Hier ook, maar wel een paar die ik eerst gemist had of gewoon te laat wasquote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ik zo snel door m’n wishlist scroll, zie ik eigenlijk dezelfde kortingen als de laatste sale met Black Friday.
https://store.steampowered.com/app/867210/Songs_of_Conquest/quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef V. het volgende:
Iemand nog leuke tips? Weet iemand bijvoorbeeld nog een leuke hex-turn-based strategy-game?
Kingdom Come: Deliverancequote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef V. het volgende:
Iemand nog leuke tips? Weet iemand bijvoorbeeld nog een leuke hex-turn-based strategy-game?
Oh, dat ziet er best tof uit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/867210/Songs_of_Conquest/
Civ VI ?quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef V. het volgende:
Toch doen. Elden Ring is een van de beste games ooit. Dark Souls ligt mij niet, Elden Ring welquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Elden Ring bij 2Game met 41% korting
code: RGAMEDEALS voor nog 5% extra korting
Ik vind em nog te duur voor iets waarvan ik denk dat die game me niet ligt.
Loopt dat inmiddels al een beetje fatsoenlijk op pc dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Toch doen. Elden Ring is een van de beste games ooit. Dark Souls ligt mij niet, Elden Ring wel
Dit is de eerste keer dat ik iemand hoor praten over problemen op PC? Ik heb hem sinds de eerste release en nooit een enkel probleem gehad qua performance.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Loopt dat inmiddels al een beetje fatsoenlijk op pc dan?
Ik benijd je! Naast Elden Ring ook een van mijn favoriete moderne klassiekers.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:32 schreef over_hedge het volgende:
toch ook maar eens aan the witcher beginnen. 10 euro voor de compleet edition
Cdkeys heeft um voor 29.69.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Elden Ring bij 2Game met 41% korting
code: RGAMEDEALS voor nog 5% extra korting
Ik vind em nog te duur voor iets waarvan ik denk dat die game me niet ligt.
heb gister ff 10 min geprobeerd. Ziet er wel mooi uit hoor met een 3080 en ulta wide.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik benijd je! Naast Elden Ring ook een van mijn favoriete moderne klassiekers.
Witcher gewoon wat je leuk vindt. Ik heb met beide gespeeld maar uiteindelijk toch voorkeur voor muis/keybo. Maakt in principe voor deze game niets uit.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb gister ff 10 min geprobeerd. Ziet er wel mooi uit hoor met een 3080 en ulta wide.
Na de kerst er echt aan beginnen.
Wat denk jij (of jullie als andere een mening hebben) beter met controller of gewoon muis toetsenbord?
Wat hebbie gekocht?quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
Sale bijna voorbij, ik heb me weer over laten halen
Hard West 1 en 2, Warhammer 40k Inquisitor: Martyr + Prophecy, Just Cause 4, XCom Chimera Squad en King Arthur: Knight's Tale. Leuke games, al is Hard West 1 wel fokking onvergeeflijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Wat hebbie gekocht?
Ik heb Elden Ring, Strange Horticulture Vampire Survivors en Peggle Deluxe (for old times sake) maar eens binnengetikt.
Elden Ringquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Wat hebbie gekocht?
Ik heb Elden Ring, Strange Horticulture Vampire Survivors en Peggle Deluxe (for old times sake) maar eens binnengetikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |