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_207877649
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:33 schreef V. het volgende:

[..]
Ziet er wel heel tof uit! Ga ik in de gaten houden.
Jij bent een groot Dishonored fan als ik mij het goed herinner. Van dezelfde makers. En het heeft er ook wel wat van weg? Ook van Borderlands, Far Cry en nog wat andere spellen. Misschien wat generiek dus, maar ik vind het er toch wel heel tof uitzien.

Kijk nog iets meer uit naar Hogwarts Legacy overigens, maar zal beide games uiteindelijk (voorlopig) wel niet spelen :')
Tails tell tales
pi_207877674
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Ja, of Gamepass dus.
Ik zal er eens naar kijken. Maar denk vooralsnog dat ik te weinig/onregelmatig game daarvoor?

En ook wat V. al aangaf.
Tails tell tales
pi_207877730
Behalve (veel van) de vampieren in Red Fall trouwens, die vind ik er vooralsnog wat matig uitzien op de beelden... de "flow' daarvan...
Tails tell tales
  maandag 6 februari 2023 @ 13:15:35 #155
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_207878039
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:46 schreef Forbry het volgende:

Kijk nog iets meer uit naar Hogwarts Legacy overigens, maar zal beide games uiteindelijk (voorlopig) wel niet spelen
:')
Toch goed nieuws voor je:

twitter
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games maandag 6 februari 2023 @ 13:19:21 #156
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_207878092
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:53 schreef Forbry het volgende:
Behalve (veel van) de vampieren in Red Fall trouwens, die vind ik er vooralsnog wat matig uitzien op de beelden... de "flow' daarvan...
Dezelfde makers van ook Death Loop toch?
Als ik me niet vergist komt deze ook Day 1 uit op Gamepass uit en dan kun je het voor ¤1,- voor een maand proberen. Mocht het niks zijn, dan heb je er nog niet zoveel aan uitgegeven. Maar goed, dat moet je voor jezelf beslissen.

Persoonlijk vond ik de trailer van Red Fall qua gameplay wat meh, maar misschien dat het tijdens een speelsessie m'n mening doet veranderen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 6 februari 2023 @ 13:43:25 #157
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_207878407
Ondertussen blijf ik lekker bezig met Opus Magnum en Mahokenshi *)
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 6 februari 2023 @ 14:19:07 #158
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_207878857
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:15 schreef V. het volgende:

[..]
Toch goed nieuws voor je:

[ twitter ]
Omdat de reviewer elke keer over Rowling haar standpunt begint zit ik eraan te denken om deze game te kopen. Echt wat een onzin allemaal.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 6 februari 2023 @ 14:27:36 #159
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_207878975
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:19 schreef PirE het volgende:

[..]
Omdat de reviewer elke keer over Rowling haar standpunt begint zit ik eraan te denken om deze game te kopen. Echt wat een onzin allemaal.
O, ik had alleen de tweet bekeken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_207926193
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:15 schreef V. het volgende:

[..]
Toch goed nieuws voor je:

[ twitter ]
Vreselijke review vol met gezeur over Rowling :'), maar heel positief ja, zoals overal wel. Maakt het heel lastig om de game (nog) niet aan te schaffen :D
Tails tell tales
pi_207926416
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:43 schreef V. het volgende:
Ondertussen blijf ik lekker bezig met Opus Magnum en Mahokenshi *)
Die laatste staat op mijn 'wishlist' (maar dat zegt eigenlijk niks, want die puilt behoorlijk uit).

Ik ben al sinds een hele tijd grote fan van House Flipper. Niet voor de klusjes, maar als house/garden designing game/tool. Heeft (voor dat doel) zeker zijn beperkingen, maar vind het al met al toch de beste game die er tot nu toe op dat gebied is. (Voorheen speelde ik altijd The Sims (2/3) om dezelfde reden. The Sims 4 vind ik echter niks aan).
Komt volgende maand een nieuwe DLC voor dit spel aan, dus ik zit dan ook weer goed onder de pannen qua gamen.
Fijn aan House Flipper vind ik dat ik het gewoon af en toe een uurtje of iets kan spelen. Ik denk als ik aan Hogwarts Legacy begin, dat ik zo weer uren en uren (danwel dagen/weken) verder ben. Tof, daar niet van, maar (helaas) (eigenlijk) niet zo handig/haalbaar.
Tails tell tales
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2023 @ 23:13:38 #162
364681 over_hedge
pi_208000704
Bro force nu 3 euro op steam. Meer dan de moeite waard!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208000737
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:39 schreef Forbry het volgende:

[..]
Die laatste staat op mijn 'wishlist' (maar dat zegt eigenlijk niks, want die puilt behoorlijk uit).

Ik ben al sinds een hele tijd grote fan van House Flipper. Niet voor de klusjes, maar als house/garden designing game/tool. Heeft (voor dat doel) zeker zijn beperkingen, maar vind het al met al toch de beste game die er tot nu toe op dat gebied is. (Voorheen speelde ik altijd The Sims (2/3) om dezelfde reden. The Sims 4 vind ik echter niks aan).
Komt volgende maand een nieuwe DLC voor dit spel aan, dus ik zit dan ook weer goed onder de pannen qua gamen.

Dit komt ook nog dit jaar
https://store.steampowered.com/app/1190970/House_Flipper_2/
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:07:22 #164
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_208002458
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:39 schreef Forbry het volgende:

[..]
Die laatste staat op mijn 'wishlist' (maar dat zegt eigenlijk niks, want die puilt behoorlijk uit).
Herkenbaar ;)
Maar Mahokenshi is echt tof, alleen wel retemoeilijk, er is één level waar in maar niet door kom, en dat is nog redelijk aan het begin _O-
Enige kritiek die ik heb zijn een paar technische dingetjes, maar ik hoop dat die een keer in een update komen.
Max resolutie bijvoorbeeld op dit moment 2560x1440, en ik wil hem op mijn brute monitor in volledige resolutie :P

Maar als ik weer een paar keer vergeefs heb geprobeerd om dat Mahokenshi kutlevel door te komen, schakel ik even over naar Fights in Tight Spaces. Ook een fijne deckbuilder ;)
Ja inderdaad, V. ja.
pi_208016294
Broforces blijft geninaal _O_ Als je hem nog nooit gespeeld hebt snel open voor die 3 euro
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208035281
Broforce is top
Mafia II definitive edition was 4,49¤ ipv 30 dus die ook maar meegepakt, ondanks dat het geen meesterwerk is toch wel leuk om weer een x door te spelen.
blablablabla
  maandag 20 februari 2023 @ 10:26:02 #167
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208072334
Heb Marvel Midnight Suns gekocht naar aanleiding van het gratis weekend. Twijfelde eerst omdat het sociale aspect van het Abbey deel me niet echt trekt maar vind het meevallen nadat ik het een paar uur heb gespeeld. En aangezien de tutorial langer dan 2 uur duurt kon ik hem ook niet echt proberen.

Combat is heerlijk en heb ook geen last van performance issues.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  FOK!fotograaf maandag 20 februari 2023 @ 10:30:24 #168
364681 over_hedge
pi_208072383
Over paar dagen company of heroes 3
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games maandag 20 februari 2023 @ 10:37:03 #169
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208072462
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Over paar dagen company of heroes 3
Yesss. Niet meer gespeeld sinds de closed beta ergens vorig jaar maar voelde toen wel weer als vanouds. Wel weer ff zin in een RTS met tanks, bommen en granaten (laatste jaren vooral Age of Empires gespeeld op dat gebied).

Atomic Heart is ook erg vet trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!fotograaf maandag 20 februari 2023 @ 10:38:52 #170
364681 over_hedge
pi_208072486
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
Yesss. Niet meer gespeeld sinds de closed beta ergens vorig jaar maar voelde toen wel weer als vanouds. Wel weer ff zin in een RTS met tanks, bommen en granaten (laatste jaren vooral Age of Empires gespeeld op dat gebied).

Atomic Heart is ook erg vet trouwens.
Ik moet zeggen dat ik de beta vaan laatst niet zo geweldig vond :@ Had amper het idee dat het een nieuw deel was. En ik haat dat je niet verder kan uitzoomen. Maar daar komen vast mods voor.

Waardoor ik er als nog zin in heb is dat die nieuwe gamemode wat een beetje total war fibe heeft me wel tof lijkt.
De mode in italy

Atmoic heart ga ik ook wel ff proberen ja. Heb nog paar weken gamepass

oh en als je rts tof vind. Zou je Broken Arrow ook even in de gaten moeten houden. Komt ook binnenkort.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games maandag 20 februari 2023 @ 12:08:45 #171
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208073939
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik de beta vaan laatst niet zo geweldig vond :@ Had amper het idee dat het een nieuw deel was. En ik haat dat je niet verder kan uitzoomen. Maar daar komen vast mods voor.

Waardoor ik er als nog zin in heb is dat die nieuwe gamemode wat een beetje total war fibe heeft me wel tof lijkt.
De mode in italy

Atmoic heart ga ik ook wel ff proberen ja. Heb nog paar weken gamepass

oh en als je rts tof vind. Zou je Broken Arrow ook even in de gaten moeten houden. Komt ook binnenkort.
True je zou hopen na zoveel jaar dat ze ook een klein beetje investeren in het visuele aspect maar dat liet nog wel behoorlijk te wensen over. Toch vond ik het wel weer redelijk als vanouds aanvoelen met het squads besturen enzo. Ben ook wel nieuwsgierig hoe het eindproduct uiteindelijk is geworden. Was overigens nooit een CoH multiplayer fan - grootste deel van de CoH-community zijn PvP die-hards heb ik het idee - daar wordt wel redelijk naar geluisterd volgens mij qua opvolgen van feedback.

Broken Arrow had ik al wel wat filmpjes van gezien maar kwam op mij meer over als Grand Strategy ipv klassieke RTS, kan me vergissen (Total War / Hearts of Iron zijn bijv. ook totaal niet mijn games).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!fotograaf maandag 20 februari 2023 @ 12:50:55 #172
364681 over_hedge
pi_208074517
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef 2dope het volgende:

[..]
True je zou hopen na zoveel jaar dat ze ook een klein beetje investeren in het visuele aspect maar dat liet nog wel behoorlijk te wensen over. Toch vond ik het wel weer redelijk als vanouds aanvoelen met het squads besturen enzo. Ben ook wel nieuwsgierig hoe het eindproduct uiteindelijk is geworden. Was overigens nooit een CoH multiplayer fan - grootste deel van de CoH-community zijn PvP die-hards heb ik het idee - daar wordt wel redelijk naar geluisterd volgens mij qua opvolgen van feedback.

Broken Arrow had ik al wel wat filmpjes van gezien maar kwam op mij meer over als Grand Strategy ipv klassieke RTS, kan me vergissen (Total War / Hearts of Iron zijn bijv. ook totaal niet mijn games).
Ik speel rts spellen ook nooit online. Hoog uit 1 v 1 tegen vrienden met de regel eerste half uur mag je niet aanvallen :P

Broken arrow is wel een rts. Je bestuurt echt elke unit. En je stelt je eigen leger samen. Het heeft niet een map zoals total war of hoi4. Hoi4 is sowieso echt een heel ander spel. Maar snap wat je bedoeld.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:54:25 #173
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_208074553
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef over_hedge het volgende:

oh en als je rts tof vind. Zou je Broken Arrow ook even in de gaten moeten houden. Komt ook binnenkort.
Broken Arrow staat idd bij mij op het wensenlijstje.

Worth A Buy was heel positief over zijn preview:

En zelf vind ik, qua hex-based, Second Front er ook leuk uitzien, al schijnt die onder het exterieur ook behoorlijk diep te zijn.

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!fotograaf maandag 20 februari 2023 @ 12:55:58 #174
364681 over_hedge
pi_208074571
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef V. het volgende:

[..]
Broken Arrow staat idd bij mij op het wensenlijstje.

Worth A Buy was heel positief over zijn preview:

En zelf vind ik, qua hex-based, Second Front er ook leuk uitzien, al schijnt die onder het exterieur ook behoorlijk diep te zijn.

Vorige week kon je de demo ook al spelen. Vond het wel erg tof! Enige is dat er geen datum op steam staat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208089984
quote:
Ja ^O^, ik ben helemaal 'into' dit spel en helemaal op de hoogte. Deel 2 gaat veel minder beperkingen hebben en dat is heel tof. Maar ik ben een graphics hoer, zeker als het om games gaat die ik speel om te 'designen'. Dan wil ik het graag zo mooi en ook zo realistisch mogelijk. En vooralsnog lijken de graphics in HF2 een flinke stap achteruit voor mij, want veel meer "cartoony" dan in het huidige deel. The Sims 4 deed dat ook en toen was het helaas :W voor mij. Een developer gaf echter aan dat de graphics er in de uiteindelijke versie veel beter uit gaan zien, dus ik wacht het wel af.

Al met al ben ik heel erg bénieuwd, maar nog niet heel énthousiast over dit 2e deel...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 21-02-2023 18:07:27 ]
Tails tell tales
pi_208090124
Hogwarts Legacy toch al gekocht om iig te proberen :@ , maar geld laten 'refunden', omdat ik - vooralsnog - de grafische kwaliteit niet goed (genoeg) vond/kreeg. Ik probeer die game later nog wel eens.Lijkt me verder nog steeds tof.

Ook op mijn wishlist staan en lange tijd uit het oog verloren, maar nu weer vol 'in the picture', want gisteren uitgekomen op Steam: Atomic Heart.

Lijkt me echt heel tof en ook meteen op/via GamePass te spelen, dus denk dat ik die maar eens ga proberen. Voor een euro maakt het niet bepaald uit als ik weer afhaak. :')

Schijnt op Bioshock Infinite te lijken en die game vond ik heel erg leuk. Ik houd sowieso erg van dat "weird scifi'-sfeertje, dus ben heel benieuwd! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 21-02-2023 21:30:38 ]
Tails tell tales
pi_208090153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Die komt ook op gamepass geloof ik. Dus zou hem zeker niet op steam kopen
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Ja, of Gamepass dus.
Bedankt nog voor het wijzen op GP, jullie!
Lange tijd geleden al eens aan een game begonnen op GP, (The Outer Worlds) maar daarna weer helemaal vergeten... En kan het nu weer een maand voor een euro gebruiken, dus top!
Tails tell tales
  FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2023 @ 17:58:17 #178
364681 over_hedge
pi_208090192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:54 schreef Forbry het volgende:

[..]
[..]
Bedankt nog voor het wijzen op GP, jullie!
Lange tijd geleden al eens aan een game begonnen op GP, (The Outer Worlds) maar daarna weer helemaal vergeten... En kan het nu weer een maand voor een euro gebruiken, dus top!
Graag gedaan. Scheelt je weer 69 euro 8-)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208090243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Graag gedaan. Scheelt je weer 69 euro 8-)
Goedkoopste versie voor PC op GP en Steam 59,99, maar yep en yay! *O*
Ga er vanavond al even aan beginnen.
Trouwens, Atomic Heart is wel van een Russische dev begreep ik, mocht iemand daar moeite mee hebben :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 21-02-2023 21:49:45 ]
Tails tell tales
  FOK!fotograaf dinsdag 21 februari 2023 @ 18:11:48 #180
364681 over_hedge
pi_208090300
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:04 schreef Forbry het volgende:

[..]
Goedkoopste versie voor PC op GP en Steam 59,99, maar yep en yay! *O*
Ga er vanavond al even aan beginnen.
Trouwens, Atomic Hearts is wel van een Russische dev begreep ik, mocht iemand daar moeite mee hebben :D
Ja klopt. Al zit de studio in cyprus. En het spel gaat over de ussr. Maar niet echt in een positieve zin.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 21:12:25 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208093169
Atomic Heart _O_
What can change the nature of a man?
pi_208096587
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:12 schreef Coco het volgende:
Atomic Heart _O_
Gister geprobeerd, 2 uurtjes later eraf gegooid. Vond er echt geen zak aan :P

Behalve het uiterlijk helaas weinig te maken met bioshock.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 09:00:01 #183
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208096776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 08:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Behalve het uiterlijk helaas weinig te maken met bioshock.
:D
Volgens mij moet jij even wat langer spelen, dan kom je hierop terug.
Zelfs het plot lijkt erop.
Het is een mix van bioshock, prey, wolfenstein, system shock 2.

Je moet even door dat begin heenzetten.
What can change the nature of a man?
pi_208096952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:00 schreef Coco het volgende:

[..]
:D
Volgens mij moet jij even wat langer spelen, dan kom je hierop terug.
Zelfs het plot lijkt erop.
Het is een mix van bioshock, prey, wolfenstein, system shock 2.

Je moet even door dat begin heenzetten.
Nee, los van dat ik het niet op bioshock vindt lijken vond ik de gameplay ook kut. En die oneindige dialogen van die handschoen kan ik al helemaal niet tegen. En als het na 2 uur nog niet klikt ken ik mijzelf goed genoeg om te weten dat het daarna niet opeens wel gaat klikken :P

Ziet er leuk uit verder, dat wel.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2023 @ 09:37:37 #185
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208097161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:00 schreef Coco het volgende:

[..]
:D
Volgens mij moet jij even wat langer spelen, dan kom je hierop terug.
Zelfs het plot lijkt erop.
Het is een mix van bioshock, prey, wolfenstein, system shock 2.

Je moet even door dat begin heenzetten.
Ik vind 'm ook nog steeds erg leuk, de bossfights zijn ook tof. Standaard riedeltje is dan "omfg wtf is dit voor mega OP boss" en dan 2e of 3e poging na uitvogelen zwaktes "hahah sterf loser"

Sommige dingen zijn ook een beetje raar zoals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 09:40:04 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208097187
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik vind 'm ook nog steeds erg leuk, de bossfights zijn ook tof. Standaard riedeltje is dan "omfg wtf is dit voor mega OP boss" en dan 2e of 3e poging na uitvogelen zwaktes "hahah sterf loser"

Sommige dingen zijn ook een beetje raar zoals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, en voor hun eerste game hebben ze het echt goed gedaan.
Het spel is heerlijk vreemd, wat natuurlijk niet altijd helemaal goed uitpakt.
What can change the nature of a man?
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2023 @ 09:52:01 #187
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208097345
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:40 schreef Coco het volgende:

[..]
Eens, en voor hun eerste game hebben ze het echt goed gedaan.
Het spel is heerlijk vreemd, wat natuurlijk niet altijd helemaal goed uitpakt.
Yep vind ik ook. Je merkt dat het net niet zo polished is als een Bioshock of Prey, maar het komt verdomd dicht in de buurt.

Op sommige gebieden hadden ze ook makkelijk wat meer winst kunnen behalen, als je je bijv. nog herinnert hoe epic de introducties waren van Plasmids in Bioshock, dat was echt een geniale manier van het introduceren van nieuwe skills - hier in Atomic heart heb je 'gewoon' from the get go meteen toegang tot allerlei verschillende (elemental) skills die totaal niet uitgelegd/geintroduceerd worden. Heb wel vaker tijdens het spelen dat ik denk "dude had dit even iets anders aangepakt dan had het zoveel meer impact" maarja

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2023 @ 11:43:57 #188
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208098650
https://tweakers.net/revi(...)oes-3-conclusie.html

@over_hedge

Ff kijken of er voor ons ook nog ergens een reviewexemplaar te krijgen is, release is morgen al. Las in de comments daar trouwens ook over Warno, een nieuwe WW3 RTS die kennelijk hoge ogen gooit. Is ook compleet langs me heen gegaan... Ook wel iets voor @Frutsel wellicht

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:48:00 #189
8781 crew  Frutsel
pi_208098721
Ziet er leuk uit :) Hoop dat CoH3 binnenkort even een weekendje gratis wordt om te proberen :P

AoEIV ook nog ff gedaan afgelopen weekend.
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2023 @ 11:51:26 #190
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208098774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:48 schreef Frutsel het volgende:
AoEIV ook nog ff gedaan afgelopen weekend.
En? Ik heb 'm best lang gespeeld in de weken na release. Erg leuk weer, maar na de singleplayer campaigns allemaal uitgespeeld te hebben jeukt het niet echt om nog in multiplayer of skirmish aan de slag te gaan eigenlijk.

Ik wacht nog op Age of Mythology Retold, maar is onbekend wanneer die uitkomt...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:02:18 #191
8781 crew  Frutsel
pi_208098931
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef 2dope het volgende:

[..]
En? Ik heb 'm best lang gespeeld in de weken na release. Erg leuk weer, maar na de singleplayer campaigns allemaal uitgespeeld te hebben jeukt het niet echt om nog in multiplayer of skirmish aan de slag te gaan eigenlijk.
Na AoEII vond ik het veel van hetzelfde. Zo voelde AoEIV ook wel een beetje en dat weerhoudt mij er nog van om daar een paar tientjes voor neer te leggen. Dan wacht ik liever tot de game een keer in de sale rond de 9,99 ofzo is.

quote:
Ik wacht nog op Age of Mythology Retold, maar is onbekend wanneer die uitkomt...
Nice! Vroeger ook wel gedaan

Age of Wonders III is ook nog wel leuk om te doen :)
pi_208099097
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:43 schreef 2dope het volgende:
https://tweakers.net/revi(...)oes-3-conclusie.html

@:over_hedge

Ff kijken of er voor ons ook nog ergens een reviewexemplaar te krijgen is, release is morgen al. Las in de comments daar trouwens ook over Warno, een nieuwe WW3 RTS die kennelijk hoge ogen gooit. Is ook compleet langs me heen gegaan... Ook wel iets voor @:Frutsel wellicht

Ik zat net op twitch beetje naar stream van Company of heroes 3 te kijken. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind. Denk dat ik nog ff wacht met mijn 60 euro
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2023 @ 14:10:09 #193
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208100522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik zat net op twitch beetje naar stream van Company of heroes 3 te kijken. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind. Denk dat ik nog ff wacht met mijn 60 euro
Ik wacht nog ff of we reviewcodes krijgen, ik ben ook wel nieuwsgierig naar die console-editie die kennelijk gewoon goed werkt. Alleen de release van die versie is pas ergens later in 2023
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games woensdag 22 februari 2023 @ 14:52:55 #194
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_208100986
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:10 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik wacht nog ff of we reviewcodes krijgen, ik ben ook wel nieuwsgierig naar die console-editie die kennelijk gewoon goed werkt. Alleen de release van die versie is pas ergens later in 2023
Nog altijd benieuwd hoe je dit soort spellen met een Controller speelt, just sounds wrong... :wtf:
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games woensdag 22 februari 2023 @ 15:02:04 #195
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208101082
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Nog altijd benieuwd hoe je dit soort spellen met een Controller speelt, just sounds wrong... :wtf:
Met een muis zal ongetwijfeld altijd beter werken. Toch ben ik wel vaker verrast door steengoede controller-support in games die je eigenlijk gewoon met een muis moet/wil spelen. Begon al bij Diablo 3, maar bijv. ook games als Original Sin 2, Don't Starve, Wasteland 2 etc. Dat zijn geen RTS' en maar wel behoorlijk point-and-click-heavy titels. Age of Empires console-editie schijnt bijv. ook wel prima te werken. Op hoog niveau concurreren met kb/m-gebruikers is er denk ik niet bij :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_208105198
Ach, sommige mensen kunnen ook FPS spelen met gamepads.
Conscience do cost.
pi_208112043
Ik heb al wat uren in Atomic Heart gestopt. In het begin was mijn gevoel heel dubbel.

Meteen al tof qua sfeer en setting, maar "mwa", omdat ik de gameplay en sommige dialogen niet zo trok. Gaandeweg echter begon ik a) aan sommige zaken wat te wennen en b) sommige dingen vond ik in de loop van de tijd simpelweg beter worden.

Ik vind de game zeker veel van Bioshock weg hebben (iig van 1 en Infinite, enige twee waar ik ervaring mee heb), maar ik vind AT toch ook wel echt zijn eigen, originele aspecten hebben.

Dat 'zwemmen' door die Polymer vind ik heel leuk. Ook vind ik de 'klimelementen' leuk en veel van de (nadat ik doorkreeg hoe eea werkte :') ) puzzels erg geinig. Wat ik erg kut vind zijn de QTE elementen, inclusief het dodgen. Meestal ga ik dood als ik zo'n 'heavy attack' niet op een andere manier kan voorkomen. ;(

Qua dialoog gaat het twee kanten op. Soms heel slecht, soms moet ik best behoorlijk lachen. NORA vind ik super 'cringe', maar ze went - een soort van - en ze is zó 'cringe' (en dat vind je karakter ook) dat het ergens ook wel weer grappig is imo.

In het begin vond ik het tot daaraan toe dat ik verplicht als man moet spelen, maar vond ik het vooral irritant dat 'je' - imo - een behoorlijke eikel 'bent'. Dat lijkt echter te verbeteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Graphics van de game vind ik helemaal prima tot zelfs goed (zonder top-notch te zijn met allerlei speciale lichteffecten enzo; ook fijn omdat mijn verouderde hardware dit spel heel goed trekt).

Grootste pluspunt de setting/sfeer en ik ben ook best wel benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat. Grootste minpunt toch de gameplay en dan vooral bepaalde 'mechanics'. Overigens heeft het veranderen van de standaard key bindings mij op dit punt gelukkig wel aardig geholpen. Ook mag de game hier en daar wat gepolijster zijn, want ik loop nog wel eens tegen een bug/glitch aan. Verder vind ik het aantal abilities ietwat tegenvallend.

UI is beperkt denk ik, maar wat er is werkt wel heel prettig imo.

Al met al vind ik het, na er enige tijd in te hebben moeten komen, (vooralsnog) een heel tof spel!

Ik ben nu bij het station in het dorp aanbeland.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Het dorp vind ik erg leuk na eerst de hele tijd in die facility te zijn geweest. In het begin rustig aan gedaan, maar uiteindelijk toch door het dorp heen gerushed, omdat rustig aan doen daar geen sinecure is en ik even te benieuwd was/ben naar hoe het verhaal verder gaat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra punt omdat er in de "hints" wordt aangegeven - even vrij vertaald - "dat je de dieren (en daar zijn er nogal wat van in het spel)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met rust moet laten; ze leveren de speler niets op en hebben het al moeilijk genoeg" *; :P
Tails tell tales
pi_208112052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 20:58 schreef ems. het volgende:
Ach, sommige mensen kunnen ook FPS spelen met gamepads.
Sommige mensen kunnen elden ring uitspelen op een pc en console tegelijk. Waarvan 1tje met een dance pad.

Mensen zijn raar af en toe :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208112190
Ik vind de game qua stijl trouwens ook veel van Fallout weg hebben (nooit een deel van (uit)gespeeld, wel veel beelden van gezien).

Verder merk ik wel weer hoeveel tijd er in dit soort games gaat zitten. Voordat je het weet, ben je uren en uren verder. Hoe leuk ik de game ook vind, ik weet niet of ik dat ga/kan volhouden... Nou ja, heb nog bijna een maand voor die ene euro, we gaan het zien :P

[ Bericht 30% gewijzigd door Forbry op 23-02-2023 14:34:24 ]
Tails tell tales
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 19:17:52 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208115712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Sommige mensen kunnen elden ring uitspelen op een pc en console tegelijk. Waarvan 1tje met een dance pad.

Mensen zijn raar af en toe :P
MissMikkaa
What can change the nature of a man?
pi_208119369
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:07 schreef Forbry het volgende:
Ik vind de game qua stijl trouwens ook veel van Fallout weg hebben (nooit een deel van (uit)gespeeld, wel veel beelden van gezien).

Verder merk ik wel weer hoeveel tijd er in dit soort games gaat zitten. Voordat je het weet, ben je uren en uren verder. Hoe leuk ik de game ook vind, ik weet niet of ik dat ga/kan volhouden... Nou ja, heb nog bijna een maand voor die ene euro, we gaan het zien :P
Spel schijnt maar 13 uur te duren. Dus dat haal je wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 11:15:28 #202
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208124104
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja klopt. Al zit de studio in cyprus. En het spel gaat over de ussr. Maar niet echt in een positieve zin.
Het probleem zit hem meer in de kantoren Moskou en St. Petersburg... ik voel morale verplichting om hem links te laten liggen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!fotograaf vrijdag 24 februari 2023 @ 11:19:54 #203
364681 over_hedge
pi_208124174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Het probleem zit hem meer in de kantoren Moskou en St. Petersburg... ik voel morale verplichting om hem links te laten liggen.
Oh zou kunnen. Geloof je meteen. Ik was sowieso niet van plan deze te gaan spelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208124377
Gisteren begonnen aan Stray O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_208129074
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:34 schreef BlackLining het volgende:
Gisteren begonnen aan Stray O+
Goede game. In het begin vond ik het wel supersaai en had over nagedacht om een steam refund aan te vragen. Blij dat ik dat niet gedaan heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skwish op 24-02-2023 18:29:03 ]
  vrijdag 24 februari 2023 @ 19:56:58 #206
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_208130583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Het probleem zit hem meer in de kantoren Moskou en St. Petersburg... ik voel morale verplichting om hem links te laten liggen.
Er is ook een oproep vanuit Oekraïne om het spel iig niet in Oekraïne verkrijgbaar te maken (voor wat die oproep waard is) en sowieso om het spel niet te kopen, om de Russische oorlogskas niet te spekken. Er schijnen toch wel banden te zijn met de Russische staat te zijn.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 20:50:14 #207
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_208131660
De Eerste Wereldoorlog als RTS met The Great War: Western Front

Ik hou deze even in de gaten, lijkt me best tof.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 24 februari 2023 @ 21:18:10 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208132174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:56 schreef V. het volgende:

[..]
Er is ook een oproep vanuit Oekraïne om het spel iig niet in Oekraïne verkrijgbaar te maken (voor wat die oproep waard is) en sowieso om het spel niet te kopen, om de Russische oorlogskas niet te spekken. Er schijnen toch wel banden te zijn met de Russische staat te zijn.
Precies. Sund, ik keek hier erg naar uit. Maar ik kan wel wachten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208133079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Het probleem zit hem meer in de kantoren Moskou en St. Petersburg... ik voel morale verplichting om hem links te laten liggen.
Sorry maar omdat er oorlog is zal ik geen game kopen van een Russisch game bedrijf ?
Die mensen kunnen er geen zak aan doen wat er gebeurd in de wereld .

Anders hadden we net zo goed geen Amerikaanse spellen moeten kopen toen hun oorlog voerde in dessert storm .

Werd er ook gewoon gekocht in die tijd .

Nee als een game goed is dan ga ik persoonlijk echt niet aan denken waar die game vandaan komt.
Tenslotte de games is gemaakt door gamers die liefde hebben om games te maken .
Net zo gamers als jij of ik.
pi_208133490
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:20 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Sorry maar omdat er oorlog is zal ik geen game kopen van een Russisch game bedrijf ?
Die mensen kunnen er geen zak aan doen wat er gebeurd in de wereld .

Anders hadden we net zo goed geen Amerikaanse spellen moeten kopen toen hun oorlog voerde in dessert storm .

Werd er ook gewoon gekocht in die tijd .

Nee als een game goed is dan ga ik persoonlijk echt niet aan denken waar die game vandaan komt.
Tenslotte de games is gemaakt door gamers die liefde hebben om games te maken .
Net zo gamers als jij of ik.
Ja, er zit helemaal geen verschil tussen wat Rusland doet en Amerika deed :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_208133519
Ik ga mij niet mengen in die politieke discussie omtrent dit spel. Iedereen moet voor zichzelf maar de keuze maken het spel al dan niet te kopen/spelen.

Ik vind het spel na nog meer uren te hebben gespeeld alleen nog maar leuker. Ondanks bepaalde minpuntjes, zie je er echt aan af dat er heel veel liefde, aandacht en tijd in is gestoken en ik vermaak mij er heel erg mee! _O_
Tails tell tales
pi_208133607
*dubbel*

[ Bericht 99% gewijzigd door Forbry op 24-02-2023 23:01:12 ]
Tails tell tales
pi_208133635
Ik krijg de indruk dat de game behoorlijk lang is. Zelfs als je alleen het hoofdverhaal speelt, je daar doorheen jaagt en de combat en puzzels een eitje vindt (ik speel op 'normal' en ik vind beide bepaald geen eitje), kan ik mij maar moeilijk voorstellen dat je het redt in 13 uur...
Tails tell tales
pi_208133700
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:51 schreef Forbry het volgende:
Ik ga mij niet mengen in die politieke discussie omtrent dit spel. Iedereen moet voor zichzelf maar de keuze maken het spel al dan niet te kopen/spelen.

Ik vind het spel na nog meer uren te hebben gespeeld alleen nog maar leuker. Ondanks bepaalde minpuntjes, zie je er echt aan af dat er heel veel liefde, aandacht en tijd in is gestoken en ik vermaak mij er heel erg mee! _O_
Nee ik normaal ook niet
Maar als er al gelult word er over geef ik wel mijn mening er over.

Dit is een spel topic .
Niet de oorlog topic deel.

Een mod had het ook moeten verwijderen naar mijn mening .

Terug naar gamen en welke spel gaaf is om te spelen.
  Eindredactie Games vrijdag 24 februari 2023 @ 23:01:55 #215
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208133706
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:55 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat de game behoorlijk lang is. Zelfs als je alleen het hoofdverhaal speelt, je daar doorheen jaagt en de combat en puzzels een eitje vind (ik speel op 'normal' en ik vind beide bepaald geen eitje), kan ik mij maar moeilijk voorstellen dat je het redt in 13 uur...
Best lange campaign idd. Heb er ergens rond de 16u over gedaan denk ik, met vrij minimale exploration in de open gedeeltes.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 24 februari 2023 @ 23:04:09 #216
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208133750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:01 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee ik normaal ook niet
Maar als er al gelult word er over geef ik wel mijn mening er over.

Dit is een spel topic .
Niet de oorlog topic deel.

Een mod had het ook moeten verwijderen naar mijn mening .

Terug naar gamen en welke spel gaaf is om te spelen.
Kan gewoon besproken worden zolang de oorlog zelf als onderwerp maar niet de overhand krijgt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_208133905
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:01 schreef 2dope het volgende:

[..]
Best lange campaign idd. Heb er ergens rond de 16u over gedaan denk ik, met vrij minimale exploration in de open gedeeltes.
Heb je in die tijd ook nog wat van die testing grounds gedaan?
Tails tell tales
pi_208134028
Heb best wat moeite met de combat en meer dan ik in soortgelijke, andere games had op 'normal'. Als ze met meer zijn, heb ik vooral moeite met die vijanden die zo boven op je zitten en je dan gaan vastpakken en daar zijn er nogal wat van. :')
Puzzels vind ik soms best pittig, maar te doen en vind ik vooral heel erg leuk. Veel variatie daarin ook, echt top gedaan imo!
Tails tell tales
pi_208134164
En de bosses vind ik - op de 1e na - tot nu toe ook erg pittig. Maar goed, daar zijn het bosses voor en ik ben geen Dark Souls-speler. Ik loop vaak als een bezetende en kip zonder kop rondjes te rennen, al health potions tankende en tussendoor druk ik dan als een gek op alle knoppen en zo kom ik er uiteindelijk dan wel |:)
Tails tell tales
  vrijdag 24 februari 2023 @ 23:50:41 #220
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208134602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:20 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Sorry maar omdat er oorlog is zal ik geen game kopen van een Russisch game bedrijf ?
Die mensen kunnen er geen zak aan doen wat er gebeurd in de wereld .
Luister, buikmeester, ik zeg dat ík bezwaren heb en ík kan wachten. Wat jij doet mag je zelf weten, maar ga me vooral geen woorden in de mond leggen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games vrijdag 24 februari 2023 @ 23:55:28 #221
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208134686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:12 schreef Forbry het volgende:

[..]
Heb je in die tijd ook nog wat van die testing grounds gedaan?
Eén geloof ik? Ik was op zoek naar extended mag voor de shotgun.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:20 schreef Forbry het volgende:
Heb best wat moeite met de combat en meer dan ik in soortgelijke, andere games had op 'normal'. Als ze met meer zijn, heb ik vooral moeite met die vijanden die zo boven op je zitten en je dan gaan vastpakken en daar zijn er nogal wat van. :')
Puzzels vind ik soms best pittig, maar te doen en vind ik vooral heel erg leuk. Veel variatie daarin ook, echt top gedaan imo!
Ja die minigames zitten echt creatief in elkaar, voelt goed als je er handigheid in krijgt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:28 schreef Forbry het volgende:
En de bosses vind ik - op de 1e na - tot nu toe ook erg pittig. Maar goed, daar zijn het bosses voor en ik ben geen Dark Souls-speler. Ik loop vaak als een bezetende en kip zonder kop rondjes te rennen, al health potions tankende en tussendoor druk ik dan als een gek op alle knoppen en zo kom ik er uiteindelijk dan wel |:)
:D ja je moet even hun moves enzo doorhebben, kost vaak een paar pogingen. Ik maakte me vaak vooral zorgen om gebrek aan munitie, maar ook bij bosses merkte ik dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_208136460
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:57 schreef Forbry het volgende:
Ik krijg de indruk dat de game behoorlijk lang is. Zelfs als je alleen het hoofdverhaal speelt, je daar doorheen jaagt en de combat en puzzels een eitje vindt (ik speel op 'normal' en ik vind beide bepaald geen eitje), kan ik mij maar moeilijk voorstellen dat je het redt in 13 uur...

Oh dat zou kunnen hoor! Ik hoorde het van een streamer. Maar zou ook zo fout kunnen zijn. Ik heb geen idee. Zelf niet gespeeld dus
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 09:40:50 #223
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_208136905
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:20 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Sorry maar omdat er oorlog is zal ik geen game kopen van een Russisch game bedrijf ?
Die mensen kunnen er geen zak aan doen wat er gebeurd in de wereld .

Anders hadden we net zo goed geen Amerikaanse spellen moeten kopen toen hun oorlog voerde in dessert storm .

Werd er ook gewoon gekocht in die tijd .

Nee als een game goed is dan ga ik persoonlijk echt niet aan denken waar die game vandaan komt.
Tenslotte de games is gemaakt door gamers die liefde hebben om games te maken .
Net zo gamers als jij of ik.
Er is niemand die zegt dat jij die game niet mag kopen en spelen.
Dat gezegd hebbende, er is natuurlijk wèl een verschil tussen Russische bedrijven die links hebben met een regime dat actief wordt geboycot, en willekeurige bedrijven in een land met wiens acties jij het niet eens bent, zoals jij hier poneert.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_208137079
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208138679
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 08:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Oh dat zou kunnen hoor! Ik hoorde het van een streamer. Maar zou ook zo fout kunnen zijn. Ik heb geen idee. Zelf niet gespeeld dus
(Sorry, ik zat gisteravond op mijn mobiel en dan is FOK!ken altijd meer FUK!ken bij mij, dus quoten ging mis, maar mijn post was natuurlijk idd een reactie op jouw post).

Nou ja, 2dope geeft aan er 16 uur over te hebben gedaan, dus zoveel scheelt dat niet met die 13 uur. Ik kan het mij voor mijzelf echt niet voorstellen, denk dat ik er véél langer over ga doen. Sowieso al omdat ik niet alleen maar voor het hoofdverhaal ga.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')